Bab 66

1.2K 107 0
                                    

📚📚📚📚📚




      Aku membuka kedua mata aku perlahan-lahan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

      Aku membuka kedua mata aku perlahan-lahan. Aku bangun dan menyandarkan diri di birai katil. Taehyung takde. Mungkin dia balik, kejap lagi datang lah tu. Aku menoleh ke kanan dan mata aku tertancap ke patung berwarna hijau itu.





Patung alien, cincin dan surat ?





      Aku ambil patung alien, cincin dan surat tu. Cincin tu aku pegang erat. Siapa agaknya yang memiliki patung ni ? Mesti putera cinta aku ! Kertas yang berlipat tu aku buka dan baca.





Yeonni, ni saya Taehyung. Bila awak baca surat ni, maknanya saya dah pergi.

Semalam, saya bukak patung Alien ni. Ada cincin dan kertas yang menyatakan saya Putera Cinta awak. Saya happy sangat. Tapi, saya ada rahsiakan sesuatu dengan awak. Sebenarnya, harini saya akan pergi ke London. Appa saya mempercepatkan tarikh. Mianhae, sebab tak bagitahu awak. Sebab, saya tak nak buat awak sedih. Mesti awak marah saya kan ? Mian.

Tapi, awak jangan risau. Saya masih ingat janji saya pada awak. Terima kasih Yeonni sebab cintakan saya. Terima kasih kerana sempat buat memori indah dengan saya. Saya rasa happy sangat. Cincin yang awak bagi tu mainan. Yang saya bagi tu cincin betul. Simpan ye ? Nanti, bila kita jumpa. Kita dah boleh kahwin terus. Tak perlu nak tangguh.

Saya nak minta maaf jugak. Sebab dulu buli awak, panggil awak slave. Tapi saya buat macam tu. Sebab saya sukakan awak. Sejak kali pertama saya jumpa awak kat papan kenyataan tu. Saya dah jatuh cinta. Tapi, awak berlagak sangat. So, terpaksalah guna cara membuli. Mianhae.

Saya sayangkan awak. Sebab tu lah saya buat macam tu. I Love you. See You soon.
My Princess.


Your Prince,
Taehyung ❤






      Airmata dah turun macam hujan dekat pipi aku. Hati aku pulak, terasa sangat sakit. Aku rasa macam.. benda ni semua mimpi. Berlaku terlalu cepat. Cincin yang aku pegang aku genggam dengan sangat erat.





" Hiks.. hiks.. "





 "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now