AN INTRODUCTION

22K 167 23
                                    


Orked masih kaku. Matanya membulat memerhatikan apa yang ada di hadapanya.

"I shall tell you, what you are going to accept"

Suara Tuan Tengku Zafrul dekat dengan orked. Tubuhnya berdiri bergitu hampir dengan orked. Orked telan air liur.

"This, is my playroom"

Orked telan air liur lagi.

"We would play here. What would it, I will decide"

"this..." Orked melangkah perlahan melewati setiap barang-barang di dalam bilik itu. Orked menyentuh perlahan peralatan yang dia sendiri tidak tahu untuk apa.

Bilik yang hampir sama besar bilik utama rumah besar ini dipenuhi dengan pelbagai jenis barangan. Dan baranganya bukanlah perabot. Almari becermin kaca menempatkan pelbagai bentuk cemeti tersusun kemas. Di suatu sudut yang lain terdapat sebuah kerusi seakan kerusi untuk pesakit jiwa.

Terdapat juga tali, kayu dengan pelbagai saiz, dan gari. Di tengah bilik ini terdapat sebuah katil yang memiliki birai kelambu dengan pelbagai jenis tali yang terikat. Mata orked tertumpu pula pada suatu sudut. Tempat Tuan Tengku Zafrul menyentuhnya untuk kali pertama.

Baru dia perasan apa yang ada di situ sebuah binaan beratap jemati besi dengan pengikat tangan yang tergantung. Malah ada struktur rail membuatkan palang besi mengikat tanganya boleh untuk bergerak.

Orked telan air liur.

"Tuan Tengku Zafrul, are you sadist?"

Tuan Tengku Zafrul meraut rambutnya.

"If you agree to this, I would promise you to give you a right pleasure after a foreplay. I guess you have no choice seems like you know my deepest secret I try to forget. Or else I need to shut you out"

Tuan Tengku Zafrul melangkah mendekati orked membuatkan orked terundur sedikit demi sedikit. Namun dia tiba di jalan mati. Tubuhnya sudah terpaku di dinding dan Tuan tengku Zafrul merenung tajam wajahnya. Lebih tepat matanya.

"I..."

Cup!

Bibir orked menjadi sasaran Tuan Tengku Zafrul. Orked terpempam.

Orked cuba untuk menolak kucupan Tuan Tengku Zafrul namun tubuhnya mula memberi respon berlainan. Orked terasa darah panas menyerbu wajahnya dan yang pasti dia suka apa yang dilakukan Tuan Tengku Zafrul.

Tuan Tengku Zafrul tersenyum di dalam hatinya. Dapat menangkap pergerakkan Orked yang cuba menolak namun bibirnya bertindak sebaliknya. Lidahnya bertikam dengan lidah orked menambahkan sensasi kucupan mereka.

Tangan orked yang mulanya menolak tubuhnya kini bertukar gerak. Orked memaut batang lehernya dengan tangan kirinya sambil tangan kananya mula memeluk tubuh Tuan Tengku Zafrul. Dua tangan Tuan Tengk Zafrul mula meneroka tubuh orked.

Leher orked di usap lembut menambahkan rasa sensasi pada orked. Kucupan dileraikan. Tuan Tengku Zafrul mula mengucup batang leher orked membuatkan orked mendesah.

"I can't stand it if you keep make that sound" bisik Tuan Tengku Zafrul.

Orked mengetap bibirnya. Meskipun dia menikmati apa yang dilakukan tuan tengku Zafrul namun dia juga tersedar apa sahaja boleh berlaku jika dia membiarkan Tuan Tengku Zafrul menerokanya.

Stop.

Tuan tengku Zafrul meleraikan dirinya dari Orked.

"you have no idea what you get into Orked" pandangan Tuan Tengku Zafrul berubah. Dia meraup rambutnya.

"I can't do this to you. Not without your consent about what am I and how this relationship going to be"

Orked dia. Dia tidak tahu apa yang patut dilakukan. Dia mengiyakan apa yang Tuan Tengku Zafrul perkatakan. Ya, dia tidak tahu mengenai hubungan dan di tidak pernah mempunyai hubungan intim. Tapi dia mula ketagih. Dia ingin tuan tengku Zafrul menyentuhnya seperti tadi. Seperti semalam.

DOMINASIOnde histórias criam vida. Descubra agora