O N E

16.4K 660 175
                                    

Ντριιν Ντριιν

Πωωω!!! Άμα δεν σε πετάξω εγώ έξω από το παράθυρο να μην με λένε Φαίη. Ναιπ μιλάω με τα ξυπνητήρια πρόμπλεμ??

Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή....

Με λένε Φαίη και είμαι 17 χρονών. Πάω τώρα πια 2α Λυκείου και τα πράγματα στη ζωή μου πάνε από το κακό στο χειρότερο. Μέναμε στη Ρόδο μέχρι πριν ένα μήνα μέχρι που ο πατέρας μου βρήκε καλύτερη δουλειά εδώ στην Αθήνα. Και τι καλύτερο από μια καλοκαιρινή μετακόμιση πριν αρχίσουν τα σχολεία??? Να σημειωθεί η ειρωνία μου παρακαλώ πολύ. Και που λέτε ήρθαμε εδώ Αθήνα παρατώντας πίσω μας φίλους, συγγενείς και γενικότερα την παλιά μας ζωή. Η μαμά λέει πως είναι μια ευκαιρία για μια νέα αρχή.

Εδώ η γειτονιά είναι πολύ ήσυχη και δεν γνωρίζω κανέναν. Ούτε γείτονες ούτε φίλους ούτε τίποτα. Το σπίτι μας είναι αρκετά μεγάλο γιατί του το πρόσφερε η εταιρία στη οποία δουλεύει τώρα πια ο πατέρας μου. Ζω μαζί με τους γονείς μου και τη μικρότερη αδερφή μου Βένια. Αυτά λοιπόν για τη ζωή μου και πίσω στην ιστορία μας.

Ντριιν

Δε λέει να σταματήσει έτσι??

Μ[αμά]- ώρα να σηκωθείς μωρό μου πρώτη μέρα στο σχολείο" είπε κεφάτη η μητέρα μου.

Φ- γι αυτό δεν σηκώνομαι μαμά" είπα και έβαλα ένα μαξιλάρι στο κεφάλι μου.

Μπ[αμπάς]- Φαίη σήκω δεν είναι ώρα για παιχνίδια" είπε μπουκάροντας μέσα και ο πατέρας μου.

Ναι τι λέγαμε για την προσωπική μου ζωή?? Ααα ναι δεν λέγαμε γιατί είναι ανύπαρκτη.

Φ- μπορείτε να φύγετε μέσα από το δωμάτιο για να κοιμηθώ με την ησυχία μου??" ρώτησα και άλλαξα πλευρό αλλά επειδή το δωμάτιο μου είναι κέντρο διερχομένων μπούκαρε μέσα και το πεντάχρονο σκατό της οικογένειας.

Β- μαμά έλα να μου φτιάξεις την κοτσίδα" είπε και έδωσε το λαστιχάκι και την βούρτσα στην μάνα μου.

Εαν αναρωτιέστε πως σκατά χωράμε όλοι σε ένα δωματιάκι τόσο δα αφήστε με τότε να σας εξηγήσω. Είναι μεγάλο δωμάτιο έχει γραφείο, ραφιέρα και διπλό κρεβάτι. Ναι, δε λέω είναι όμορφο αλλά εγώ θέλω να γυρίσω στη Ρόδο.

Φ- ρε παιδιά τι ώρα μοιράζουν συσσίτιο??" ρώτησα ειρωνικά και πήρε την απόφαση να σηκωθώ από το κρεβάτι.

Μ- χα-χα τι αστείο" είπε συνεχίζοντας την ειρωνία.

Μπ- λοιπόν ντύσου να σε πάω γιατί έχω να κανονίσω και κάποια πράγματα με τον διευθυντή και μόλις γυρίσεις σε θέλω έτοιμη για το επαγγελματικό δείπνο που έχουμε με το αφεντικό μου και την οικογένειά του" μου είπε και γούρλωσα τα μάτια μου.

𝑩𝒂𝒅 𝑩𝒐𝒚𝒔 𝑫𝒐 𝑰𝒕 𝑩𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 •𝑩𝒐𝒐𝒌 1•Where stories live. Discover now