P.8

1.2K 101 56
                                    

Serishe faleminderit per komentet votat dhe qe po e lexoni historin time. 

GretaXsh Moj muza ime vazhdo me frymezo. 

Love you all!

Love you all!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Greta, vajza me siper

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Greta, vajza me siper. Ne pjesen tjeter do ju prezantojme dhe me Ansin.

Muzika qe vinte nga i cthurur nate degjohej dhe ne lagjen ngjitur. Greta ende ndodhej ne trotuar duke u munduar qe te ecte sa me mire me takat e bezdisshme qe mbante veshur. Nga brenda vinin zhurma adoleshentesh qe nen ritmin e muzikes dhe lirine e mbremjes ulerisnin em sa kishin ne koke. Duhet te ishte e lumtur sepse ishte mbremja e saj. Dita kur ajo kishte ardhur ne jete. 

Kur hyri brenda nuk mungonin syte e mahnitur nga pamja e saj. Per here te pare kishte vendosur make up. Cdo kush e takonte dhe i uronte ditelindjen. Cuditerisht e kishte kapluar nje merzitje, ndaj mendjen e kishte te rrembente nje shishe me pijen me te forte qe egzistonte aty. Donte te dehej dhe te kthehej ne ate normalen. Qe nuk ndjente vuajtje.

E dehur me shume se kurre ndiqte ritmet e muzikes dhe me te gjithe ato fytyra te panjohur festonte. Festonte nen dhimbjen e mungeses. I mungonin prinderit e saj. Ata duhet te ishin prane saj. Sepse ata e sollen ne jete. Pse e sollen ne jete kur do vdisnin nje dite? Qe ajo te vuante, dreqi ta haj. Mendja e trollusor nga pija dhe mendimet e shumta e beri me dhimbje koke. Nuk po duronte dot me veten e saj ne ato ambjente, as broherimat boshe, pa ndjenja te atyre kalamanjeve dhe nuk duronte dot as ate muzike me volum shurdhues. Ndaj rrembeu nje shishe rume. E la festen e saj. I la ata te festonin per te. 

Ashtu nen erresiren e nates, nen zhurmen e pikave te shiut qe binin neper catit e shtepive dhe me kembet zbathur u drejtua pa vetedije ne majen me te larter qe ndodhej aty prane. Nuk ndjente dhimbje nga guret e vegjel qe i shponin kembet. Alkooli i kishte venitur cdo lloj ndjenje. Mendonte vetem per familjen e saj dhe sa shume i mungonte. Cdo dite i kishte munguar. Por kesaj here i mungoi me shume. I mungonin ato caste kur bashke festonin ditelindjen e saj. Kur ata i benin pis fytyren e saj prej femije me copa torte. Caste te embla familjare.

Ndjeu deshiren per te uluritur. Per te nxjerr jashte dhimbjen qe po e vrite. Ate beri.

-Pse nuk ndodheni ketu. Ju e dini qe une ju dua. Pse iket, pse?-pyeste , pyetje qe sdo ua merrte kurre pergjigjen. Nen ulurimat e saj ndjeu lotet ti beheshin njesh me pikat e shiut, qe i lagnin faqet.

E la dhimbjen e saj aty ne ate vende te erret, u largua per ti qendruar larg. Qe ajo mos ta arrinte me.

Gjeja e fundit qe priste sihte ai aty me banden e tij. Ulur ne ballkonin e nje lokali lagje, te vjeter. Nuk donte qe ai ta shihte te dobet. Por fati s'ishte ne anen e saj.

-He Barbi ke dal te besh dush?-e ngacmoi ai.

Por gjith alkool i kishte renen ne koke, pa lidhje filloi te qeshte. Sepse ishte e pavetedijshme. Iu afrua Ansit e kapi nga duart, po e terhiqte dhe ate ne shi. Ai nuk beri fjale po e la ate te vepronte. 

-Mesa duket dashke dhe ti Eli te besh dush me mua.-dhe e qeshura e saj vazhdonte. Ansi e sheh i habitur me sjelljen e saj. 

-Qenke bere drru Barbi?-e pyeti qetesisht.

Greta vendosi duart e saja rreth qafes se tij dhe po i perkedhelte me mollzat e gishtave, qafen. Mbeshteti koken e saj ne faqene tij. Me levizje te avashta kerkonte buzet e tij. Jo vetem alkooli po dhe shiu i kishte rene ne koke. Po behej romantike. Ai ishte gati ne pritje te buzeve te saj, por ato s'erdhen. Sepse Greta si djalli vet e coi ne qiellin e shtate duke i premtuar parajsen me perkedheljet e saj, por ndrroi destinacion e coi ne ferre. Tashme ai gjendej ne toke i shtrire dhe me brrylet e kraheve mbante ekuilibrin. Shoket e tij po qeshnin. Por vetem nje shikim i eger nga ai i ndali. Degjohej vetem e qeshura e Gretes. 

-O zot c'a femre kjo. E vetmja qe s'ta ka dhene eee Anso?-e pyeti shoku i ngusht i tij James, vetem ai se kishte frike ate. Sepse Ansi s'do e lendonte kurre vllain e tij. 

-Mbylle James!-i foli gjithe nerva ai. 

Tashme Greta ishte larguar. Nuk mori hakun ashtu sic e kishte menduar, duke e cuar ne shtrat e duke mos i dhene gje. Thjesht e beri shpejt e bukur. S'kishte me nerva te merrej me te. Te pakten ate nate jo. Arriti te degjonte para se te ikte fjalet e tij uruese per ditelindjen e saj. Duhet te ndiheshe e lumtur valle qe ai i kushtonte kaq shume rendesi, dhe merrej me nje kalama si ajo? E vriste gjithmone mendjen rrethe ketyre gjerave. 

Hodhi mbi komedin celsat e shtepise dhe makines. Takat qe mbante ne dore i flakeriu tutje, u perplasen me murin. Nuk e hoqi fustanin si nej njeri normal. Nga e cara filloi ta griste deri te pjesa e jakes, ashtu mbuluar vetem nga te brendshmet u hodh mbi krevat. Duke duruar dhimbjen e kokes dhe dhimbjen e shpirtit deri sa gjumi te vinte dhe ta merrte ta bente te tijen. Tashme vetem ate donte. Nje gjume te thelle, per te harruar ate nate, e neser per te nisur nje kapitull te ri te jetes se saj. Nje jete ku e priste ai me hakmarrjen e tij te radhes. Sepse ajo s'do lodhej kurre nga lojerat e saj, nga lojerat e tij dhe as nga ai. 

Ndersa Ansi ishte ende me koken mbeshtetur ne timonin e makines se tij. Duke menduar se pse dreqin ajo po qante. Se kishte pare kurre ashtu. Kjo i kishte bere pershtypje. U ndje keq qe vazhdoi me lojen e tij dhe fjalet e tij ngacmuese. Vriste mendjen mos e kishte merzitur me shume. Gjithe keto mendime s'e linin te qete. Do donte ta shihte. E kesaj here nese eshte e mundur te bisedonin si njerez. E per nje cast te linin lojerat me nje ane. 

Po mendonte ti ngjiste apo jo ato shkalle. Donte kaq shume te fliste me te.

Ky eshte Ansi, s'prita dot e hodha. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
E Embla Aventure (shqip)Where stories live. Discover now