Τα Χριστούγεννα επιτέλους έφτασαν. Σήμερα έκλεισαν τα σχολεία και τώρα το βράδυ άρχισε να χιονίζει. Από την στιγμή που έπεσαν οι πρώτες νιφάδες χιονιού, μπορούσες να ακούσεις τα παιδιά να παίζουν και να γελούν.
Εγώ από την άλλη καθόμουν μέσα, μπροστά από το τζάκι με μια κούπα ζεστό κακάο, την κουβέρτα μου και μαραθώνιο ταινιών.
Τουλάχιστον αυτό γινόταν μέχρι να χτυπήσει το κινητό μου.
Φ- ναι??" Είπα βαριεστημένα χωρίς να παίρνω το βλέμμα μου από την τηλεόραση.
Κων- συγγνώμη πες μου ότι κάθεσαι στον καναπέ από το μεσημέρι" είπε ξεφυσώντας και μπορούσα να την κάνω εικόνα να στριφογυρίζει τα μάτια της.
Φ- μα τι να κάνω?? Εσύ έχεις πάει στη γιαγιά σου να τη δεις, ο Άλεξ έχει βγει με τους γονείς του, ο Χρήστος πήγε στον νονό του να του δώσει το δώρο του, η Αρετή στα ξαδέρφια της και η Δανάη με τον Στέφανο έχουν βγει ρομαντικό ραντεβού" είπα με μια ανάσα.
Κων- ρε συ μπες λίγο στο πνεύμα των χριστουγέννων, σε λίγες μέρες έχουμε Χριστούγεννα και εσύ δεν έχεις καν στολίσει το δέντρο ακόμη" είπε αγανακτισμένη.
Φ- το ξέρω με πιέζουν οι δικοί μου εδώ και μέρες να το στολίσω αλλά βαριέμαι υπερβολικά πολύ να το κάνω μόνη μου, αφού εκείνοι πήγαν στο χωριό σήμερα κιόλας για να δουν τη γιαγιά και τον παππού. Ένα ολόκληρο 3μερο θα είμαι μόνη μου" είπα καθώς ήπια μια μεγάλη γουλιά από τη σοκολάτα μου.
Κων- καλά κλείσε σε μισή ώρα είμαστε εκεί" είπε και προτού προλάβω να τη ρωτήσω οτιδήποτε παραπάνω μου το έκλεισε στα μούτρα.
Αγνόησα το τι μου είπε και βολεύτηκα καλύτερα στον καναπέ, συνεχίζοντας την ταινία μου.
Μετά από 30λ όμως άρχισε να βαράει το κουδούνι σαν μανιακό. Σηκώθηκα από τη ζέστη θεσούλα μου και άνοιξα την πόρτα.
Αμέσως μέσα μπήκαν όλα τα παιδιά. Η Δανάη, ο Στέφανος, ο Χρήστος, η Κώννα, ο Άλεξ, η Αρετή, ο Λουκ και ο Τάιλερ.
Φ- συγγνώμη?? Που θα χωρέσουμε όλοι μας?? Θέλει κανένας να ανέβει στα δέντρα έξω??" Είπα ειρωνικά και όλοι με άγριο κοίταξαν κλείνοντας την πόρτα πίσω τους.
Λ- απλά μην προσπαθείς να κάνεις πλάκα γιατί τα αστεία σου είναι πιο κρύα και από τον καιρό έξω" είπε ο Λουκ και ήταν η δικιά μου σειρά να τον άγριο κοιτάξω.
Αλ- άντε λέγε που είναι τα στολίδια" είπε ο Άλεξ.
Φ- στο πατάρι" είπα διστακτικά και αμέσως τα αγόρια έφυγαν για τον πάνω όροφο.
YOU ARE READING
𝑩𝒂𝒅 𝑩𝒐𝒚𝒔 𝑫𝒐 𝑰𝒕 𝑩𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 •𝑩𝒐𝒐𝒌 1•
Teen FictionΣε αυτή την ιστορία δεν μιλάμε για το συνηθισμένο καλό κορίτσι που ερωτεύεται το bad boy του σχολείου αλλά και εκείνος την κοπέλα. Εδώ έχουμε τη Φαίη που τα νεύρα και η αντίδραση είναι τα δεύτερα ονόματά της. Η ζωή της πάει από το κακό στο χειρότερο...