String (Part 17)

759 89 4
                                    

String

Part 17

ႏွစ္လ သူ႔အနားမွာ သူမ မရွိေတာ့တာ ႏွစ္လ ဆိုေပမယ့္ သူ သူမကို တစ္ေန႔မွ ေမ့လို႔မရခဲ႔ေပ။ သူခံစားရတာေတြကို ေမ့ေပ်ာက္ႏိုင္ဖို႔ အတြက္ တစ္ခါမွ မေသာက္ဖူးတဲ႔ အရက္ေတြကိုလည္း သူေသာက္ေနမိ၏။ ဒီေန႔လည္း သူ ရံုးအျပန္ကို ဘားတစ္ခုသို႔ ဝင္ကာ ထိုင္ေသာက္ေနမိျပန္သည္။

"Jin"

သူ႔ေဘးနားက ခံုမွာ ထိုင္ကာ သူ႔နာမည္ကို ေခၚလိုက္တာေၾကာင့္ သူ ေခါင္းစိုက္ေနရာမွ အသံပိုင္ရွင္ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္မိသည္။

"aww Hyeri"

"Jin ကို မေတြ႕တာေတာင္ ၾကာၿပီ …… အလုပ္ေတြကိုလည္း Jin အေဖပဲ ဦးေဆာင္ၿပီး လုပ္ေနတာမ်ားတယ္ …… Jin အဆင္ေျပရဲ႕လား"

"ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္လံုး ဆံုးရံႈးသြားတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က အဆင္ေျပႏိုင္ပါ့မလား Hyeri …… ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ထဲက ဒါဏ္ရာေတြ ခုခ်ိန္ထိ မက်က္ေသးဘူး"

သူ ေျပာရင္းနဲ႔ လြတ္သြားတဲ႔ ဖန္ခြက္ထဲကို ထပ္ျဖည့္ထည့္ၿပီး ပုလင္းကို Hyeri ဘက္သို႔ တိုးေပးလိုက္၏။ Hyeri က သူမ လက္ကာျပကာ သူ႔ကိုၾကည့္ၿပီး သက္ျပင္းခ်ရင္း ……

"Jin ဘယ္ေလာက္ခံစားေနရမလဲ ကိုယ္ခ်င္းစာမိပါတယ္ …… ဒါေပမယ့္ဘယ္အခ်ိန္အထိ ဒီအတိုင္း ဆက္ေနေန မွာလဲ Jin …… ေသတဲ႔သူက ေသသြားၿပီပဲ …… ရွင္က်န္ေနရစ္တဲ႔ သူေတြက ကိုယ့္ဘဝအတြက္ ကိုယ္ရုန္းကန္ရဦးမွာေပါ့ …… ဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ေနေနလို႔ ဘယ္လိုလုပ္ျဖစ္မွာလဲ"

"Hyeri ကြ်န္ေတာ္ ခံစားေနရတာေတြကို တကယ္ နားမလည္ေသးပါဘူး …… Hyeri ကြ်န္ေတာ့္ကို နားလည္တယ္ဆို ဒီလိုစကားေတြ ေျပာမွာ မဟုတ္ဘူး …… သူမ်ားေတြအတြက္ Soon Young က ဘယ္လိုဆိုတာ မသိေပမယ့္ …… ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ေတာ့ Soon Young က သာမာန္ မိန္းကေလး မဟုတ္ဘူး …… ကြ်န္ေတာ့္ ဘဝရဲ႕ ပထမဆံုးနဲ႔ ေနာက္ဆံုးလို႔လည္း ေျပာလို႔ရတယ္ …… ကြ်န္ေတာ္ ထင္ခဲ႔တာက ကြ်န္ေတာ္တို႔ အသက္ေတြႀကီးလာတဲ႔ အထိ အတူေနသြားၾကမယ္ေပါ့ …… အခု အဲ႔ဒီ႔စိတ္ကူးေတြ အားလံုး မရွိေတာ့ဘူး ……"

Jin ေျပာၿပီး တခြက္ၿပီး တစ္ခြက္ ေသာက္ေနမိသည္။

"ေတာ္ေတာ့ Jin …… အရမ္းမူးေနလိမ့္မယ္"

String [Completed]Where stories live. Discover now