פרק 32

975 45 7
                                    

***נקודת מבט אוסטין***
״אנחנו נדבר על מה שהיה?״ שאלתי אותה, ״אין על מה לדבר אוסטין הכל פצצות״ היא אמרה לי אפילו לא מסתכלת עליי..
״יש על מה לדבר את אמרת את מה שאמרת והלכת ולא נתת לי להגיד שום דבר..״ אמרתי מגביר את הכל וצועק בלחישה כדי לא לגרור תשומת לב..
״אוסטין התגברתי על זה , אין לנו על מה לדון בזה.. חשבתי שהיה לי משהו אלייך , טעיתי.. ״ היא אמרה עדיין לא מסתכלת עליי, ״טוב אז רק שתדעי שאני אוהב אותך וגם אז אהבתי אותך ואת לא נתת לי להגיד את זה , כבר מלפני חודשיים אני אוהב אותך ואת מתחמקת ממני כל הזמן!״ אמרתי לה והורדתי את זה מהלב, ״אני מצטערת אוסטין אני לא אוהבת אותך״ היא אמרה קרירה מסתכלת על החלון, ״אז תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי את זה..״ אמרתי לה תופס לה את היד, ״אני לא אוהבת אותך, אני הכרתי בשוודיה מישהו ואני אוהבת אותו..״ היא אמרה נטולת רגש , היא הסתכלה לי בעינים הפעם, וזה היה לי קשה, לא חשבתי שהרגשות שלי כלפיה כל כך חזקים, לגלות את כל זה בכריסמס ללא ספק הרס לי את החג..

בלי שום שהייה מיותרת עליתי למעלה הורדתי את החולצה , הורדתי את הג'ינס , נשארתי עם הבוקסר, נכנסתי למיטה והכרחתי את עצמי להרדם, למרות שהשעה הייתה 21:00, למרות שכולם עדיין למטה, למרות שזה החג האהוב על אחותי , ולמרות שהבחורה שאני אוהב נמצאת פה למטה, כי היא לא אוהבת אותי.. פספסתי את ההזדמנות שלי..

***נקודת מבט נעמי***
ישבתי עדיין ליד החלון, לא העזתי להסתכל אחורה, אוסטין עלה למעלה כבר לפני חצי שעה, כל הזמן הזה הייתי עם הפנים לחלון עם עיניים נוצצות מדמעות , טיפשה.. ניסיתי להאמין שאני לא אוהבת אותו, שיקרתי לו ושיקרתי לי...
עכשיו אני לא יכולה לחזור אחורה..
״נעמי״ שמעתי מאחורי ובדיוק נזלה לי דמעה, עשיתי כיאילו עשיתי אפצ׳י ככה שכיאילו הדמעה זה מזה.. ״מה?״ הסתובבתי ושאלתי , ״מה יש לך?״ ספנסר שאלה אותי כשישבה עם טובי,
״כלום.. הכל סבבה סתם צריכה להתרגל להפרשי שעות..״ אמרתי משקרת, היא צחקה כי האמינה, אחרי כמה דקות שישבתי ליד ספנסר וטובי הדלת נפתחה, זה היה דני ושתי הבנות שלו..

״היי״ הן אמרו נכנסות, ״זו מאיה״ דני אמר מציג בחורה יפייפיה , היא נראת בת 20.. הנחתי שזו זאת שבקולג׳, היו לה עיניים ירוקות ושיער בהיר, הצבע עור שלה היה די כהה , כי גרושתו של דני היא ברזילאית ובגלל זה הבנות שלו כל כך יפות, ״וזו קמילה״ הוא אמר היא בגיל של טובי ואוסטין.. היא במרץ תהיה בת 17 לפי מה שספנסר אמרה, קמילה הייתה אפילו עוד יותר יפה.. היה לה שיער חום ועיניים חומות אבל היא הייתה פשוט מושלמת.. הן חייכו והתקרבו לאמא של ספנסר להגיד לה שלום.. אותה הן מכירות..
״היי, אני מאיה את ספנסר?״ מישהי שאלה אותי, ״לא , אני נעמי זו ספנסר״ אמרתי והצבעתי עליה, ״אוי אופס, סליחה..״ היא אמרה לספנסר ולחצה לה את היד, ״זה ממש סבבה..״ היא אמרה מחייכת, ״ואתה?״ קמילה שאלה הפעם , ״טובי נעים מאוד״ הוא אמר מחייך חיוך ערמומי אלינו, ״מי זה אוסטין?״ קמילה שאלה, ״הוא למעלה..״ ספנסר אמרה, ״נעמי אכפת לך לקרוא לו?״ היא שאלה ויש סיכוי גדול שנהייתי אדומה, ״כ..כ..כן״ אמרתי מגמגמת טיפה עד התאפסתי על עצמי..
עליתי לחדר של אוסטין , דפקתי כמה פעמים על הדלת , הוא לא ענה או פתח, אז פתחתי לאט את הדלת , הסתכלתי עליו והוא ישן, הוא היה בלי חולצה ויכולתי להשאר שם ולבהות בו לנצח!
״אוסטין״ אמרתי מנסה להעיר אותו בשקט, זה היה מביך, שמתי יד על הכתף שלו, ״אוסטין״ אמרתי שוב, ״מה את רוצה נעמי הבהרת טוב מאוד מה את מרגישה עכשיו עזבי אותי בשקט !״ הוא אמר לי כועס כשקם לישיבה, זה היה מגעיל, יש דרך לדבר, אני לא חייבת לו שום דבר ואם אני לא רוצה אותו זו בחירה שלי.. ״קמילה ומאיה פה, הבנות של דני ,הן רוצות להכיר אותך..״ אמרתי בקרירות, ״סליחה, הגזמתי..״ הוא אמר בטון מתנצל , ״אתה יודע לאן אתה יכול לדחוף את הסליחה שלך״ אמרתי לו בכעס כשיצאתי מהחדר, ״איפה הוא?״ ספנסר שאלה אותי והייתה באינסטגרם של קמילה ועשתה לה פולואו לידה, ״בא..״ אמרתי כועסת, ״מה עובר על שניכם?״ טובי שאל, ״עליי לא עובר כלום..״ אמרתי מחייכת חיוך מזויף, אוסטין ירד למטה עם הלבוש שלו ממקודם כדי שלא ידעו שהוא ישן או סיבה כזו או אחרת..

לא מוסריOù les histoires vivent. Découvrez maintenant