N I N E T E E N

6.5K 416 42
                                    

Σήμερα είναι η μέρα που από το πρωί προετοιμαζόμουν για τον αγώνα μου, που θα γινόταν το βράδυ.

Ναι καλά διαβάσατε, σήμερα είναι η μεγάλη μέρα. Είμαι από πολύ νωρίς το πρωί στη σχολή και κάνω την τελευταία μου προπόνηση, καθώς και παίρνω τις τελευταίες μου οδηγίες και συμβουλές.

Όλοι θα είναι εκεί. Οι φίλοι μου, η οικογένεια μου, αλλά και άτομα, όχι τόσο κοντινά μου, που με υποστηρίζουν. Με λίγα λόγια διάφοροι συμμαθητές και γείτονες.

Τ- πρέπει να είσαι συγκεντρωμένη στον στόχο σου, μην αφήσεις τίποτα και κανέναν να σου τραβήξει την προσοχή" είπε ο Τάιλερ καθώς χτυπούσα τον σάκο με δύναμη.

Ιδρώτας κυλούσε στο μέτωπό μου, αλλά και στο υπόλοιπο σώμα μου, ενώ η ανάσα μου είχε γίνει κοφτή.

Κωσ- αναπνοές, μην το ξεχνάς" μου θύμισε ο γέρος κύριος Κώστας που με παρατήσουμε από μακριά.

Είχα κουραστεί πολύ και μου είχαν μείνει ελάχιστες δυνάμεις για το βράδυ.

Λ- φτάνει, έχει κουραστεί, ότι δουλειά κάναμε, κάναμε δεν θα διορθωθεί τίποτα μέσα σε λίγη ώρα" είπε ο Λουκ σώζοντας με και αμέσως σταμάτησα να χτυπάω τον σάκο.

Άρχισα να παίρνω ανάσες για να καλύψω την ανάγκη οξυγόνου μου. Ήπια λίγο νερό και αμέσως ένιωσα όλο μου το σώμα να ηρεμεί και να δροσίζεται.

Τ- συγγνώμη εάν σε πιέσαμε, απλά θέλουμε τόσο πολύ να νικήσεις, γιατί πραγματικά έχεις τις δυνατότητες" είπε και με κοίταξε μετανιωμένα, ενώ εγώ του χάρισα ένα καθησυχαστικό χαμόγελο.

Φ- όλα καλά απλά πρέπει να γεμίσω τις μπαταρίες μου, έχουν μείνει μόνο μερικές ώρες" είπα και ο κος Κώστας έγνεψε συμφωνώντας μαζί μου.

Έφυγαν και οι 2 από το γυμναστήριο και έμεινα μόνο εγώ με τον Λουκ. Έκατσα κάτω και ήπια λίγο ακόμη από το νερό μου.

Λ- θες να πάμε μια βόλτα να χαλαρώσεις?" Με ρώτησε και γύρισα να τον κοιτάξω.

Σκέφτηκα για λίγο την πρόταση του και τελικά έγνεψα καταφατικά.

Σηκώθηκα από τη θέση μου, και πήγα στα αποδυτήρια για να αλλάξω. Φόρεσα το χοντρό φούτερ μου μαζί με μια φανέλα από μέσα και άφησα τα μαλλιά μου κάτω.

Βγήκα έτοιμη και τον βρήκα να περιμένει στην εξώπορτα, στηριγμένος στον τοίχο. Μου έκανε νόημα να τον ακολουθήσω και αμέσως υπάκουσα. Μπήκαμε στο αμάξι του, μιας και επειδή έκανε κρύο δεν κυκλοφορούσε με την μηχανή, και ξεκίνησε προς έναν άγνωστο προορισμό για μένα.

𝑩𝒂𝒅 𝑩𝒐𝒚𝒔 𝑫𝒐 𝑰𝒕 𝑩𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 •𝑩𝒐𝒐𝒌 1•Where stories live. Discover now