7. rész

2.3K 114 5
                                    

Tony letett a földre, de el is szállt onnan mielőtt megszólalhattam volna. Most biztos haragszik. Bár ez lehet kicsit enyhe kifejezés. Hirtelen körülöttem ijedten nézett a Stark Toronyra. Én is oda néztem és egy nagy fényes kék vonalat láttam feltörni az égbe. Az ég pedig "kinyílt" és rengeteg furcsábbnál furcsább lény jött ki onnan.

- Kezdődjön a buli!- mondtam magamnak teljesen felkészülve. Nem érdekelt, hogy azt mondtam nem használom az erőm. Már teljesen mindegy.

Elkezdtem harcolni. Próbáltam földdel elpusztítani őket de az nem nagyon használt. Vízzel is próbálkoztam de az még inkább nem használt. Hát még a levegő. Az utolsó választásom, a tűz maradt.

Hirtelen Clintéket láttam elszállni a fejem felett. Nem nagyon tudtam foglalkozni velük mert egy Csituri katonát égettem meg. Amikor utánuk pillantottam láttam, hogy Loki meglövi őket és elkezdenek zuhanni. Elkezdtem feléjük rohanni. 

- Jól sikerült a találkozás mi?- kérdezte nevetve Clint amikor meglátott.

- Mondhatni.- mosolyogtam miközben segítettem nekik. Kapitány vezetésével indultunk meg a megfelelő irányba. Amikor a kb. a kék átjáró alá értünk megálltunk. A hídból egy óriási hosszú, páncélos lény jött ki hozva magával még több katonát.

- Stark maga is látja?- kérdezte Steve.

- Látom. De nem akarom elhinni.- válaszolt Tony a fülesből. - Hol van Benner? Megjelent már?

- Benner?- kérdezett vissza Steve hitetlenül.

- Tájékoztassanak.

Ekkor jól hátba támadod egy katona ami miatt előre estem. Rögtön a hátamra fordultam és a kezemből lángokat előhívva elpusztult. Natasa és Steve csak nézett rám. Clint hozzám rohant és felsegített.

- Már értem is mi történt a Toronyban.- mosolygott rám.

- Na ezt majd megbeszéljük.- nézett rám kissé meglepetten Nat. Ja. Sok mindent meg kell.

Egy kocsihoz menekültünk villám megbeszélésre.

- Sok civil bentrekedt!- szólalt meg Clint. Elsuhant a fejünk felett egy hajó és megláttam rajta kedves mostohabátyám.

- Loki...- dünnyögtem.

- Nincs esélyünk oda lent!- mondta Steve.

- Megoldjuk! Menjen!- mondta neki Nat.

- Kapitány!- szólt neki Clint. Elővett egy robbanó fejes nyilat és lőtt. - Másra sem vágyom!

Amíg mi feltartottuk a harcosokat Kapitány elment. Váratlanul megszólalt Natasa.

- Pont olyan mint Budapest volt!

- Nagyon különbözően emlékszünk Budapestre!- válaszolt neki Clint, mire kuncognom kellett.

Már kezdtünk kifáradni amikor a Kapitány megjelent. De nem csak ő volt a meglepetés vendég. Villámok csapódtak a katonákba. 

- Thor!- odarohantam hozzá és gyorsan megöleltem. Natasa még furcsán nézett de aztán úgy tűnt rájött mi történik.

-Mi a helyzet oda fent?- kérdezte Steve Thortól miután elengedtem.

- A kocka energiapajzsa áthatolhatatlan.- válaszolt.

- Thornak igaza van el kell intéznünk őket!- hallottuk meg Tony hangját a fülesben.   

- De hogy csináljuk?- kérdeztem.

Rebeca ✔Where stories live. Discover now