Keyifli Okumalar...*
Yemekleri sipariş ettikten sonra beklemeye koyulduk. Ben pizza, patates cipsi ve hanfendiliğimi koruyarak sezar salatası istemiştim. Derin benim aksime hamburger istemişti. Tuna içinde orta boy hamburger istemiştik ve patates cipsi.
"Melodi hala bana hangi okulda olduğundan bahsetmedin." Dedi bana bakarcasına. "... Lisesi." Dedim düz bir sesle. "Sana bahsettiğim bursluluk sınavını düşündün mü?" Diye sordu ama ben gayet net bir şekilde; "Hayır, düşünmedim ve düşünmeyeceğim." Dedim. "Sen bilirsin." Dedi beni tersliyerek. Olum insan biraz ısrar ederdi bari dedim içimden.
"Ben okulumdan memnunum, ne kadar da mal olsalarda." Dedim sırıtarak ama Derin cevap bile vermedi. Bende cebimden telefonumu çıkardım. Sadece 1 mesaj vardı o da Buğra atmıştı.
"Ya Melodi, Buket benim numaramı buldu. Nasıl buldu bilmiyorum ama Umut işini halletmemizi istiyor." Bunu okuduktan sonra sesli bir şekilde güldüm. Kızların gücü. Girls power.
Hemen cevap yazdım.
"Buket kime çekti bilmiyorum ama böyle yaptığı için şaşırmadım. Umut'un sevgilisi var mı peki?" Diye soru yönelttim. Sevgilisi varsa asla olmaz. Gönderdikten sonra telefonu masaya koydum ve yemeklerin geldiğini gördüm.
"Yemekler ne zaman geldi?" Diye soru yönelttim Derin'e. "Telefondaki kişiye kahkaha attığın için bölmek istemedim." Diye sert bir şekilde yanıtladı. "Telefondaki kişi Buğraydı." Diye cevapladım. "Ha birde Buğraydı, çok güzel." Diye umursamaz bir şekilde gülümsedi.
Nasıl oldu bilmiyorum ama; "Kıskandın mı?" Diye sordum. Lanet olmasın. Ya da olsun. "Nereni kıskancam?" Dediğince cevap vermeden pizzama yöneldim. Bir dilim aldıktan sonra Derin'e bakınca çoktan Hamburgerini bittirmişti. "Derin sen bu kasları Hamburgerle mi yapıyon ben bu kadar yesem öküz gibi olurdum." Dedim aslında bir bakıma onu överek.
"Birincisi kaslarım olduğunu itiraf ettin. Ikincisi zaten öküz gibi kızsın, ilk karşılaştığımız zaman söylediğimde." Dedi piç bir suratla.
"Ha ha ha, şaka gibisin ama komik değilsin." Dedim elimi umursamaz bir şekilde sallarken. Aslında umursuyordum.Tuna, "Ben doydum, artık gidebiliriz." Dediği zaman ona baktık. Iki dakikada silip süpürmüştü tabağını. "Doyma birde istersen." Dedi Derin. Bende ona karşılık; "Bunu tek oturuşta iki ayrı menü hamburger yiyen bir insan evladı söylemesin. Lütfen Bay Egoist."
"Herneyse, ben kasaya gidiyorum. Ben gelene kadar Sakar, o tabak bitmiş olsun.'' Dediği zaman hemen; "Ben Sakar değilim!" Dedim fakat arkasına bakmadan kasaya doğru ilerledi. Bende o arada yiyebildiğim kadar yedim. Tabiki açgözlü değildim, sadece nimete saygım var. Arkamdan ağlamasınlar şimdi. Günah yani.
4 dilimin sonunda midem patlıyacak gibiydi çünkü baya yemiştim patates cipslerinide sayarsak bu yüzden olduğum yerde dikleştim ve elime masaya bıraktıkları ıslak mendile sildim.
Derin "Hadi gidiyoruz." Demesiyle beraber kalkıp çantamı koluma aldım ve Tunanın yanına gidip ceketini giymesine yardımcı oldum.Avm'de yürürken herkes bana bakıyordu. Bir yerim açıkmı diye baktığımda göbeğimin açık olduğunu fark ettim ama onuda ben önden bağlamalı oduncu gömleğim olduğu için başka bir yer bulamadım ve sonradan fark ettim ki Derin yanımdaydı. Herkes şanslı sürtük der gibi bakıyordu bana. Benimde yanımda bu kadar yakışıklı çocuk olduğu için havalanmadım değil bu yüzden VS mankeni gibi yürümeye başladım.
Derin, yürümemi fark etmiş olacakki; "Melodi, düzgün yürüsene. Sonra Derin Aslanoğlunun yanında ne kadar çirkef bir kız var demesiler." Dediği zaman gözlerimi devirdim ve normal yürümeme geçtim. Ee normal olarak kendi yürümeme geçtiğim için düştüm. Düştüm!
"Ahh baş belası. Tam bir baş belası." Diyip kalkmam için elini bana uzattınca, kalkmak için elimi ona uzattım ve elimiz birbirine değince vücudumda ağır bir elektirik dalgası hissettim. Birkaç saniye bekledikten sonra kafamı iki yana sallayıp kendimi yukarı doğru çektim. Ben hala bu hissettiklerimi anlamaya çalışırken kimse konuşmamıştı.
"Birde ben Sakar felan değilim diyorsun ya. He işte o zaman bana bi gülme geliyo." Diyip sırıttı. "Ne yani? Sakar olmak egoist olmaktan iyidir bence.'' Diyip gülümsemesine katıldım. "Öyle mi Bayan Sakar?" Diye sordu piç bir ifadeyle. "Uf snne be slk.s Resmen bana yavşiosun.s" diye ergence karşılık verdim.
Ethan'nın annesinin özel şöförü avm'nin kapısında beklediği için, ön çıkış kapısına doğru yavaş bir şekilde ilerledik. Evet doğru duydunuz yavaş bir şekilde. Çünkü Derin beyfendi -nam-ı değer Bay Egoist- hızlı yürüyünce havası bozulmasın diye bu haldeydik.
(İki gün sonra...)
Sabah alarm'ın sesiyle uyanmanın verdiği asabilikle gözlerimi açtım. Bugün okuldan aldığım izin bittiği için okula gidecektim. Yine başlıyor çile. Yatakta doğrulduktan sonra yastığımın altındaki telefonumu çıkarıp bir şey var mı diyerek bakındım. Internetin bağlı olmadığını görünce ayarlardan wi-fi'ye tıklayıp internete bağlandım.
Bağlandıktan sonra Twitter'dan takip istegi gelmişti. IG'den de Buket arkadaşımız, komik bir videoya beni etiketlemişti ve 3 tane mesaj vardı. Biri tabikide operatör, diğeri son tweet'imi favlarmısın diye bir mesaj'dı buna karşılık ''Sen burda takılma amk takılma." Diye mesajına karşılık verdim. Son olarak gelen mesaj da tanımadığım bir numaradandı.
"Günaydın meleğim." Ne? Günaydın mı? Meleğim mi? Günaydın meleğim mi?
Hemen cevap yazdım.
"Kimsin be? Karıştırdın heralde beni." Dediğim zaman içimdeki heycan stress bitmek bilmiyordu.
"Karıştırmadım Meleğim. Ben Emir, eski aşkını hatırlamamazlık yapmadın değil mi?"
Gözlerim iyice açıldı. Hala yazdıklarını tekrar tekrar okumaya koyuldum. Ama değişmiyordu. Bu Emirdi. Emir. Bana az kalsın tecavüz ederken yakalanan Emir.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sakar bayan // ethan dolan
Humor09.09.15 ''Düzenli devam eden, ve ilk kez yazılan Ethan Dolan kurgusudur."