פרק 8 - שקט! מצלמים.

41 1 0
                                    

ואז הבנתי למה הוא התכוון.
הסתכלתי עליו במבט הכי כועס שלי, פתחתי את פי, ו... צלצול הטלפון שלי קטע את המילים "היפות" שעמדו לצאת. "קייט?" עניתי לטלפון. "מאמוש! יופי שאתה עונה חמודי! יש צילומים בהתראה קצרה! תהיה בפארק המרכזי בעוד חצי שעה מאמממוש?" היא אמרה בקול מתוק מזויף. "כן אני אהיה שם." עניתי בקול אדיש.

"מצוין! ממממ..ביי מותק!" היא ניתקה. איפה הייתי? "אם עוד לא הבנת ליאו, זה ממש לא הולך לקרות." אמרתי, כועס.
הוא לא נראה מפוחד כלל, הוא היה נחוש בתכנית הפעולה שלו. הוא לא אמור להיות האח הדואג של האנה? הוא מתכנן לפגוע בה קשות.

"תחשוב על זה." הוא אמר לי בפשטות ויצא מטווח הראייה שלי.
הלכתי לפארק, התחיל לרדת גשם. "אוי נו." מלמלתי. אני בתקופה פשוט דפוקה בחיים שלי.  הגעתי לפארק הגדול שנמצא במרכז העיר, והופעתי לראות שם לא אחרים מאשר ג'וש והאנה. הם ישבו על ספסל וצחקו בינם לבין עצמם. ואני רק חשבתי - ליאו עד כדי כך טיפש. זה מגוחך, היא בחיים לא הייתה מתאהבת בי.

נקודת המבט של האנה-

בסוף היום המטלטל הזה ג'וש ניגש אליי. "רוצה שנצא לטיול בעיר? אני אספר לך כל מה שתרצי לדעת." הוא ענה לי באמת, על כל שאלה שהוא ידע. לבסוף, שאלתי אותו עוד שאלה שהציקה לי "ג'וש תגיד," הוא הביט בי. "איך ידעת שאנחנו מאומצים? זאת אומרת - זה נפוץ שאתה ישירות ידעת את זה? או שזה רק ניחוש? אני צריכה להגיד משהו להורים שלי לגבי זה?" שאלתי המון שאלות, אני חושבת שהוא כבר איבד אותי. 

"תראי, אני די בטוח שאם ההורים שלכם היו מכשפים הייתם יודעים שאתם מכשפים. אני יכול להגיד לך בתשעים ותשע אחוזים, שאף מכשף לא מסתיר את הזהות שלו מפני מכשפים אחרים, או נמצא בכדור הארץ במטרה לחיות כאן. זה כבר לא קורה. בגלל זה, אני מניח שההורים הביולוגיים שלכם מסרו אותך ואת אחיך כי הם לא יכלו לטפל בכם... אני מצטער אם זה נשמע רע. הם כנראה היו טיפשים מאוד אם הם מסרו אותך." ג'וש אמר, חזרתי על מילותיו בראשי, מפענחת כל אחת מהן, מנסה להבין. חייכתי למשמע המשפט האחרון שלו, הוא לא אמר משהו על זה שהם היו טיפשים מאוד כי הם מסרו את שנינו, אותי ואת ליאו, הוא דיבר רק עלי.

חייכתי אליו והוא חייך אליי חזרה חיוך ביישני. ג'וש הוא כנראה הבחור הכי פחות מניאק עלי אדמות - הוא כמו הבחורים מהסרטים. אני חושבת שאני מחבבת אותו. ואני חושבת שהוא אותי. אני אוהבת את איך שהחיים שלי נראים עכשיו, מהשנייה שהוא נכנס אליהם העולם נראה יותר קסום. בלי קשר לזה שהוא מכשף.

הגענו לפארק והתיישבנו מתחת לספסל עם סוג של גגון מעץ תואם, בדיוק כשהתחיל הגשם היינו מוגנים. "ג'וש, יש לי אחות קטנה... היא גם מאומצת? אני לא זוכרת מתי אמא שלי הייתה בהריון איתה, וזה קרה לפני חמש שנים." אם טיילור מכשפה... אסור לי לחשוף אותה לעולם הזה. "אני חושב שזה יכול להיות," אמר ג'וש "כלומר, אם את לא זוכרת שום דבר כזה, יכול להיות שגם אחותך מאומצת." במחשבה שנייה, מה הסיכויים שטיילור תהיה מכשפה? הרי לא כל מי שמאמצים מכשף. הנחתי לנושאים האלו ודיברנו על דברים יותר קלילים, צחקנו, זה היה כיף. כיף לי עם ג'וש.

האחים הייל - הכישוף מתחילWhere stories live. Discover now