- Jak mnie nazwałaś?
- Domi. - Uśmiechnęłam się szeroko.
- Tak uroczo Lauruś. - Ja mu dam Lauruś. Zamówiliśmy pizze. Wyjęłam telefon. Miałam jedno powiadomienie. Cene Prevc oznaczył cię w poście z użytkownikiem Domen Prevc. Cene dodał te zdjęcie, co przytulaliśmy się przez barierkę! Wyglądało mega! Opis do zdjęcie " Zakochańcy <3 " Serio?
- Domen patrz, co dodał twój brat... - Pokazałam mu zdjęcie. Wow mamy pierwszy komentarz. Nika Prevc skomentowała zdjęcie, w którym zostałaś oznaczona. " Omg! Jak uroczo wyglądają <3"
- Cały on. - Wzięliśmy się za jedzenie. Pizza była pyszna! Tak dawno nie jadłam. Gadaliśmy o wszystkim i o niczym. Drogę do jego domu postanowiliśmy, że przejdziemy spacerkiem.
-Przepraszam? Mogę z wami zdjęcie?- Zapytał jakiś chłopak. Oczywiście się zgodziliśmy.
- Nie wierze... - Powiedział jedynie. Ustawiliśmy się do zdjęcia.
- Dziękuje! - Rzucił na odchodne chłopiec. Spojrzeliśmy na siebie. Idąc dalej. Byliśmy już pod jego domem. Weszliśmy do mieszkania. Zdjęliśmy kurtkę, buty, czapki. Już zamierzaliśmy iść na górę, gdy zatrzymała nas Domena siostra. Spojrzała na mnie z wielkim uśmiechem.
- Oglądałam twój ostatni konkurs! - Powiedziała podekscytowana.
- Nika nie męcz Laury.- Zwrócił się do siostry Domen. Mogła mieć na oko ok. trzynastu lat.
- Dobrze! - Posmutniała dziewczynka. Zrobiło mi się jej żal.
- Nika to co zdjęcie? - Puściłam oczko do dziewczynki.
- Pewnie!- Ucieszyła się. Od razu wepchnęła bratu telefon! Stanęła obok mnie przytulając się. Ukucnęłam.
- Nika nie zapominaj, że ona jest moja... - Zaśmiał się.
- Teraz już moja!- Pokazała mu język. Nie mogłam pohamować śmiechu. Ustawiłam się do zdjęcia.
- Młoda odrobiłaś lekcje? - Spojrzał na siostrę.
- Ferie są.- Wzięłaa telefon i uciekła do pokoju. Ruszyliśmy do góry. Podeszłam zobaczyć jego zdobycze. Też sporo tego było.
- Aż takim dobrym skoczkiem jesteś? - Usiadłam obok niego na łóżku.
- Wątpisz we mnie?
- Nie śmiałabym. - Kolejne powiadomienie. Nika Prevc oznaczyła cię w poście. Opis zdjęcia " Patrzcie z kim mam zdjęcie! :D :D "
-Laura mam takie pytanie do ciebie... - Zauważyłam, że chłopak zaczął się denerwować.
- Pytaj prosto z mostu.
- Bo ja chciałem się zapytać czy... Czyyy... - Za jąkał się.
- Czy? - Powtórzyłam.
- Czy zostaniesz moją dziewczyną? - Byłam w szoku. Zamrugałam kilka krotnie.
-Tak!- Przytuliłam chłopaka, a on mnie jeszcze bardziej.
- Bałem się, że się nie zgodzisz... - Poczochrałam go po głowię.
- Mój głuptas.
- Dodamy to na fejsa?
- Możemy. - Domen Prevc oznaczył cię w wydarzeniu w swoim życiu. Zaakceptowałam. Jesteś w związku z użytkownikiem Domen Prevc.
Użytkownik Cene, Nika skomentowali post, w którym zostałaś oznaczona.
Cene Prevc: No w końcu! Szczęścia!
Nika Prevc: Wiedziałam! Moje gołąbeczki...
Daniel Andre Tande: Wow! Laura w końcu.. Wytrwałości i miłości. :) :)
Luna Hutson: Kuzynko <3 Szczęścia.
Dziękuje za prawię tysiąc wyświetleń, gwiazdki i komentarze. Jesteście mega! Tak myślę, że to będzie chyba ostatni rozdział. Hmmm. Czy chcecie kolejny? :)
CZYTASZ
Chyba Cię kocham ☆Domen Prevc {Korekta}
FanfictionMłoda Słoweńska biathlonistka, jak mówią jej koledzy z drużyny " Jest nie do pokonania." Tak było! Wszystko się zmieniło albo polepszyło, jak kto uważa, gdy poznała Domena Prevca. Czy to będzie taka znajomość, jaką chciała poznać Laura? Czy ta...