3. rész

2.9K 133 34
                                    

                                                                 Thor szemszöge

Épp felkaptam Lokit amikor megláttam valakit. Ezt nem hiszem el. Hogy megváltozott! De nem tudtam vele per pillanat foglalkozni mert beszélnem kellett Lokival. Ledobtam egy hegyen.

- Ahh!- kiáltott fájdalmasan Loki de aztán nevetni kezdett.

- Hol a Teseract?- kérdeztem kissé idegesen.

- Nekem is hiányoztál.- mondta még mindig nevetve.

- Szerinted vicces kedvemben vagyok?!

- Ó megköszönhetnéd!- tápászkodott fel.- A Bifröszt pusztulásával milyen sötét erőkkel kellett lepaktálnod, hogy ide jöhess. A drágalátos földedre.

Na és ekkor untam meg. ledobtam a kalapácsot megfogtam Lokit a nyakánál és a levegőbe emeltem.

- Azt hittem meghaltál.- mondtam szomorúsággal a hangomban.

- Meggyászoltál?

- Mindenki.. Az apánk!..

- Csak a tied!- vágott közbe. - Elárulta honnan származom igaz?

- Hiszen együtt nőttük fel! Együtt játszottunk, együtt harcoltunk! Nem emlékszel ezekre?

- Emlékszem az árnyékodra! Az árnyékodra amiben élnem kellett! Emlékszem arra ahogy letaszítottál a mélybe! A jogos trónörököst!- mondta kissé indulatosan.

- És a sebeidet nyalogatva bosszúból elpusztítod a földet? Nem! A föld a védelmem alatt áll Loki!

- És ahogy látom csodálatos munkát végzel!- mondta nevetve. - Az emberek halomra ölik egymást amíg te tövig rágod a körmöd! Mond csak miért ne igázzam le őket?

- Különbnek képzeled magadat?- kérdeztem nyugodtan. 

- Még szép!

- Akkor nem érted az uralkodás lényegét! Megrészegített a hatalom.

Ekkor belém ütött és elment mellettem.

- Olyan világokat láttam amikről nem is álmodsz! Odin fiaként ismertek meg a száműzetésben! Láttam mire képes a Teseract! És ha megszerzem...- kiabálta de félbeszakítottam.

- Ki mutatta meg az erejét? Ki dönti el, hogy uralkodhatsz? 

- Király vagyok!

- De ne itt! Add vissza a Teseractot és hagyj fel az eszelős álmoddal!- kiabáltam az arcába. - És haza térhetsz!

- Nincs nálam!- mondta mire felkaptam a kalapácsot.- A kocka nélkül nem vihetsz haza de nincs nálam és nem tudom hol van. 

- Jól figyelj öcsém!- mondtam neki miközben felé emeltem a kalapácsot. De valami Fém dolog lelökött.

                                               Tony szemszöge

Miután becsapódott istenke és fel is tápászkodott rám nézett.

- Hozzám ne érj még egyszer!- Nyugi nem tervezem!

- Akkor ne vidd el a pajtimat.

- Fogalmad sincs mivel állsz szemben!- Na ami először az eszembe jutott azt ki is mondtam.

- Őő.. A Shakespeare összessel? Jó anyád tudja, hogy ruháit viseled?- kérdeztem mint egy naagyon profi színész.

- Ez túl mutat rajtad Fémember!- Senki nem bírja megjegyezni, hogy vas? VAS! - Loki sorsáról Asgardban döntenek.

Rebeca ✔Where stories live. Discover now