Królestwo Hortus Argenti* to najpiękniejsze miejsce na ziemi. Oczywiście według miejscowego ludu. Wielkie lasy, bogate w przeróżne owoce, kwiaty i drzewa, długa plaża, na której mieszkańcy i turyści mogą odpoczywać w wolnej chwili, parki rozrywki dla najmłodszych i wiele innych atrakcji. Jednym słowem, każdy może znaleźć miejsce dla siebie. Na każdej ulicy, na każdym niezagospodarowanym terenie, można ujrzeć róże, które zostały zasadzone na rozkaz królewskiego syna.
Mimo, że wszystkie budynki w królestwie są godne podziwu, absolutnie największe wrażenie robi pałac, w którym mieszka rodzina królewska. To wielka posiadłość otoczona murem oplecionym zielonym mchem, aby była przyjazna oku. Wkoło pałacu znajduje się wielki ogród i basen długości trzech limuzyn, który nie jest widoczny dla odwiedzających, ponieważ znajduje się na tyłach, gdzie dostęp mają nieliczni.
Na parterze posiadłości, daleko od głównego wejścia znajdują się pokoje służby, a oprócz nich kuchnia, łazienka, salon, wielka Sala Balowa oraz Tronowa, gdzie odbywają się audiencje, kilka gabinetów oraz pomieszczeń, które nie mają jednego, konkretnego zastosowania. Na pierwszym piętrze jest gabinet króla, sypialnia Pana i Pani, dwie łazienki oraz sala treningowa. Drugie piętro w całości należy do królewskiego syna, natomiast na trzecim i ostatnim piętrze znajduje się spa, biblioteka oraz dwie sypialnie dla gości z łazienkami w pokojach.
Można rzec więc, że pałac ten jest doprawdy wspaniały, tak jak jego właściciele. Król Hortus Argenti, Julian Ernest Styles, wysoki, postawny brunet o błękitnych oczach jest najbardziej ludzkim i ciepłym władcą, jakiego tylko można sobie wymarzyć. Wszystkich traktuje równo, pragnie, aby jego ludowi żyło się dostatnie i najmocniej jak tylko potrafi, dba o swoją rodzinę. Jego żona, Anne Lucy Styles, jest całkowitym dopełnieniem swojego męża. Ma czarne włosy i zielone oczy. Swoim wyglądem przypomina bóstwo, podobnie jak jej czternastoletnia córka, Gemma Anne Styles, która uczy się we Francji. Obie Panie znane są ze swojej subtelności, gracji i umiejętności szybkiego zawierania znajomości. Każdy z członków rodziny, jak wszyscy, ma swoje wady i zalety, jest jednak jedna osoba, u której negatywne cechy są niwelowane poprzez porażającą urodę i wdzięk.
Harry Edward Styles. Chłopak-perfekcja. Ma 185 cm wzrostu, brązowe loki, zielone oczy, a gdy się uśmiecha, w policzkach ukazują się dołeczki, za które wiele panien oddałoby wszystko, co mają. Jego niesamowita uroda idzie w parze z charakterem, który jest równie ujmujący. Czar i blask, który emanuje z całej powierzchni księcia razi i przyciąga prawie każdego, szczególnie kobiet. Jego życie od samego początku było proste i wspaniałe. Jak się okazuje, do czasu...
Na odległym krańcu Hiszpanii znajduje się drugie królestwo, mowa oczywiście o Florem Aetatis**. Jest ono sporo mniejsze i biedniejsze niż to na północy, ludzie żyją skromniej, lecz nie oznacza to, że panuje tam kryzys. Budynki są skromniejsze, nie ma tam zbyt wielu atrakcji dla dzieci, takich jak np. place zabaw. Jest to spowodowane innym sposobem gospodarowania pieniędzmi. Otóż, mieszkańcy Florem Aetatis zamiast inwestować w rozwój królestwa, tak jak na północy, zajmują się hazardem i imprezowaniem w barach. Mają dużo pieniędzy, lecz nie umieją się z nimi rozsądnie obchodzić. Nawet ingerencja rodziny królewskiej w sytuację ekonomiczną królestwa, na niewiele się zdała. Owszem, stan budynków publicznych oraz wojska uległ poprawie, jednak zarobki większości mieszkańców nadal były gospodarowane w bardzo nieodpowiedzialny sposób.
Na odludziu, bardzo blisko plaży, stoi zamek rodziny królewskiej, który mało przypomina pałace, jakie prezentowane są na zdjęciach w książkach czy gazetach. Jest on dwupiętrowy, a ogród go okalający, bardzo zadbany, jednak bez zbędnego przepychu. Na parterze znajduje się salon spa, siłownia, duży salon, sypialnia dla gości wraz z łazienką i kuchnia. Pierwsze piętro należy do królewskiego małżeństwa, a drugie dla ich syna. Na dachu znajduje się basen. Dom dla służby został dobudowany nieopodal zamku.
Król Artur Dominic Tomlinson i królowa Elizabeth Virginia Tomlinson bardzo się kochają i wiodą prawie bezproblemowe życie razem z synem, Louisem Williamem Tomlinsonem. Cała trójka jest niezbyt wysokiego wzrostu, mężczyźni-brązowowłosi i niebieskoocy, a królowa-ruda z zielonymi oczami. Był jeszcze Max, starszy syn, który zginął kilka lat wcześniej. Mimo tragedii, która dotknęła członków monarchii, starali się powoli wrócić do normalnego funkcjonowania. Mieli nadzieję na lepsze jutro.
Tymczasem list od wojska Florem Aetatis był właśnie w drodze do zamku...
*Hortus Argenti - z łac. Ogród Srebra
** Florem Aetatis - z łac. Kwiat Wieku
CZYTASZ
Książęce Małżeństwo (Larry)
FanfictionHarold Edward Styles to osiemnastoletni książę mieszkający w Hortus Argenti, królestwe na północy Hiszpanii. Louis William Tomlinson jest siedemnastoletnim księciem w królestwie Florem Aetatis na południu Hiszpanii. Po stracie starszego brata całe j...