50.BÖLÜM: "TÜMÖR."

203 11 0
                                    


"Multimedia; Ethan ve Gray Dolan." 🔫

Y.N; Buda önemli! Geçen bölüm çok kısa olmuştu, bende o bölümü silip buraya ekledim. Teşekkürler!

Keyifli Okumalar...

*

"Huh?"

"Beni duydun Melodi." dedikten sonra olayı kavramaya çalışıyordum. O zamanlar Derinde tümör vardı ve ben hiç bir sikim yapamamıştım. Belki hala var ve ben yine birşey yapamıyordum.

"Uh. Tamam, sen şu an iyimisin?"

"Hayır."

"Tümör'ün hala var o zaman..." dedikten sonra gözlerim dolmaya başladı. Aşık olduğum adam da tümör vardı.

"Tümörden mi bahsediyorduk? Ben ruhsal olarak sanmıştım. Tümör çok azda olsa var, ameliyatla temizlediler. Ama Melodi... Ruhsal olarak hiç iyi değilim. Sana ihtayıcım var."

"Konuyu hiç uzatmayacağım." dedikten sonra dudağına yapıştım ve öpmeye başladım. Derin ise, biraz affaladıktan sonra kabiliyeti eline aldı ve karşılık vermeye başladı. Yaklaşık on saniye sonda birbirimizden ayrıldık ve başımı omuz girintisine koydum. Onsuz geçen haftalar, aylar, yıllar... Tanrım, berbattı!

"İyiki benimsin sakar."

"İyiki seninim kas yığını." dedikten sonra burnumdan öptü. Soğuktan hafif kızarmış olan burnum, onun öpücüğü sayesinde sıcacık olmuştu.

Ben bu adama aşıktım.

*

"Ah dostum şunu yapmayı kes!'' diye cırladım Derine. Durmaksızın iki saatir beni gıdıklıyordu ve sanırım kusacaktım.

"Ha? Biraz daha yalvar Melodi Hoşuma gitti." dedikten sonra gıdıklamaya devam etti.

"Agh. Lütfen.." dedim gülmelerimin arasında. Bu halime bakarsak gülme komasına girdiğim için ciddi olup kızamıyordum bile.

"Bir daha yalvar M." dedikten sonra yalvarmaya devam ettim.

"Sanırım bu kadar yeter ha?" dedikten sonra üstümden kalkarak kendini yatağa attı.

"Tanrım! Ölüyordum.."

"Herneyse Melodirella. Netflix'i açtım. Beraber film izlemek için."

"Ah, pekala. Sen filmi ayarla su içip geliyorum. Boğazım kurududa." dedikten sonra beni onayladı.

Mutfağa gidip iki bardak su içtikten sonra koşarak yatak odasına gidip Derinin üstüne atladım.

"Tanrım, aşk filmi ha? Senden bunu beklemezdim Derin!" dedikten sonra alayla güldüm.

"Kapatıyorum bak o zaman."

"Tamam tamam, sustum."

*

"Lanet olsun Derin! Bana şarkı yaz." dedikten sonra yaş akan gözümü kolumun kenarıyla sildim ve son olarak peçete kutusundaki, son peçeteyle burnumu temizlemiştim. Bu film yüzünden iki gün depresyona girecektim.

Helal olsun.

"Sana şarkı felan yazmıyacağım."

"O zaman bana Shawn şarkı yazsın."

"Kimse sana şarkı yazmıyacak Melodi."

"Ama neden?" dedikten sonra ağlamaktan kızarmış gözlerimi öptü.

''Hadi uyu biraz. Saat epey geç oldu. Bende eve geçeyim." dedikten sonra yanağıma sulu bir öpücük kondurduktan sonra odamın kapısını kapatıp çıktı. Bende olduğum gibi direk yattım.

*

Sabah gözlerimi odamdan gelen seslerle açtım.

Eyüp ve Yağmur gelmişti.

"Lanet olsun Eyüp, boşanacağım ondan!"

"Yağmur, sakin ol. İki tane çocuğunuz var. Hemen boşanamasınız."

"Boşanırım, Demirle evli kalmak istemiyorum artık." dediğinde yataktan doğrulup ağzım açık bir şekilde onlara bakıyordum.

Demir ve Yağmur boşanacakmıydı?

"Asıl ben seninle evli felan kalmıyorum!" diye odaya şak diye giren Demire döndük.

"Sakin olurmusunuz artık?"

"Kapa çeneni Eyüp!"

Ağzım açık kalmış, kavgalarını seyrediyordum. Tam ifşalıktım şu an.

"Hey, hey! Noluyor burda? Iki gün önce evlendiniz. Bu boşanma şeyide nerden çıktı dostum?"

"Beni aldattı." dedi Yağmur.

"Beni aldattı." dedi Demir.

Ikiside aynı anda "Hayır sen beni aldattı." dediği zaman gelen gülmemi bastırmaya çalıştım. Kim kimi aldatmış bilmiyorlar ama boşanamk istiyorlar.

Demir ve Yağmur'a alkış?

Alkış.

"Ağzını kapa M." dediği zaman Eyüp'e döndüm.

"Eyüp, sınırları zorlama istersen karşim."

"Senin için söylüyorum, sen bilirsin." dedikten sonra Yağmur ve Demirin kavgası tekrar başladı.

"Tanrım! Siktiğim Derini nerde? Bu olaya bir el atsın." diye bağırınca ikiside sustu.

"Şimdi beni dinleyin kaçıklar. Kim kimi aldattı bilmiyorsunuz ama kavga ediyorsunuz. Önce kimin aldattığı hakkında bir konuşun, netleştirin sonra kavga edin." dedikten sonra bağırmaktan kırmızı olan yüzümü iki, üç saniye kadar nefes alarak eski haline döndürdüm.

"Duydunuz mu?!" diye bağırdım tekrardan.

Çocuklar gibi korkmuş bir şekilde başlarını salladılar. Bende Eyüp'ü ego kasarak döndüm ve konuştum.

"İki saatir yapmaya çalıştığın şeyi, iki dakikada yaptım. Bir kavga da asla kimseye sakin ol deme dostum." dedikten sonra kendimi yüzüstü yatağa attım.

Ben kendimi yatağa attıktan sonea odaya birileri girdiğini fark ettim.

Derin, Umut, Gökhan, Burak, Hakan, gelmişti.

"Evet çocuklar, şakaladık bölümünün de sonuna geldik." dedi Gökhan.

"Hey dostum, hala anlamadın mı?" dedi Hakan bana sorarcasına.

"Şakayı."

"Tanrım! Şakamıydı? Sizi mahfedeceğim!'' dedikten sonra elime yastık kaptığım gibi Hakan'nın üstüne koşarak atladım. Ve elimdeki yastıkla onu boğmaya çalıştım. O sırada Gökhan hala videoyu çekmeye devam ediyordu. Umut ve Burak ise beni Hakanın üstünden kaldırmaya çalışıyorlardı.

"Çok beklersin Burak! Beni burdan kaldıramıyacaksınız!" dedim sinsice gülerek.

"Öyle ha?" dedikten sonra beni gıdıklamaya başladı. Kendimi Hakanın üstünden çekerek yere attım.

"Tanrım, bana yardım et! Derin, ölüyorum galiba, yetiş..." dedim gülerek.

"Çok yalnış kişinin sevgilisine bulaştın dostum. Gıdıklama savaşı!" diye bağırınca Derin, birden herkes birinin üstüne çıkıp altakini gıdıklamaya başladı.

*

Yaay, bölümü beklettim ama umarım beklediğinize değer. Ay lav you! 💜

sakar bayan  // ethan dolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin