Bab 1

5.8K 454 13
                                    

Hari ini ialah hari Isnin . Dan hari yang paling tidak disukai oleh para pelajar Smk Dato Pengawa Barat. Sebab apa? Sebab nak kena berdiri lama dekat tapak perhimpunan. Dengan panas nya lagi. Haih hadap jela. ( actually author punya sch start hari Ahad (Johorean) ) Dan seperti biasa murid - murid perlu dengar bebelan - bebelan para guru yang berucap pada minggu itu .

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Dan seperti biasa para pengawas akan ditugaskan menjaga setiap kelas daripada tingkatan 1 hingga tingkatan 5 . Setiap tingkatan mempunyai 7 kelas (pandai - pandai la kira sendiri eh berapa banyak pengawas yang ada) ramai tau pengawas yang ada.

=======================================================================================

Seperti biasa perhimpunan semestinya akan habis lambat . Dan terlebih pada  waktu yang telah ditetapkan . ( oleh sebab daripada bebelan - bebelan para guru yang berucap ) Apabila sedans menjalankan tugas perangai Nessa automatically berubah menjadi garang + tegas + macam harimau .

Semua murid memang takut dengan si pengawas jendul ni . Hahaha ( jahat kan author ni cakap si Nessa ni jendul )

****Bersambung*****
Jangan lupa vote ✨ baru lah bersemangat nak buat bab yang baru ^,^

Pengawas Jendul, Iloveyou! (SLOW UPDATE)Where stories live. Discover now