(17)kahvaltı 2

1.7K 138 5
                                    

Multi; poyraz

Odama geldiğimde yatağıma oturup aynadan halime bakıp ağlamaya başladım. Bileğim çok acıyodu ama en çokda kalbim acımıştı.

Kahvaltı bölümünü bide poyraz'dan dinleyelim. İyi okumalar.

Poyraz'dan devam...

Arabayı uçuruma çekip kapıyı açtım ve arabada oturmaya devam edip denizi izlemeye başladım. Saat daha 9 du. O sırada yan koltuktaki telefonum çalmaya başlayınca elime aldım

Hayalim ariyor...

Adını görünce çok heyecanlandım adı bile beni heyecanlandırmaya yetiyodu. Benden yılbaşı organizasyonu için yardım istedi. Onlara gidicektim arabayı çalıştırıp eve sürdüm. hemen ateşi arayıp eve gelmesini söledim.

Her ne kadar saklamak istesede miray'a aşıktı hali hareketi değişmişti her lafı miray'dı. Sanki ben farklı mıydım?. "Hayır" Daha kalbim bile bunu kabul etmemişken kimseye söyleyemezdim ama hayal'e söylemiştim hayal'den hoşlanıyodum belkide aşıktım bilmiyorum  ama daha önce kalbim hiç böyle atmamıştı buna eminim.

10 dk sonra ateş geldiğinde hazırlanmasını söyledim miray'lara gideceğimizi duyunca hemen odasına koştu. Bende odama girip önce kısa bi duş alıp sonra da dolabımın önüne geçtim siyah pantolonumu beyaz
t-shirtü mü ve Siyah çizgi detaylı bej renkli Hırkamı giyinip Saçımı her zaman ki gibi dağınık bıraktım. masamdaki parfümlerden en güzel kokanını alıp sıktım.

Aşağı indiğimde ateş hala çıkmamıştı. "Ateş olum nerdesin geç kaldık" diye seslenince kapısını açıp "geldim geldim" diyip merdivenlerden aşağı indi.

"Bune hal lan biraz daha süslenseydin" dediğimde "abi bi Aynaya bak kim daha çok süslenmiş? hayırdır siyah t-shirt siyah pantolon devri kapandımı bi renklenmişsin" demesiyle gözlerimi devirip "çok konuşma git kahvaltılık simit poğoça falan al gel ben gidiyorum" dememle kafasını onaylar gibi sallayıp "tamam" diyip gitti.

Kapıyı çaldığımda hayal açtı kapımı her zaman ki gibi çok güzeldi. Ama çok açık giyinmişti. Göbeği beli ve neredeyse tüm bacağı dışardaydı.

Aşırı mini bi kot şort giymişti ve biraz sonra ateş gelecekti. Evet belki saçma olabilir ateş benim kardeşim ama onu kardeşimden bile kıskanıyodum.

"Girebilir miyim?" diye sorduğum da "tabi tabi buyur" diyince salona geçip kapıya arkası dönük olan koltuğa oturdum. Hayal'de gelip karşıma oturdu bana ateşi sorunca "ha o mu birazdan gelir kahvaltı yapmamışsınızdır diye düşündük bişeyler alıp gelecek" diye cevap verdim.

biraz sonra miray yanımıza gelince kapı çaldı ve gelenin ateş olduğuna emindim. Nedenini bilmiyorum ama hayalî çok kıskanıyodum kimse görmesin istiyodum belki bu bahaneyle gidip uzun bişey giyer diye hayâl'e "üşümüyomusun?" diye sordum.

Kafasını olumsuz anlamda sallayıp "yooo ben evde üşümemki"dedi. Evini sikeyim git düzgün bişey giy demek istesemde söyleyemedim.

Sonrada kalkıp ateşe "oo adın gibi yakıyosun ortalığı" diyince nerdeyse tüm evi yakacaktım.

Bana niye dememişti.Ne zamandan beri ateşle böyle samimiydi?. Ateş "o senin gözlerinin güzelliği hayal" diyip hayalimin elini öptü.

Ateşin cıvıtacağını bildiğim için ateş daha lafını bitirmeden ayağa kalkıp "aldın mı oğlum bişeyler" diyip konuyu değiştirdim.

Her ne kadar ateş'in hoşuna gitmesede konu kapandı ve ateş ve miray mutfağa gidip kahvaltı hazırladılar hayalim'de karşıma oturdu. Bi dakika o ne ara benim hayalim olmuştu. Yeni değildi çünkü iki hafta önce bişey lazım olur bahanesiyle hastanede numarasını istediğimde bile hayalim diye kaydetmiştim.

~~PSİKOPAT TİKİLER ~~ (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin