Teljesen nyugodtan ültem Clint mellett a "fészkében" amikor Fury lehívta őt. Persze én is mentem.
- Azért bíztam meg ezzel hogy mindent szemmel tartson!- mondta Clintnek Fury.
- Tudja jobban látok távolról. - vágott vissza teljes nyugodtsággal, miközben a Dr. Selvighez mentünk.
- Látott valamit ami beidíthadta?
- Senki nem járt itt, Selvig is tiszta. Se hívások se üzenet.
- Bármi történt is nem ezen a végén volt.- szóltam közbe én is.
- Ezen a végén?- nézett rám Fury kérdőn.
- Igen, a kocka egy átjáró a világegyetembe, igaz?- néztem rájuk. - Az átjáró mind két fele nyitva.-
Hirtelen a kocka elkezdett jobban fényleni és furcsa hangokat adott ki. Az egész épület rezgett. Egyszer csak nagy kék fényességet láttam ami egy spirál félét rak ki. Aztán láttam, hogy az egy átjáró. A fényesség eltűnt és egy ember alakot láttam ott.
- Loki...- motyogtam magamban. Csak reménykedni tudok, hogy nem ismert fel.
- Uram, kérem tegye le a lándzsát!- kiáltott Nick Lokira. Hirtelen Loki lőtt azzal a valamivel és majdnem el is talált, de Clint ellökött. Próbálta mindenki lőni őt de Loki sokkal erősebb volt náluk. Egyszer csak lefogta Clintet.
- Van szíved!- mondta Loki és a mellkasához tette a lándzsát. És ekkor Clint szeme világos, nagyon világos kékbe váltott és már nem támadta Lokit.
Közben Fury a kockát betette egy táskába és el akart menni.
- Kérem ne! - mondta Loki. - Szükségem van rá!
- Ne csináljon még nagyobb bajt.- mondta Fury.
- Már hogyne csinálnék. Azért jöttem ide olyan messziről! Loki vagyok, Asgardból! És fenkölt céllal érkeztem a földre!
- Loki!- szólalt meg Selvig. - Thor fivére!
- Semmi bajunk az Asgardiakkal!- mondta Fury.
- Ahogy a hangyának sincs a csizmával!
- Talán el akar taposni minket?
- Azzal az öröm hírrel érkeztem, hogy megszabadítom a földet!
- Mégis mitől?
- A szabadságtól! A szabadság az élet nagy hazugsága. Hogyha ezt elfogadják teljes szívükkel..- ezzel megfordult és a lándzsát Selvighez emelte így ő is a rabszolgája lett. - Békére lelnek.-
- Igen békét mond. De közben az ellenkezőjére gondol.
- Uram Fury feltart minket. A levegőbe repül ez a hely és 30 méternyi föld zúdul ránk. El akar temetni.- mondta Clint.
- Mint az ókori fáraókat!- vágott vissza Nick.
- Így van a kapu megsemísiti magát. 2 percünk van mielőtt kritikussá válik a helyzet.- szólalt meg ismét Selvig.
Ez után Clint lelőtte Fury és elvitték a kockát. Én Furyhoz rohantam.
- Hill! Hall engem? Barton át állt! - mondtam az adó vevőbe miközben Nicknek segítettem.
- Náluk van a Tesseract állítsa meg őket! - kiálltotta ő is Hillnek.
- Ki ürítettük a felső szintet indulniuk kell! - hallottuk Phil hangját.
Rohantunk és sikerült felugranunk a helikopterre ami fel is szált. Amikor vissza néztünk azt láttuk, hogy a bázis felrobban. Mikor megláttuk Lokiékat egy kocsiban én megpróbáltam lelőni őket de Loki lőtt le minket. Nick kirántott a helikopterből és kiugrottunk.
- Igazgató! - újra Phil hangját hallottuk. - Fury igazgató hall engem?
- A Tesseract ellenséges kézbe került. Csak Black ügynök maradt itt. Hill?
- Sokan vannak még lent! Nem tudom hányan élik túl! - hallottuk Hill ügynök fájdalmas hangját.
- Ide figyeljen ügynök! Aki nem vesz részt az evakuációban keresse a cuccot!
- Vettem. - szólt Hill.
- Calson vissza a bázisra! Riadó készültség van! Mert mostantól a föld hadban áll.
- Mit teszünk?- kérdezte Phil.
YOU ARE READING
Rebeca ✔
Fanfiction(!!11 ÉVESEN ÍRTAM) "A tudósok azon gondolkodnak mi a legnehezebb az életben. Sokak szerint a munka. Szerintem, ha isten vagy. És ezzel elmondtam mindent." Jade a SHIELD-nek dolgozik, már kereken 8 éve. Kitartóan üldözi a rosszat, miközben tudja, ho...