NOTA PENULIS

449 33 3
                                    

Saya nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca cerita saya yang tak seberapa ini. So, abaikan typos dan maafkan saya kalau terdapat kesilapan yang dilakukan. Cerita ini tiada kaitan dengan yang hidup dan yang sudah pergi. Nama dan jalan cerita hanyalah rekaan semata-mata.


Note:

Watak dalam cerita ini ada yang wujud ada yang tidak. Jadi, kepada adik-adik ribena sekalian, jangan terlalu terpengaruh.

Tempat yang tertulis benar-benar wujud di sekitar negeri yang akan dimention. Jangan terkejut. This is fact. Dengan tujuan mengajar adik-adik ribena subjek Geografi.

Please abaikan broken dialek yang digunakan. Hal ini kerana author masih lagi pada tahap bawah di mana author tidak kuasai dialek ini dengan baik. Jika adik-adik ribena nak bash watak ini, sila bash watak heroin ini sahaja kerana watak-watak lain hanyalah paksaan daripada cik author untuk dimasukkan di dalam ff ini.

Jika adik-adik ribena sekalian pening dengan jalan cerita ini, please tinggalkan vote sahaja di setiap chap. Itupun sudah cukup memadai dan membuatkan author lebih bersemangat meneruskan perjuangan penulisan. Don't forget to leave your comment! (peras ugut author muahahahaha)

Seandainya adik-adik ribena nak termuntah, sila muntah di tempat yang bersesuaian kerana akan ada watak yang menjengkelkan muncul dan juga jalan cerita yang agak immatured. Kepada orang dewasa, perlu dapatkan galakan anak-anak sebelum read this ff. (ajaran sesat mana aku belajar ni XD)

Terlalu bosan dengan pesanan penaja ini? Sila beralih ke chapter seterusnya sebelum saya menggatal masukkan iklan sabun pencuci YOSOAP dalam ruangan mukadimah ini. Sekali lagi, vote and comment. Peace yaw!

Let the story begin!

Shall we?

AKU, IDOL DAN POKOK NYIOQWhere stories live. Discover now