12. rész

1.8K 98 12
                                    

Maria Hill szemszöge

Miután megérkeztek a gép felé vettem az irányt. Csak Kapitány, Rebeca és Tony voltak benn.

- Készen állunk főnök!-léptem be, szavaimat Starknak intézve.

- Ó nem, ő a főnök!- mutatott a Kapitányra.- Én csak a pénzt adom, a technológiát meg a menő kisugárzást.- mondta miközben Rebeca kuncogva egy puszit nyomott a fejére.

- Van hír Struckerről?- lépett mellém Rogers.

- A Natonál van!

- A mutánsok?

- Wanda és Pietro Maximoff, ikrek.- adtam át neki a tabletet.- 10 évesen elárvultak amikor felrobbant a lakóházuk. Sokoviának eléggé hányatott a múltja. Nem különleges hely.. De különleges helyek veszik körbe!

- Képességeik?- kérdezte.

- A férfinál felgyorsult az anyag csere és fejlettebb a hőszabályozás. A nő képes neuraelektromos elérésre, telekinézésre, tudatbefolyásolásra. Az egyik gyors, a másik fura.- egyszerűsítettem le.

- Még fogjuk őket látni!- jelentette ki miközben belépett a liftbe.

- Az biztos.- helyeseltem.- Önként jelentkeztek Strucker kísérletére. Őrület..

- Igen. Miféle szörnyeteg adná magát egy német tudós kezébe, hogy megvédje az országát?- tette fel a költői kérdést, utalva magára.

- Nem állunk háborúban Kapitány!

- Ők igen!- és ezzel a végszóval becsukódott a lift ajtaja.

Rebeca szemszöge

Natasával a laborban voltunk Clintel és figyeltük Helen Cho-t.

- Biztos rendbe fog jönni?- kérdeztem Helenre nézve.

- Amúgy jó kis csapatépítő tréning összerakni a fickót.- nézett Clintre Nat mosolyogva.

- Teljességgel kizárt, hogy romoljon az állapota!- válaszolta a Cho.- A nanomolekuláris folyamatok rögtön végbemennek. A sejtjei nem tudják mihez kötődnek.

- Új szövetet hoz létre!- szólalt meg lelkesen Bruce.

- Nálam még gyorsabb lenne!- nézett rá Helen.- A regeneráló bölcső helyre hozná 20 perc alatt!

- Ó megállt a szíve! A halál ideje?- lépett be Tony egy tálca itallal és egyet Clintnek adott majd mellém lépett.

- Nem, nem, nem! Örökké fogok élni! Mert műanyagból leszek!- nyögte nevetve Barton.

- Saját magából alkotjuk újra!- nyugtatta kedvesen Helen.- A barátnője sem venné észre a különbséget!

- Nekem nincs barátnőm.- válaszolta miközben beleivott az üdítőbe.

- Abban nem segíthetek!- vonta meg a vállát Helen, és láttam hogy halványan elmosolyodott.- Higgye el, ez a jövő Tony!- nézett a mellettem álló zsenire.- A vaspáncéljait idővel belepi a por.

- Hát igazából pont ez a terv!- válaszolta.- És Helen! Szeretettel várjuk a szombati bulin!- invitálta Tony Chot miközben mi Natasával fogtunk egy üdítőt és készültünk kimenni de még hallottuk mit mondott Helen.

- Önnel ellentétben nincs sok időm bulizni. De.. Thor ott lesz?- kérdezte én meg elmosolyodtam. Cho szerelmes? Kár, hogy Thor már foglalt! És Jane nem hiszem, hogy átadná bárkinek is.

Rebeca ✔Where stories live. Discover now