String (Part 31)

807 88 6
                                    

String

Part 31

"Jimin ...... နင္ ေျပာတာ တကယ္ေနာ္ ... ငါ ...... ငါ ဘယ္လို ဝမ္းသာမွန္း မသိဘူး"

ဝမ္းသာလြန္းလို႔ မ်က္ရည္ေတြ က်လာတဲ႔ Hae Yoon ကို ၾကည့္ကာ Jimin ၿပံဳးလိုက္မိသည္။ Ji Na က Soon Young ဆိုတာ သိရတာႏွင့္ Hae Yoon တစ္ေယာက္ သူ႔ကိုေတာင္ ေမ့သြားပံုရသည္။ ဟိုတစ္ေယာက္ ကေတာ့ သူမ အေပၚမွာ ဘယ္လိုရွိလဲ မသိေပမယ့္ သူမကေတာ့ Soon Young ကိုေတာ္ေတာ္ေလး ခင္မင္ေလသည္။ ဒါမွမဟုတ္ သူမကိုက အေပါင္းအသင္း မင္တာ ျဖစ္လိမ့္မည္။ Chal Lin နဲ႔လည္း Chal Lin နဲ႔ မို႔လို႔ တတြဲတြဲ ...

"ငါ သူ႔ကို ေတြ႕လို႔ရမလား Jimin ...... ငါ စကားေတြ အမ်ားႀကီး ေျပာခ်င္တယ္"

"အဲ႔ဒါက အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးထင္တယ္ ... သူက သူ Soon Young ဆိုတာကို ဘယ္သူမွ သိေစခ်င္ပံု မရဘူး"

"Huh ...... ငါ့ သူငယ္ခ်င္းေလး ဘယ္ေလာက္ေတာင္ စိတ္ပင္ပန္းေနလိုက္မလဲ ...... သနားပါတယ္"

ေျပာေနရင္းမွ သူမ ငိုေတာ့ Jimin ေခ်ာ့ရျပန္သည္။ ဒါေတာင္ သူမက ငိုလို႔ မၿပီး ...... သူ ေျပာမိတာ မွားမ်ားမွား သြားၿပီလားဟု စိတ္ထဲက ေတြးမိလိုက္၏။ ၾကာလာေတာ့ Jiminလည္း စိတ္ရႈပ္ရႈပ္ျဖင့္ သူ႔ဆံပင္ေတြကို ဖြလိုက္ရင္း သူမကိုသာ ထိုင္ၾကည့္ေနမိေတာ့သည္။ ငိုေနတာေတာင္ ခ်စ္ဖို႔ေတာ့ အေကာင္းသား ...... ဒီလို သူငယ္ခ်င္းအေပၚ သံေယာဇဥ္ႀကီးၿပီး ခ်စ္တတ္သည့္လူမ်ိဳး ရွားေတာ့ရွားသည္။

"Hae Yoon ...... နင္ ငါ့ကိုေရာ အဲ႔လိုမ်ိဳး ခ်စ္လားဟင္"

အဆံုးအစမရွိ ျဖတ္ေမးလိုက္တဲ႕ သူ႔ေၾကာင့္ သူမ ငိုတာရပ္သြားကာ သူ႔ဘက္သို႔ လွည့္ၾကည့္လာရင္း

"ဘာေတြေမးေနတာလဲ ...... တူမွမတူတာ ...... နင္ကနင္ Soon က Soon ပဲကို ...... Soon က အရမ္းသနားဖို႔ေကာင္းတယ္ သူ ဘယ္ေလာက္ထိ ႏွိပ္စက္ခံခဲ႔ရလဲ ဆိုတာ ငါ အသိဆံုးပဲ ...... အဲ႔ေလာက္ ျဖစ္တာေတာင္ သူက ငါ့အကူအညီဆို ဘယ္ေတာ့မွ လက္မခံဘူး ...... အခုလည္း သူ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ တစ္ေယာက္တည္း ႀကိတ္ခံစားေနဦးမွာ လည္းမသိဘူး ...... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ေဘးမွာ ရပ္တည္ေပးမယ့္ သူေတြရွိေနေတာ့ သူ အဆင္ေျပမွာပါ"

String [Completed]Where stories live. Discover now