Multi; poyraz, hayal
Giyinip eve doğru gittim ama mehmet abi kapıda yoktu kapıyı açıp içeri girince gördüğüm manzarayla gözlerim kocaman açıldı.
Tekli Koltukta tek ayağıyla tempo tutup oturan mehmet abinin sinirden tek kaşı seyiriyodu.
Üçlü koltuğa baktığımda ateş ve miray nerdeyse koltuğun içine gömülecek gibi duruyodular.
Mehmet abiye doğru ilerliyip ellerimi kocaman sarılmak için açtım ama mehmet abi yerinden kalkmayıp bana "geç otur karşıma" diye emir verdi.
Dediğini yapıp miray'ların oturduğu koltuğa oturdum. miray'a ne oluyor der gibi kafamı sallayınca miray alt dudağını ısırıp bittik der gibi kafasını sağa sola sallayınca mehmet abiye dönüp "abi hayırdır" dedim.
"Hayır mı sence -ateşe dönüp- kim bu velet" diye bağırınca üçümüz koltukta arkaya doğru zıpladık.
Ateş tam ağzını açacakken lafa girip "Ya mehmet abi bi sakin ol ateş okuldan arkadaşımız ayrıyetten komşumuz" diyince ayağa kalkıp "burda ne işi var banane adından sanından" diye bağırdı.
Bende ayağa kalkıp iki elimle omuzundan tutup sakinleştirir gibi koltuğa oturttum hemen koltuğun koluna oturup "ya ben spora gittim o sırada gelmiş" diyip miray'a döndüm "niye gelmiş miray" diye devam ettim.
Miray "ya ben uyandığımda seni göremiyince korktum seni aradım sen cevap vermeyince bende ateşi arayıp onlarda olup olmadığını sordum o da burda değil dedi biliyosunuz ben tek kalınca nefes alamıyorum ateş de bunu bildiği için korkuyormusun diye sorunca bende evet dedim istersen geleyim yanına o gelene kadar dedi bende kabul ettim"nefes almadan bunları söyleyince mehmet abiye dönüp "bak abi bu yüzden burdaymış" dedim gözlerini devirip "iyi sende bi daha miray'ı bırakıp çıkma elin oğlu gelip evde seni beklemesin" diyince yanağına kocaman bir öpücük kondurup "tamam abiş" dedim.
buraya geldiğimizden beri tam iki yalancı olmuştuk ateş'in sinirlerinin bozulduğu belliydi ayağa kalkıp "açıklamamız yettiyse gidebilirmiyim" diye sorunca mehmet abi ayağı kalkıp elini uzattı "ben mehmet kusura bakma biraz kötü tanıştık ama erkek olarak beni anlamalısın kardeşlerim için korkuyorum" diyince ateş elini sıkıp "önemli değil bende ateş" diyip kapıya ilerledi.
Miray her zaman ki gibi akıllanmayıp "ateş istersen bizimle beraber kahvaltı yap hem mehmet abiyide yakından tanımış olursun" diyince ateş mehmet abiye kalabilirmiyim der gibi baktı.
mehmet abi ne kadar sinirlensede mecburen "tabi buyur sende bizimle kahvaltı yap ne de olsa kardeşim için burdasın" dedi.
Miray ellerini birbirine çarpıp "yaşasın o zaman siz oturun ben ve hayal sofrayı kuralım" diyip mutfağa gitti. Onlar koltuğa geçip oturunca bizde mutfağa gittik.
Salondan mutfak net gözüktüğü için miray'ın alttan poposu cimcikleyip "mal mısın kızım mehmet abi ne kadar sinirli görmüyomusun niye çocuğa kal diyon" diyince poposunu ovalıp "acıdı be" diye çemkirdi.
Sonrada gözlerini kısıp ellerini çicek şeklinde yapıp "beni bırakta sen dün gece nerdeydin soytarı" diyip sinsice gülmeye başladı.
Bi cimcik daha atıp "sus da işini yap" diyip dolaptan kahvaltılıkları çıkarmaya başladım. Ama biliyorum ki miray herseyi detaylı bir şekilde soracak.
Sofra hazır olunca mehmet abiye ve ateş'e hazır olduğunu söyleyip sofraya oturduk.
Sofrada mehmet abi ateş'i soru yağmuruna tutunca ateş'in renk değişimine gülmeden edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~PSİKOPAT TİKİLER ~~ (DÜZENLENİYOR)
Teen Fiction~~Sol sizde notayken, bizde yangın yeri~~