CHAPTER 30: PERBINCANGAN

3.6K 229 11
                                    

SORRY YANG BACA SEPARUH TU,WATTPAD PROBLEM (ಥ_ಥ)SEBELUM AUTHOR TEKAN UPDATE DAH TULIS DAH BERSAMBUNG,TAPI BILA AUTHOR CHECK,HANYA SEPARUH YANG DIA HANTAR(u_u)MIANHAE KORANG HARAP KORANG TAK MARAH(ಥ_ಥ)KALAU SUDI BACA LA YE⊙︿⊙

******************************

"Kenapa appa nak jumpa chim?"tanya jimin apabila dia dan tuan park sudah berada di satu bilik,dimana hanya mereka berdua sahaja yang ada.

"Appa nak kamu jaga dia sebaik mungkin"jawab tuan park sambil duduk di salah satu kerusi yang berada di bilik tersebut.

"Jaga dia siapa?"tanya jimin pelik apabila appanya berkata begitu.

"Park heying dia mate kamu kan?"tanya tuan park sambil memandang muka anaknya.

"Na..nae..macam...mana..appa tahu?"tanya jimin tergagap-gagap leher yang tidak gatal digaru perlahan.

"Well ini appa lah,sorok la lubang cacing mana pun appa akan tahu punya"kata tuan park bangga rambut yang terjuntal di selak ke belakang menggunakan tangannya.

Jimin hanya membuat muka bosan,matanya memandang muka tuan park dengan malas,tahu dah perangai appa dia,kalau bangga sikit mula la nak wat gaya gedikss gitu.

"Hahaha appa gurau je lah,appa dapat tahu pun sebab haritu appa ternampak kamu teman dia balik"kata tuan park jujur mukanya kelihatan tenang sekali.

"Jadi...ermmm...appa tak marah la ni?"tanya jimin perlahan jari terlunjuknya kanannya bertemu dengan jari terlunjuk kirinya,lalu ditolak dengan perlahan.(perpandai korang la nak bayangkan cam mana )

"Tak"jawab tuan park sepatah membuatkan jimin menarik nafas lega.

"Tapiiii....."kata tuan park sambil memandang muka jimin,ditenung muka anak terunanya,hmm handsome ikut muka dia,cuma mata dan bibir sahaja iras-iras mendiang isterinya,nasib tak playboy kalau tak,dicincang anaknya yang satu ini.

"Tapiiii?"tanya jimin kening dikerutkan memikir apa yang bakal dikatakan oleh appanya.

Di dalam hati tertanya-tanya jugak,apalah yang bakal dikatakan oleh appanya,dia pun tak tahu,sebab appa dia ni susah sikit nak baca fikirannya sebab appanya seorang vampire yang bertahap A++++++ dan dia pulak baru tahap A++,kesian kan?haih sadisss...

"Tapiii appa nak kamu perhati kan dia sebab sekarang ni,vampire hunter sedang memburu mate kamu"kata tuan park tenang manakala jimin sudah mengeluh tidak suka.

"Bitch!!betul la!!vampire hunter ni,tahu nak menyusahkan aku dari dulu lagi,tak boleh ka duduk kat alam sana dengan tenang?!!"umpat jimin di dalam hati rambutnya diramas dengan kasar habis berserabut rambutnya,stress dia macam ni.

kesian heying yang tidak tahu apa-apa,dah la manusia diburu lak tu,memang nak kena vampire hunter ni.

Tuan park hanya melihat kelakuan jimin,dia tahu sekarang ni jimin tidak suka dengan keadaan ini,tapi apalah yang boleh dibuatnya vampire hunter ni memang degil,dah kalah tetap nak berlawan.

Dia pun sudah pening,tak reti nak mengalah betul vampire hunter ni,dia cukup tidak suka dengan ketua vampire hunter,entah la bagi dirinya ketua vampire hunter terlalu gedik.

"Appa macam mana chim nak kawal heying,dia tu kan ada keluarga dan hidup dia sendiri?tak kan jimin nak kena ikut dia 24 jam?rimas la dia nanti"adu jimin bibir dicebik tidak suka.

Tuan park hanya menahan ketawa,bibirnya hanya mempamerkan senyuman,tetapi di dalam hati sudah mula ketawa,hahah mula dah perangai kanak-kanak jimin nak keluar,asl stresss keluar perangai kanak-kanak,haih~jimin jimin.

"Appaaaaaaa....chim tanya ni yang appa tersengih-sengih ni dah kenapaaaaa"tanya jimin meleret-leret baju tuan park ditarik perlahan,kang tarik kuat koyak pulak baju tuan park ni nampak abs macam dia ::>_<::

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now