Φαίης POV
Ο εκκωφαντικός ήχος από το ξυπνητήρι μου ακούγεται και πάλι και βγάζω ένα μουγκριτό. Πάω να γυρίσω πλευρό όμως ένα βαρύ χέρι με εμποδίζει. Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάω γύρω μου. Δίπλα μου κοιμάται γαλήνια ο Λουκ και δεν έχει κουνηθεί καθόλου από εχθές. Χαμογελάω καθώς εκείνος σμίγει τα φρύδια του, σαν μικρό παιδάκι, μιας και τον ενοχλεί το κουδούνισμα από το ξυπνητήρι.
Λ- καλημέρα" είπε χαμογελώντας και έκλεισε ξανά τα μάτια του.
Φ- σήκω πρέπει να ετοιμαστούμε φέυγουμε σε λίγο" είπα καθώς ανασηκώθηκα από την θέση μου και κοίταξα το ρολόι στον απέναντι τοίχο.
Λ- είναι 5:30 το πρωί ρε μωρό μου" είπε και έβαλε το κεφάλι του κάτω από τα μαξιλάρια, ενώ εγώ γούρλωσα τα μάτια μου μόλις ακουσα τι είπε.
Η καρδιά μου έχασε ένα χτύπο, αλλά αποφάσισα να αγνοήσω το τι του ξέφυγε, κάνοντας πως δεν άκουσα.
Φ- σήκω Λουκ τέλος το χουζούρεμα" είπα και εκείνος ξεφυσώντας, σηκώθηκε από τα ζεστά παπλώματα του κρεβατιού μου.
Πήγε στο μπάνιο και άκουσα τη βρύση της ντουζιέρας να τρέχει, οπότε υπέθεσα πως μπήκε για ένα γρήγορο ντουζ για να ξυπνήσει.
Έτσι αποφάσισα να ντυθώ στα γρήγορα πριν βγει από το μπάνιο.
Έβγαλα τις πυτζάμες από πάνω μου και έμεινα με τα εσώρουχα ενώ παράλληλα έλυσα τα μαλλιά μου από τον κότσο που ήταν πιασμένα.
Πριν προλάβω να ρίξω κάτι πάνω μου, όμως, άκουσα το τρίξιμο της πόρτας του μπάνιου και έστρεψα αμέσως το βλέμμα μου. Ήρθα αντιμέτωπη με έναν Λουκ που με κοιτούσε με το στόμα ανοιχτό και τα μάτια του με περιεγάζονταν. Ένιωθα το βλέμμα του να με καίει και αμέσως τα μάγουλά μου είχαν κοκκινίσει. Κάθε ίχνος θάρρους και τσαμπουκά είχε εξαφανιστεί.
Λ- Τέλεια! Άντε να ξανακάνω τώρα ντουζ και παγωμένο κιόλας να ξεπαγιάσω! Αμάν ρε Φαίη πρωί- πρωί!" είπε πριν προλάβω να αντιδράσω και μπήκε ξανά μέσα στο μπάνιο.
Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είχα ντυθεί και κάθισα μπροστά από τον καθρέφτη να χτενίσω τα μαλλιά μου.
Μετά από λίγα λεπτά βγήκε και εκείνος έτοιμος. Πήραμε τις βαλίτσες μας, αφού εκείνος τις έφερε χθες το βράδυ μετά την ταινία για να φύγουμε κατευθείαν σήμερα. Κατεβήκαμε με ησυχία τη σκάλα, αφού ακόμη δεν είχε ξημερώσει καλά καλά και δεν ήθελα να σηκώσω τους δικούς μου.
YOU ARE READING
𝑩𝒂𝒅 𝑩𝒐𝒚𝒔 𝑫𝒐 𝑰𝒕 𝑩𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 •𝑩𝒐𝒐𝒌 1•
Teen FictionΣε αυτή την ιστορία δεν μιλάμε για το συνηθισμένο καλό κορίτσι που ερωτεύεται το bad boy του σχολείου αλλά και εκείνος την κοπέλα. Εδώ έχουμε τη Φαίη που τα νεύρα και η αντίδραση είναι τα δεύτερα ονόματά της. Η ζωή της πάει από το κακό στο χειρότερο...