Μπ- τι εννοείς θέλεις να κάνεις kick boxing?" Με ρώτησε και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου από την ηλίθια ερώτηση.
Φ- ρε μπαμπά δεν ξέρεις ελληνικά?? Θέλω να πάω kick boxing. Να έχω κάπου να ξεσπάω τα νεύρα μου γτ με όλη αυτή την αλλαγή έχουν αυξηθεί κατά πολύ" είπα και εκείνος έδειξε να το σκέφτεται.
Μπ- είσαι σίγουρη πως δεν θες κάτι πιο ήρεμο πχ μπαλέτο?" Με ρώτησε και τον κοίταξα δολοφονικά.
Φ- σοβαρά τώρα?? Είπαμε πως θέλω να ξεσπάω κάπου και δεν νομίζω η καθηγήτρια του μπαλέτου να είναι η καλύτερη επιλογή" του είπα ειρωνικά και εκείνος ξεφύσηξε ηττημένα.
Μπ- καλώς ποτέ ξεκινάνε οι εγγραφές??"
Φ- είναι από σήμερα μέχρι την επόμενη εβδομάδα" του είπα καθώς χοροπηδούσα από τη χαρά και τον ενθουσιασμό μου.
Μπ- εντάξει θα πας σήμερα το απόγευμα. Αλλά μέχρι τότε πήγαινε να διαβάσεις" μου είπε και αφού του έγνεψα καταφατικά έφυγα για τον πάνω όροφο.
Μπαίνοντας στο δωμάτιο μου άκουσα το κινητό μου να βαράει με τον ήχο ειδοποίησης του skype.
Το έβγαλα από την τσέπη μου και είδα ποιος με καλούσε.
Ήταν η Κώννα!!!!(KonstadinaDoulou για σένα λέω ρε😂😂) Μια απο τις φίλες μου στη Ρόδο.
Πάτησα την αποδοχή κλήσης χωρίς δεύτερη σκέψη και το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ήταν η Κώννα αλλά όχι μόνη της. Ήταν με την Αρετή!!! Αχχχχ πόσο μου έχουν λείψει...
Φ- ααααα κάτι βλαμμένα σε μια οθόνη" είπα γελώντας.
Αρ- ναι πηγές στην Αθήνα και μας ξέχασες για τα καλά ούτε ένα τηλέφωνο δεν πήρες, δεν ντρέπεσαι λιγάκι?? Πώς μπορείς και αντικρίζεις τον πατέρα σου στα μάτια??" Είπε ειρωνικά και ξέσπασα σε δυνατά γέλια μαζί με τις 2 τρελές.
Κων- ρεεεεε τρελάρα μου γυρνά πίσω μας έχεις αφήσει μόνους μας και δεν έχουμε παρέα" είπε παίρνοντας το γνωστό παπι φεις.
Φ- ρε ένα σου λέω αν ήταν στο χέρι μου θα ήμουν ήδη εκεί ή μάλλον δεν θα έφευγα ποτέ" είπα και τότε θυμήθηκα την παρέα μου και τις βλακείες που κάναμε καθημερινά.
Αρ- λείπεις σε όλους μας και έχουν περάσει πάνω από 2 μήνες από τότε που έφυγες" είπε κατσουφιασμένη.
Κων- τεσπα δε σε πήραμε τηλέφωνο για να πάθουμε ψυχοπλάκωμα αλλά γτ έχουμε καταπληκτικά νέα" είπε ενθουσιασμένη και τις κοίταξα παραξενεμένα.
YOU ARE READING
𝑩𝒂𝒅 𝑩𝒐𝒚𝒔 𝑫𝒐 𝑰𝒕 𝑩𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 •𝑩𝒐𝒐𝒌 1•
Teen FictionΣε αυτή την ιστορία δεν μιλάμε για το συνηθισμένο καλό κορίτσι που ερωτεύεται το bad boy του σχολείου αλλά και εκείνος την κοπέλα. Εδώ έχουμε τη Φαίη που τα νεύρα και η αντίδραση είναι τα δεύτερα ονόματά της. Η ζωή της πάει από το κακό στο χειρότερο...