mr estate agent.1

2.1K 93 4
                                    

Warning: contains sexual content[5434 words]

Includes: estate agent, flirting, strangers, blowjob, oral, doggy, missionary, little bit a spanking

Summery:
جی[jane] مشتری املاک هری هست که هری دلش میخواد روابطشو باش صمیمی تر کنه اما بخاطر محدودیت های شغلش میترسه جلو بره و بجاش جین اینکارو براش میکنه‌.

.
.
"این خونه یه حیاط بزرگ داره که یه تراس هم شاملش میشه که رو به دریاست و منظره ی فوق العاده ای داره. برای بچه ها هم مکان خوبیه"دستاشو توی هوا تکون میده و با صدای کفشاش که توی خونه اکو میشه به سمته اون پنجره ی بزرگ میره.

"یه سونا و جکوزی هم پایینه ساختمون هست"

مشتریش پشتش راه میومد و همزمان بدن ورزیده اش که توی کت و شلوار مشکی به خوبی جا گرفته بود ورانداز میکردو نگاهشو به سمته حیاط مینداخت‌. جین کنارش وایساد و سرشو تکون داد‌
.
هری بهش نگاه کرد و اونا باهم لبخند افتضاحی زدن. هری احساس میکرد ضربان قلبش به طرز افتضاحی سخت میزنه وقتی اونم جواب لبخندشو داد. پس سعی کرد دوباره به حیاط خیره شه.
هری معمولا ادمی نبود که اطراف یه زن مظطرب باشه ؛ اون از نظر جنسی کاملا اعتماد به نفس داشت . از بدنش نهایت مراقبتو میکرد و توی شجاعانه ترین شرایط با زن های اطرافش لاس میزد.ولی خب مسلما اون محدودیت هایی هم داشت که شغلش یکی ازون ها محسوب میشد.

ولی وقتی جین کت سفیدشو در اورد و بهش لبخند تخویل داد میدونست نمیتونه جلوشو بگیره. احساس میکرد مغزش نشتی پیدا کرده. جین چشمایی داشت که بیشتر از لب هاش حرف میزدن و توی اولین دیدار اون اونقد با انرژی برخورد کرد که دستای هری هنوزم میلرزید که بخواد بهش دست بزنه.

هری واقعا احساس راحتی نداشت ؛ هیچوقت دوبار یا بیشتر به مشتری هاش نگاه نکرده بود.اون قبلا خونه هایی به زنای دیگه نشون داده بود ولی اونل خانواده داشتن یا میخواستن با دوست پسرشون زندگی کنن. ولی اینطوری نبود که هری بابت این موضوع ناراحت باشه. شغل اون شغلش بود و وقتی صبح از خواب پاشد برای همچین چیزی اماده نبود.
اون یه مشاور املاک نمونه بود که خونه های زیادی فروخته بود و ظاهر مرتبی داشت و همینم موفقش میکرد.

وقتی بیشتر فکر میکنه میبینه توی شرایطی هم نیست که بخواد لاس بزنه و این باعث میشد خیلی سخت شلوارشو صاف نگه داره. هیچ زنی تا حالا انقد زود هریو تحت تاثیر قرار نداده بود . خط لباس کمر جین که باسنشو به خوبی نشون میداد شرایطو سخت تر میکرد. موهای موج دار و قهوه ایش بالای سرش بسته شده بود و روی گوشش چندتا پیرسینگ داشت که با گوشواره هاش تزیین شده بود. همینطور دستاش با تتوهای روی انگشتش میدرخشیدن.

راستش جین اصلا شبیه ادمایی که هری رو شهوتی میکنن نبود.پوست برنزه که بیشتر بهش میومد لاتین باشه ؛ و لب های گوشتی و صورتیش که هیلی وقت بود بهشون زل زده بود‌. اون دقیقا برعکس اسم ساده ای که داشت(جین به معنی خوب و ساده ست) بیشتر از این ها خودشو نشون داده بود و هری متوجه شد اون لهجه نداره.یجورایی همه ی اینا گیجش میکرد.سایه ای که پشت گردن جین افتاده بود و پهلوهاش که لخت بود به طرز خطرناکی خوب بود.

-Breatheprincess(oneshots)Where stories live. Discover now