• Bab 22

4.6K 366 33
                                    

﹏﹏﹏••﹏﹏﹏



◈ Stadium Indoor Putra, Kuala Lumpur ◈

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Stadium Indoor Putra, Kuala Lumpur








      Selepas rehearsel pagi tadi, semua ARMY dibenarkan untuk masuk ke dalam stadium. Seperti yang dijangkakan, seluruh tempat duduk telah dipenuhi oleh ARMY. Masing-masing dah bawa semua jenis bina dan juga ARMY Bomb untuk menyorak nama mereka bila konsert itu bermula. Tak didepan, yang dibelakang pentas juga riuh rendah dengan staff-staff yang sibuk menyediakan pentas. Begitu juga dengan noona stylist yang sedang menyiapkan ahli BTS.






“ Yah ! Kim Taehyung ! Berhentilah main phone tu. Cepat sikit siap ! Kita cuma ada lagi 10 minit tahu tak. Kesian noona tu nak mekapkan kau pun susah. ” ucap J-Hope yang sedang memanaskan badannya untuk opening concert sebentar lagi. Yelah, dia kena menari untuk intro.







“ Tak nak ! Aku malas nak siap awal-awal. Aku merajuk ngan korang semua. Sampai hati tinggalkan kitorang semalam. ” rungut V dan sambung bermain dengan telefonnya. Jungkook yang sedang sibuk dengan hair stylist itu melihat wajah V daripada pantulan cermin. Menyampah pula dengan perangai budak-budak dia.






“ Eh kau, jangan nak libatkan aku tau. Kau seorang je yang merajuk macam budak-budak. ” ucap Jungkook dan menjeling. V melihat Jungkook dan menjelirkan lidah. Asya yang melihat mereka berdua mula menahan amarahnya sekali lagi. Budak berdua ni, memang minta kaki agaknya !







“ Tipu ! Kau merajuk kan sebenarnya ? Dalam hati kau tu, kau mencarutkan manager Asya kan ? Macam lah aku tak tahu ! Dasar penipu ! ” ucap V yang sengaja menaikkan lagi api kemarahan Jungkook. Jungkook mencerlung tajam ke wajah V.






“ Yah ! Mana ada ! ”






Yah ! Berhenti bergaduh boleh tak ? Cuba perangai tu jangan macam budak kecil ? Kesian ARMY kat luar tu dah tunggu..sanggup beratur panjang-panjang untuk korang. Sebelum kasut converse ni, sampai kat muka kau V, lebih baik kau siap-siap. ” herdik Lieya yang berasa geram melihat mereka.







“ Aigoo, garangnya. Tak sangka yang kau ni garang orangnya. ” ucap Suga yang tiba-tiba berada di sebelah Lieya. Lieya melihat Suga yang dah tersenyum kecil. Terus dia alihkan pandangan dan mengipas-ngipas wajahnya yang terasa panas dengan tangannya. Dia yakin, pipinya sedang merona merah.






“ Hehehe, mianhae. ”







      Asya melihat staff stage yang dah memanggil BTS untuk bersedia di bawah pentas. Namun, V masih belum siap lagi makeup nya. Asya segera mendekati V dan merampas iphone yang ada di tangan V tu. Dia dah tak boleh tahan lagi geramnya. Tangan Asya laju menarik cuping telinga V. Lieya dan members lain mula mentertawakan V. Habis memerah muka V sebab menahan sakit.






My Manager [JJK]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن