פרק 13 - ננסי קופר

22 2 0
                                    


"נו?! תשפוך!" אנדראה אמרה. "היא ברחוב רוז 32. בבניין 3 קומות, קומה 2 דירה פרטית. קוראים לה ננסי קופר." הוא אמר. נראה שלאחרים זה היה לגמרי נורמלי, ורק אני וליאו היינו פעורי פה.

"יאללה, הולכים!" ג'וש הקים את כולם. "ג'וש אני אסווה אותך, תשתמש בתעופה, אוקיי?" אנדראה אמרה. "אוקיי". במשפט הזה אני סוג של הבנתי שהכשרון של ג'וש הוא תעופה ושל אנדראה הוא הסוואה.

ג'וש עף בשמים, משום מה זה כבר לא נראה מוזר. טוב, מה ציפתם? התרגלתי כבר לכל הדברים האלה. התחלנו ללכת בזריזות וג'וש לאט לאט נעלם מהעיניים שלנו. ליאו הלך ביחד איתי. "זה מטורף... האנה, רק תחשבי מה יקרה אם נלך למקום הזה שלהם, אנחנו צריכים לצאת מהסיפור הזה, ומהר." ליאו אמר.

"ליאו, זאת הבחירה שלך. תפסיק לנסות לשכנע אותי, אני אוהבת את העולם הזה שהם מתארים. תמיד ידעתי שאני לא שייכת, לפחות עכשיו יש לי הוכחה. אתה מוזמן להשאר כאן אם אתה כל כך שונא את המחשבה של לעזוב." עניתי לו.

"אבל מה יקרה כאן? את חושבת שאנשים פשוט ישתקו אם ילדה נעלמת בלי הסברים? מה עם אמא ואבא, מה עם טיילור? מה עם כולנו?? פשוט תעלמי ותעזבי את כולנו כאן?" הוא שאל.

"ליאו אני עוד לא יודעת מה אני אעשה. אני רק יודעת שאני רוצה להיות חלק מהעולם הזה." אמרתי. "את לא מפחדת? יש שם דברים איומים. לא הכל ורוד כמו שאת חושבת, ג'וש בעצמו סיפר לי ביום ההוא כשישנתי אצלו." הוא אמר.

"אל תכריח אותי להגיד שוב משהו שכבר אמרתי. אני לא יודעת עדיין מה אני אעשה. תפסיק ללחוץ." אמרתי והתקדמתי מהר יותר כך שהשארתי את ליאו מאחור.

אנדראה התקרבה אליי. "למה לא אמרת היום כששאלתי איפה ליאו לאן הוא הלך? הרי ראיתי את שניכם ביחד..." היא אמרה. "אוי, זה ממש לא מה שאת חושבת. פשוט יש לי רגשות לג'וש, והוא ראה אותי ואת ניק מתחבקים אחרי שניק לימד אותי קסם, אז יצא סיבוך מכל הסיפור." אמרתי.

"אה! אז בעצם לא רצית שג'וש יקנא ויתחיל לחשוב מחשבות על שניכם?" אנדראה אמרה. "אמת." עניתי וצחקנו.

"למען האמת, לא ידעתי בכלל שיש לניק חברה. הוא לא דיבר על זה אף פעם. אני מתכוונת, בשבועיים שאני מכירה אותו." אמרתי.

"אנחנו לא מתעסקים בלתייג את עצמנו, אני לא קוראת לו מאמי והוא לא קורא לי אהובה, שנינו פשוט אוהבים אחד את השני... אני מניחה." היא אמרה. "את מניחה?" שאלתי. "אף פעם לא אמרנו את זה אחד לשני, אבל ניק הוא לא מהבחורים שישחקו עם בנות. אנחנו 'ביחד' כבר כמה חודשים, כשהוא בא לבקר בנירוונה מדי פעם אנחנו מתראים." אנדראה אמרה.

היא נראת ילדה טובה וביישנית, אני כבר יכולה להגיד שיש לה לב מזהב. אבל אני חייבת להגיד, כשהיא אמרה שניק לא מהבחורים שמשחקים בבנות, סוג המחשבות שרצו לי בראש היו - 'למה לא באת לפני כן לראות איך הוא פלרטט עם הפרחה מקודם?'.

האחים הייל - הכישוף מתחילWhere stories live. Discover now