Part 4

11.8K 179 0
                                    

Sepanjang dikurung sy tidak pernah nampak matahari..bilik kami dikunci dengan ketat sehingga sedikit pun cahaya dari luar tidak bisa menembus masuk..masa dan haribulan pun sy tidak tahu..

Satu hari Abraham masuk ke dalam bilik dan membawa Amy keluar..kami yang lain duduk berdekatan hanya memandang Amy keluar..pintu ditutup.tidak lama itu kami dengar suara jeritan Amy
"Tidaaaakkk...sy tidaaakkk mau!!!"
"Jangan melawan...kalau kau mau hidup!!"
Jelas kedengaran sebab sy suda berdiri dekat pintu..cuba mendengar perbualan diorang di luar..
"Kau kasi mati sy...sy tidak mau buat apa yang kau suruh..kau kasi mati saja sayaaaaa!!!" Amy masih melawan..sy bersandar di pintu ketakutan..kenapa dengan Amy?apa yang Abraham mau buat dengan dia? Sy terpandang Dila,Karen,Tasha dan Lorita..diorang mula menangis..airmata sy ikut jatuh..

Tidak tau berapa lama Amy tidak kembali ke bilik..waktu tu sy sedang tidur..kasar pintu dibuka..Abraham menolak Amy masuk ke dalam bilik dengan kasar..kami semua terbangun dan hanya diam..
"Lain kali kau buat lagi begitu..nahas kau!!!nasib baik diorang membayar!!" Abraham menolak kepala Amy..Amy hanya tunduk diam..tapi sy nampak Amy suda mengepal buku lima..menahan marah.
"Apa..??kau marah..??kau sedar la sikit..kau tu pelacur.kau kerja dengan sy sekarang.sy yang kasi hidup kau sekarang ni..kau paham tu pelacur...!!!" Mendengar saja perkataan terakhir itu buat jantung sy berhenti berdenyut beberapa saat...tidak..pelacur??Amy..pelacur?
"Kamu semua ni akan bekerja dengan sy..tiada terkecuali...kamu cuba mau keluar dari tempat ni..jangan harap nyawa kamu akan selamat!!" Abraham tengok kami.lama dia pandang sy
"Kau...sini!!" Abraham tengok sy dengan pandangan tajam "..kau ikut sy sekarang"
"Tidak mau!" Sy menjawab..Abraham menampar sy
"Melawan kau aarr...." sy pegang pipi sy sambil pandang Abraham..sy ludah muka Abraham..sekali lagi sy di tampar.lebih kuat sampai sy tersungkur di lantai..Abraham menarik sy dengan kasar keluar dari bilik..kerana pitam akibat ditampar tadi sy terpaksa ikut...

Abraham bawa sy turun ke tangga..sy tengok sekeliling..ada beberapa orang lelaki berdiri membelakang..bila nampak Abraham..diorang semua menoleh..sy cuba ingat muka-muka lelaki tu..asal saja sy terlepas dari tempat ni..sy akan lapor polis dan dedahkan diorang satu persatu...
"Mulai sekarang..nama kau ialah Aurora..bukan lagi Dara" Abraham tengok sy "..nasib baik orang yang jual kau sama sy tidak mau kau diapa-apakan.." Abraham tarik nafas kemudian dia hembus "..tugas kau sekarang ialah kemas bilik dalam rumah ni.." ada sedikit kelegaan dalam hati sy..kalau jadi orang gaji..sy sanggup!daripada jadi pelacur...

Rumah tu dikawal ketat..setiap pelosok pintu keluar dan masuk dikawal oleh lelaki bersenjata.dalam rumah tu pula ada beberapa bilik yang diubah suai dengan cantik..lain bilik lain reka bentuk dalaman.ada sekali sy sedang sy kemas salah satu bilik dalam rumah itu..Amy dan yang lain-lain dibawa ke bilik bawah tanah..sy hanya mampu memandang dari jauh.sikit lagi Abraham mengacu pistol ke kepala sy bila sy cuba mendekati diorang..
"Kau buat kerja kau.." sy diam..hanya melihat Amy dan yang lain-lain menuruni tangga sebelum pintu ditutup dan dikunci
"Bersyukur kau bukan salah seorang dari diorang..sy ada rancangan lain untuk kau..!" Bilang Abraham sebelum berlalu meninggalkan sy.

Tugas sy dalam rumah itu ialah kemaskan bilik selepas digunakan..lelaki yang masuk dalam bilik itu selalu bertukar-tukar..ada beberapa orang perempuan muda mungkin dalam umuran 17-18tahun akan ikut masuk sekali dalam bilik.selalu sy dengar suara perempuan meraung..meremang bulu roma sy.takut sy perempuan-perempuan muda itu diapa-apakan.pernah sekali sy tanpa sengaja tertengok apa yang berlaku di dalam bilik itu..

Lelaki dan perempuan berbogel..lelaki itu sedang bergoyang atas badan si perempuan dengan laju..si perempuan pula meraung..tidak lama itu diorang bertukar posisi..si perempuan ditonggeng dari belakang.meraung lagi bila si lelaki mula bergoyang..Abraham cepat-cepat menarik sy dan menutup pintu dengan perlahan..
"Kau bodoh ka apa ni hah???!!!" Kecil suara Abraham..tapi sangat keras kedengaran
"Amy akan jadi begitu ka?" Sy tanya,ketakutan.
"Kau jangan sibuk!!kau buat saja kerja kau.." sy diam..jadi selama ni bilik yang sy kemas ialah bekas pakai lelaki dan perempuan selepas puas diorang lepaskan nafsu syaitan diorang.Berkali-kali sy nampak lelaki-lelaki yang selalu datang ke rumah itu akan hulurkan duit kepada Abraham..bukan main kuat ketawa Abraham bila terima duit.

Sy ditempatkan di satu bilik kecil yang berdekatan dengan dapur..disitu la sy tidur..bersendirian..

Bersambung...

Jan Dara #Her Untold StoryWhere stories live. Discover now