Perjumpaan

4.9K 479 4
                                    

" Hey , hey " Hyemin terjaga dari lenanya pabila merasa pipinya ditepuk oleh seseorang  , lantas dia menoleh ke hadapan.

Sesuatu yang agak mengejutkannya , tapi dalam masa yang sama dia dapat mengagak perjumpaan ini akan berlaku lagi . Antara dia dan lelaki itu.

" Doktor .. " Sayup - sayup kedengaran suara Hyemin , cuba untuk meraih simpati lelaki itu.

" Stop call me doctor , uhm how are you Hyemin? " Taehyung berjalan ke arah tingkap yang luas di hadapannya , segala permandangan di kawasan perumahan tersebut terpampar jelas dek kerana rumah banglo tersebut yang berkedudukan di atas bukit.

" Taehyung .. aku mohon kau untuk lepask-- " Tak sempat Hyemin ingin menghabiskan percakapannya , Taehyung terlebih dahulu menutup mulutnya menggunakan jari telunjuk miliknya.

" Shh , Hyemin . Aku rindu kau. Aku dah cuba untuk cari kau dan langsung tidak pernah berhenti cari kau. Sepanjang perpisahan kita , aku langsung tak pernah lupakan kau Hyemin " Luah Taehyung dengan perasaan sebak , Airmatanya yang ingin jatuh ditahan.

" Tapi kau buat aku rasa kecewa , kau melangsungkan pertunangan dengan adik ipar aku sendiri . Senyuman yang patutnya kau ukirkan hanya untuk aku , kau berikan kepada Jungkook " Suara yang bergetar sebentar tadi kedengaran semakin kuat .

" Selfish ! kau hanya pentingkan diri sendiri ! kau tak pernah fikir tentang perasaan aku , kau pergi tanpa pengetahuan aku dan berkahwin tanpa pengetahuan aku dan sekarang bila aku dah mulakan hidup baru bersama Jungkook , kau datang dan inginkan aku balik" Hyemin melawan kata - katanya tanpa rasa gentar. Baginya , berlawan kata dengan Taehyung terlalu mudah . Taehyung akan cepat mengalah dengannya.

" Tak Hyemin , Tak ! apa yang kau fikirkan sama sekali tak benar. Aku langsung takde perasaan dengan Yun, perkahwinan kami dipaksa Hyemin " Taehyung memegang tangan Hyemin , namun lantas wanita itu menepis tangannya dari terus dipegang Taehyung.

" Don't give me a stupid reasons like that Doctor Kim Taehyung "  Perli Hyemin , dia menjarakkan dirinya yang agak berdekatan dengan Taehyung .

" Sekali aku ungkapkan perkataan sayang kepada kau , trust me , till forever you're still be my lovers, Min Hyemin "  Badan Hyemin didorong kasar ke belakang , pergelangan tangannya dipegang ketat oleh Taehyung .

" Berhenti lakukannya , aku tahu apa yang ada di benak fikiran kau ketika ini . Kau mahukan aku , right ? " Hyemin cuba untuk menolaknya namun lebih erat pegangan Taehyung di pergelangan tangannya.

"  i can't forget about our night darling , you such an angel . Too pretty to handle " Taehyung membelai pipi kanan Hyemin . Bibirnya dijilat dengan perlahan.

" Berhenti , tolonglah ... " Rintih Hyemin , airmatanya menitik satu - persatu.

Drttt  Drttt .

Taehyung berhenti seketika , tangannya mencapai objek nipis miliknya yang diletakkan di atas meja kecil . Segera dia menjawab panggilan pembantu peribadinya.

" Baiklah , aku akan kesana "  Taehyung memandang Hyemin dengan tajam , lalu mematikan panggilannya. Telefonnya dilempar ke atas katil.

" Berusaha gigih lelaki tak guna tu cari kau kan ? Berapa lama hubungan kau dengan dia sampaikan dia begitu sayangkan kau ? Ergh " Soal Taehyung dengan kesal , benci dengan adik iparnya yang beria mencari tunangnya yang diculik orang.

" Disebabkan angin aku baik , dan kekasih kau tu dah punahkan kebaikan aku pada hari ini . Pembantu aku akan datang dengan secepat mungkin , dan kau akan rasakan perasaan trauma kau akan kembali semula "

Mendengarkan itu , lantas Hyemin menarik lengan Taehyung . Meminta agar dirinya tidak dilakukan sebegitu lagi

" Taehyung , tolonglah .. "

" Not and never . Good night baby ! "

[2017]ObsessionWhere stories live. Discover now