Keyifli Okumalar...*
Derinlerin okuluna gittiğim zaman dört göz Mustafa Hoca azda hüzünlendiğini görebiliyordum, hissediyordum. Ama bana "Gitmeni dört gözle bekliyorum -burda ben iptal, espiri ince- , seni hiç özlemiyeceğim Melodi Koçer. Ihihihihi." Demeseydi en azından daha iyi olabilirdi. Okuldakiler hiçbirşey olmamış gibi davrandılar. Kızağaam burda okuldan atıldık lütfen. I am cool girl, bitch.
Derinin okuluna geldiğimiz zaman, Kıvanç daha çok takıldığım için herkes onu sevgilim sandı ve olmayan kısmetimin içine, iyice sıçıldı. Derin bu süre zaarfında yanımız da oldu ama, bir soğuk gibiydi bize karşımı yoksa okulda genel tavrı bumuydu anlamış değildim.
"Kıvanç, kantine insek mi? Mide spazmı geçirdim resmen. Çok acıktım." Dedim ellerimi karnıma koyarak. "Bir kere aç olma varya, o zaman en tehlikeli kimya hocasının dersine girmeyip, "Hocam ben aslında okula geldim fakat canım istemedi dersten kaçtım hocam, ehehehehe." diye mesaj atıcam beğh." Diye hızlıca konuşup bitirdikten sonra bir oh çekti. Bu çok komik espirisine sadece dilimi çıkarıp ona göstermekle kaldım.
Sınıftan çıkarken herkes kendi halinde takılıyordu. Biz ilerlemeye başlayınca Kıvançın cebinde titreyen telefonun sesi doldurdu kulağımı. Elini hızlıca cebine attıktan sonra, telefonu açıp kulağına götürdü ve konuşmaya başladı. Bizim eski tayfadır diye konuştuklarına pek dikkat etmedim. Kantin bahçede olduğu için koridorun sonundan direk çıkış kapısına yönelip bahçeye çıktık. Çıkar çıkmaz gözlerim Derini aramaya başladı. Bugün onu doğru düzgün görmemiştim. Acaba okula gelmemişmiydi?
Kıvanç, "Lan maymun, ne istiyorsan söyle alayım beklemiyelim iki saat." Dediği zaman elinin hala kulağında olduğunu gördüm elini cebine koydu. "Tabiki çikolatalı süt, birde jelibon istiyorum!" dedim sevimli olmaya çalışarak. "Otur sen şu masaya, bende alıp geliyorum maymun." Diyip kantine doğru ilerledi. Bende arkasından bakarak hemen gelmesini diledim. Açtım yani. Aç.
Kıvançın kantine gitmesiyle telefonu elime alıp bildirim gelmişmi diye baktım. SnapChat'den bir sohbet mesajı vardı! Bana? Sohbet mesajı? Snapten birde?
Elim hızlıca ekran çubuğuna gitti ve gönderenin ismine baktım. "ÇokYakışıklıyım123." Ah hadi ama bunu kimin gönderdiği bu kadar da açık olamazdı. Mesajı hemen tıklayıp açtım.
"Benimle eğlenceli bir oyuna varmısın güzellik?" Götümle güldüm. Ne yani playroom muydu? Yada fifty shades of grey? Komik beybisi.
"Seninle oynasam oynasam kör ebe oynarım onda da gözün kapalı diye götüne koyarım." Diyip kendi kendime sesli bir kahkaha attım. Ne kadar da mükemmel bir kızım. Allah beni, bana bağışlasın. Amin.
Mesajı gönderdikten sonra beklemeye başladım o sırada gelen Kıvancı gördüm. Çikolatalı sütümü ve jelibonu bana doğru uzatınca kulağında telefonla konuştuğunu gördüm. Eliyle 5 dakikaya gelirim gibi bir işareti yapıp gitti. Bu benim de işime geldiği için olumlu bir şekilde kafamla onayladım ve mesaj sesi geldi. SnapChat'e tekrar girdim ve gelen mesajı okudum."Komik misin yani sen? Evet komiksin. Herneyse. Teklifim hala geçerli, ne dersin?"
Mesajı okuyup, hemen cevap verdim.
"Ya sen Varmısın Yokmusun daki Hamdi beymisin de teklifin hala geçerli oluyor? Vallahi kitap olsan okumam cahil kalırım bu nedir be gardaş." Diyip mesajı gönderdikten sonra SnapChat kamerasını açıp çikolatalı sütümü ve jelibonu daha estetik bir biçimde yerleştirip resmini çektim ve üstüne; "Yine okulda bir sabah kahvaltısı dram'ı." Yazıp hikayemde paylaştım. Hikayede paylaştıktan sonra mesaj göndermişmi diye baktım ama yoktu. Demekki iyi göt etmiştim. Hani bana alkış? Bana alkış yokmu? Sizi götler.
Çikolatalı sütüme pipeti takmış anormal bir şekilde içiyorken mesaj sesiyle kendime geldim. Kırmızıydı bu. Yani resim göndermişti. Resme tıkladığımda, benim sütümü içerken ki halim vardı. Pipeti ve kutuyu ağzıma kadar getirmiş etrafa mal mal bakarken çekmişti. Altınada "Tam söylediklerini ciddiye alacaktım, bu halini gördükten sonra ciddi olamadım. Kusura bakma." Diyip random atmıştı, pislik!
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sakar bayan // ethan dolan
Humor09.09.15 ''Düzenli devam eden, ve ilk kez yazılan Ethan Dolan kurgusudur."