• Day 20 •
• • •
ー s k i p ー
➽ 1 1 . 4 6 a.m ➽
✤ ✄ Keesokkan Paginya ✄ ✤
Youngbin : *snoring* *terkejut* *cepat cepat duduk* aku tak suka bila mimpi jatuh dari tempat tinggi...*lap air liur*
Suga : *bersandar tepi pintu* dah bangun pun..
Youngbin : *tengok jam loceng* EHH?! SUNBAE! SUNBAE! MAJLIS TU START PUKUL 10 PAGI!! KITA DAH LAMBAT!! *lari*
Suga : kalau kau nak berterbangan atas udara kau keluar lah dari rumah..
Youngbin : eo? *tengok kat tingkap* uish kuatnya angin! Mana halmeoni?
Suga : halmeoni awal lagi dah keluar jadi dia dapat sempat pergi majlis tu..
Youngbin : andwae!! *jatuh melutut* makanan! Oh makanan! Mengapa?!
Suga : tak payah drama sangatlah.. Aku dah siapkan sarapan..
Youngbin : eo jinja?! Yeah yeah! *duduk*
Suga : makanlah dulu apa yang ada.. Nanti kalau angin dah berhenti aku bawa kau pergi makan kat restoran..
Youngbin : nae~ Jap! Kenapa semuanya daun hijau ni?
Suga : tu bukan daun hijau tu sayur..
Youngbin : takde makanan lain ke?
Suga : ish makan je lah! Banyak bunyi pula..
Youngbin : kat rumah makan daun hijau , kat sekolah pun makan daun hijau lepas tu kat sini pun makan sayur hijau? *sigh*
Suga : *letak donut , kek , kimbap , udang dan onigiri atas meja* kau makanlah..
Youngbin : ni sunbae buat sendiri?!
Suga : takdelah...
Youngbin : geotjimal... Halmeoni kata sunbae pandai masak apa apa je..
Suga : dari kecil aku memang dah berdikari... Eomma dengan appa aku sibukkan orang lain dari aku.. Halmeoni lah tempat aku mengadu..
Youngbin : saya teringin nak tengok sunbae nangis..
Suga : jangan harap..
Youngbin : eleh! Mesti saya dapat tengok sunbae nangis punya! Saya bertaruh yang sunbae akan nangis! Kalau saya menang sunbae kena belanja makanan yang saya nak arra?
Suga : okay...
Youngbin : *makan kimbap* uishh sedapnya~♡
Suga : jom main satu permainan..
Youngbin : permainan apa?
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...