-Micule Romeo nu incerca sa faci pe viteazul cu mine caci nu merge sunt vulpoi batran.-Hm... te inseli mosule tu aici stai pe un teren minat un pas gresit si doar pocnesc din degete si esti ras de pe fata pamantului. Nu ma intereseaza nici negru sub unghie cine esti sau ce pretenti ai tu sti de ce ? In New York nu fac legea poponari ca tine, New York-ul este al meu asa ca ia-ti accentul ieftin de englez si dispari nu esti bine venit aici.
-Oh vai drag compatriot nu cred ca ai spus asta. Doar imapartim acelasi accent... suntem ca si frati
-Gresit! Eu cu poponari nu am de a face iar in legatura cu accentul la tine e fake oi avea tu nume de englez dar sti ceva prin vene tot sange de scotian iti curge. Apropo de nume sti asa il chema si pe valetul meu tot Henry doar ca el era adevarat englez nu imitatie ca tine. scuipa cu venin Harry si ma trage inapoi in masina
Tot drumul m-am gandit la Henry la aparitia lui care nu prevesteste nimic bun. Parca era vorba ca mai am doua luni de libertate. De ce e aici? Ce vrea?
M-am asezat in patul nu foarte mare al lui Harry si am asteptat. Am asteptat ceva vreme sa il pot auzi cum mi se adreseaza dar nu. El privea pe geam pierdut avea o stare meditativa si profunda. Harry era doar fizic intre acesti patru pereti caci gandul era departe, bantuia.
Am luat telefonul si am sunato pe bunica care spre suprinderea mea era fericita si incantata de tot ce se intamplase. Oare se razgandise ? Ar fi minunat. Inainte sa inchid ma anuntase ca pleaca in Spania de urgenta si ca se va intoarce cu forte proaspete.
-A fost o seara plina. spun si ma ridic din pat ducandu-ma langa el, m-am cuibarit la pieptul lui precum o pisica si am asteptat inca alte cateva minute bune pentru un gram de atentie din partea lui, dar nu, atentia lui Harry nu era focusata asupra mea asa ca am decis sa ma reasez la locul meu.
Dimineata ma gasit singura in micul si saracaciosul apartament al lui Harry. M-am ridicat de pe canapea dupa o ora lunga de asteptat si m-am decis sa plec Harry probabil plecase demult iar de intors cu siguranta nu o va face repede.
- Nu stiam ca am o vecina noua. se aude o voce in spatele meu ce ma face sa tresar si sa scap cheia din mana
-Kai...buna dimineata ce faci ? Eva e bine ?intreb incercand sa scap de brusca stanajeneala porvocata de dracu stie
-Buna dimineata ochii de violeta bine tu ? Eva doarme de ce ?
-Intrebam. Eu bine ma duc acasa. Harry...
-Am auzit ca ai discutat cu Bishop. vine replica imediata a lui Kai
-Mda...de unde sti ? intreb sfioasa
-Ochii de violeta nu doar eu stiu tot Bronxul stie de tine si Bishop. Hai sa intram caci tare curios sunt sa aud povestea reala si nu cea falsa in care tu si Bishop va lingeati la masa. spune razand
...
-Deci sa inteleg ca Bishop o cunoaste pe mama ta ? Asta da chestie Maya. La naiba ! Fato tu ai devenit preferata lui Bishop! Si crede-ma ca asta e cam imposibil.
-Nu! Daca o cunoaste pe mama asta nu inseamna ca am devenit preferata lui Kai. Plus ca am vorbit doar putin atata tot. spun increzatoare
-Mai vedem noi. spune increzator si el apoi pleaca lasandu-ma din nou singura in apartament
Cateva ore mai tarziu eram in sufrageria matusi Tamara stam pe canapea cu o stampila ce scrie VINOVATA. Bunica Rosa il injura pe spaniola pe Oliver iar Henry ma privea urat. Kyle sta langa mine si urla la Henry ca daca ma atinge cu un deget il toaca marunt.