פרק 82

876 39 3
                                    

״הפתעה!״ צעקנו ואוסטין ללא ספק הופתע, נעמי הייתה מאושרת שסוף סוף הצליחה לעבוד עליו וחיבקה אותו חיבוק גדול ודביק, ״ספנסר!״ הוא אמר מצחקק בהפתעה כשמשך אותי לחיבוק, ״עכשיו תורך להפתיע אותה״ לחשתי לו באוזן כשחיבקתי אותו והוא חייך חיוך מובך, ״עכשיו?״ הוא שאל לחוץ, ״קח את הזמן..״ אמרתי לו והוא הנהן..

״טוב, אז אחרי ששעה בירכתי אותך אוסטין, אני חושבת שעכשיו תורך להפתיע פה מישהי..״ אמרתי מחייכת כשהעברתי את המיקרופון לאוסטין שעלה לעמוד לידי, ונעמי הסתכלה עליי לא מבינה מה קורה פה, עברנו על התוכנית כל כך הרבה פעמים, היא ידעה שזה קטע מאולתר, ״נעמי בואי לפה בבקשה..״ הוא אמר והיא הייתה קצת בשוק אבל דיי חייכנית..
״אני אוהב אותך, כמו שלא אהבתי אף אחת בחיים שלי, ואני רוצה שנהיה ביחד כל החיים, ותיכננתי לעשות את זה כשנהיה רק אנחנו אבל מסתבר שזה יקרה מול קהל , תודה ספנסר ..״ הוא אמר מגחך וחייכתי תוך כדי שצילמתי הכל!, ״בקיצור מה שאני מנסה להגיד, זה שנעמי פילדס, תתחתני איתי?״ הוא אמר קורע ברך ושולף טבעת נוצצת ויפייפיה שהוא בחר יחד עם טובי לפני שבוע, נעמי רעדה מהתרגשות והייתי כולה מלאה בבכי, המזל הוא שבא התאפרה באיפור נגד מים.. הדמעות לא הרסו לה אותו, ״ברור שכן״ היא אמרה בבכי ורעד , מחיאות כפיים נשמעו במסעדה ואני כמובן כמו כל אחות או חברה גאה בכיתי כמו משוגעת עד שטרויאן באה לשאול אותי אם אני עצובה שהם מתחתנים, זה הצחיק אותי נורא, ״חבר יכול לישון אצלי היום?״ היא שאלה בקול תמים, ״מה? איזה חבר? ״ שאלתי מבולבלת, ״אבא יכול לישון אצלי? הוא יכול?״ היא שאלה בהתלהבות והרמתי גבה חשדנית, הוא ביקש ממנה לשאול אותי? , ״אם את רוצה את יכולה לישון אצל אבא, אבל רק אם הוא מסכים..״ אמרתי לה והיא הנהנה בחיוך, היא רצה אליו והוא נתן לה כיף אז הנחתי שהוא שמח מזה..

״אני כל כך עייפה!״ אמרתי כשנכנסתי הביתה יחד עם לורן, טובי לקח את טרויאן אליו, ואני ולורן הכרזנו על ערב רווקות לוהטות, לפחות ככה היא קראה לזה. היינו שתינו שפוכות מאלכוהול, אבא שלי לקח את האוטו שלי ואמא שלי את שלהם , כי הם לא הרשו לי לנהוג ככה וטוב שכך! ,
״תקשיבי, בחתונה של אוסטין ונעמי יהיה כל כך כיף״ היא אמרה ואז התחילה לצחקק, מאיפה היא הגיעה למסקנה הזו?
״את יודעת שטובי התחיל להתראות עם מישהי?״ היא אמרה וסימנה מרכאות כשאמרה להתראות, היא הייתה שפוכה, וגם אני הייתי גמורה מאלכוהול לא שלטתי במה שאמרתי, וגם ככה היא לא תזכור את זה בבוקר, ״אני יודעת, אני זאת ששכבה איתו מאז שזרקתי את אלכס בינואר! ״ אמרתי מצחקקת והיא צחקקה גם היא, היא לא הבינה אפילו, ״אוי גדול״ היא אמרה ממשיכה לצחוק אפילו יותר וזה גרם גם לי לצחוק יותר..

״ספנסר!״ שמעתי אנחת זעם כאוב מלמטה, ״מה?״ שאלתי צווחת בשקט, אני כל כך עייפה, ולא רק שאני עייפה , יש לי האנג אובר מטורף ומתפוצץ לי הראש, קמתי לסלון לראות מה לורן רוצה והבאתי איתי קופסת כדורים נגד כאב ראש, ״כדור!״ היא הושיטה את יד אחת בעוד החזיקה את הראש עם השנייה, העיניים שלה היו עצומות , לורן לא טובה בהשלכות שתייה ..
הבאתי לה את הכדור והיא בלעה אותו בלי מים, אני הלכתי למטבח ולקחתי את הכדור עם כוס מים, צפצוף רכב נשמע מבחוץ , ״וואי פאק אני חייבת ללכת לעבודה, אני כבר מאחרת!״ היא אמרה פתאום כשהסתכלה על השעון שתלוי לי ליד המדרגות, היא נעלה נעלים ולקחה את המעיל שלה כשיצאה החוצה לאוטו של ראיין שעובד ביניין לידה אז הוא התנדב לאסוף אותה..

לא מוסריDonde viven las historias. Descúbrelo ahora