○24○

2.7K 105 23
                                    

Thomas

Cítil som sa s ňou úžasne. Keď sme boli v tej reštaurácií, všimol som si, ako Cleo zabíja čašníčku pohľadom. Bola pri tom taká zlatá. Chytil som ju za ruku a preplietol si s ňou prsty, aby vedela, že som tu s ňou a nikto iný ma nezaujíma.

Z reštaurácie sme šli do parku. Bolo tam úžasné. Všade kde som s ňou, je mi úžasne. Keď sme sa objímali uprostred parku, cítil som sa dokonalo. Milujem ju. Mal by som jej to povedať. Nechcem už strácať čas.

,,Cleo, musím ti niečo povedať."

,,Thomas? Ak mi povieš, že sa musíš vrátiť späť za rodičmi, tak... Tak teraz pôjdem domov a porozbíjam tam všetko, čo sa bude dať."

,,Nie, toto som ti nechcel povedať. A predsa som ti dnes už povedal, že už nikam od teba neodídem."

,,Cleo, od kedy ťa poznám, tak je môj život krajší. Si pre mňa veľmi dôležitá a asi by som to už bez teba neprežil. Si úžasná osoba. Keď som bol preč, mal som chuť zomrieť. Veľmi si mi chýbala. Celý čas čo som tam bol, som myslel len a len na teba. Prvé dva dni som nerobil nič iné len to, že som sedel v izbe a myslel na teba. Na to čo asi robíš? Ako sa máš? Proste myslel som len na teba a na nič iné. Jediné čo som chcel, bolo mať ťa tam pri sebe. Bolo tam krásne, ale ja som si to tam nemohol užiť, pretože si tam nebola so mnou. Nechcel som jesť až dokým som rodičov nepresvedčíl, aby ma pustili domov. Ale to je teraz jedno. Cleo, neviem si predstaviť, že by som ťa stratil. Mám ťa veľmi rád... Mám ťa viac ako len rád. Cleo, ja... Ja ťa milujem. Zamiloval som sa do teba a už to nechcem skrývať. Cleo, milujem ťa."

,,Thomas... Ja... Ja som práve stratila slová. Si pre mňa viac než len kamarát. Zamilovala som sa do teba. Zamilovala som sa do tvojích očí, do tvojho úsmevu, do tvojích objatí. Proste zamilovala som sa do všetkého čo sa týka teba. Thomas? Je pravda, že nás tvoji rodičia oddelili. Bolelo ma to, plakala som celé dni a cele noci. Ale to je už teraz jedno. Teraz si tu so mnou a povedal si mi, že ma miluješ. Thomas, ja ti to teraz hovorím tiež a mám chuť to vykričať do celého sveta. A to aj spravím." Zasmiala sa a zakričala:

,,Milujem ťa Thomas!!! Milujem ťa!!!"

,,Ty si blázon." Povedal som a zasmial sa tiež. Pritiahol som si ju k sebe a chvílu som sa jej pozeral do očí. Nakoniec som to nevydržal a spojil som naše pery.

Cleo

Neverila som tomu. Znova som si myslela, že sa mi sníva. Ale tentokrát bola realita krásna, dokonalá, proste úžasná. Chlapec ktorého ľúbim ma práve pobozkal a vyznal mi lásku? Bože môj. Ja som ten najšťastnejší človek na zemi. Nikto iný v mojom živote mi nedal toľko, ako on za tých pár dní. Teda, ak nerátam rodičov, ale to je iné. Thomas je proste môj vysnívaný chalan, o ktorom som snívala ako malá. Nikdy som si nemyslela, že presne chalan z mojej triedy sa stane mojím priateľom a ja sa do neho takto veľmi zaľúbim. To mi nenapadlo ani vo sne. Objímali sme sa a on spojil naše pery. Preboha. Presne o tomto som písala vo svojom denníku. Je to ako sen. Sen z ktorého sa nechcem nikdy prebudiť. Ale toto je realita a ja ju nikdy nechcem zmeniť.
Pomaly som sa od neho odťahovala.

,,Thomas? Neverím, že sa toto tu práve teraz deje. Je to ako nejaký sen, z ktorého sa nechcem zobudiť."

,,Nie je to sen. Je to realita. Nikdy som si nemyslel, že budem takýto šťastný. Ty si mi ukázala, čo je to šťastie. Ďakujem Cleo. A mám ešte jednu veľmi podstatnú otázku."

,,Akú otázku?"

,,Cleo, staneš sa mojou priateľkou?" Do očí sa mi vtisli slzy. Neverím.

,,Áno! Áno Thomas! Budem tvojou priateľkou!" Skríkla som. Thomas si ma pritiahol do svojho objatia.

,,Ďakujem Cleo. Ďakujem. Urobila si zo mňa toho najšťastnejšieho človeka na svete. Milujem ťa."

,,Neďakuj mi Thomas." Stisla som sa k nemu. Neverila som vlastným očiam. Prvý chalan ktorý mi povedal, že ma miluje. Ja sa asi rozplačem ako malé decko. Áno, zalúbila som sa do Thomasa a mne sa splnil sen. Opätoval mi lásku. Stala som sa asi najšťastnejšou babou na svete. Týmto sa mi zlepšil deň o 360 stupňov. Zamilovala som sa a on tiež.

○○○○○○○○○○○○○○○

S Thomasom sme nejakú tú hoďinku pobudli v parku. Potom sme sa rozhodli ísť k nemu. Dom bol prázdny a na Thomasovi som videla, že je troška smutný. To asi kvôli jeho rodičom. Šli sme do jeho izby a sadli si na posteľ.

,,Thomas? Si smutný..." Pozrela som sa naňho.

,,Nie. To sa ti len zdá." Povedal a usmial sa na mňa. Snažil sa zakryť smútok.

,,Thomas. Neklam mi."

,,Vieš Cleo, konečne sme sa s rodičmi zblížili a dohodli sme sa, že spolu budeme častejšie. Dúfal som, že budú doma. Ale to je jedno."

,,Thomas? Ja nechcem byť zlá ani k tebe ani k tvojím rodičom... Ale ja neviem. Oddelili nás od seba. Ale chápem ich. A ak tú nie sú, tak možno... Možno len prídu neskôr."

,,Oddelili nás, to je pravda. Ale nakoniec si uvedomili, že urobili chybu a oľutovali to. Dúfam, že prídu. Ale teraz je hlavné, že si tu ty."

,,Som tu s tebou. Neboj sa." Objala som ho.

Thomas

Bol som veľmi šťastný, keď mi Cleo povedala, že bude mojou priateľkou. Keď som bol preč, uvedomil som si, ako veľmi ju milujem a už nechcem byť bez nej. Ona je moje všetko. Vie rozpoznať kedy som smutný a kedy som šťastný. Je pre mňa ako dar z neba.

,,Neviem čo by som bez teba robil Cleo."

,,A čo by si robil, keby sme sa nepoznali? Hm?"

,,To si sa ma už pýtala a odpoveď je stále rovnaká. Možno by som tu už nebol a možno by som bol stále len ten čudný chlapec s kapucňou."

,,A vieš čo ja? Ja by som sa k tebe ozvala aj tak. Ja som sa do tvojích očí zahľadela už na tom prechode. Pamätáš?" Zasmiala sa.

,,Pozerala som sa do mobilu ako dajaký závislák a ty, čudný chalan s kapucňou si ma zachránil. Ľúbim ťa Thomas a viem, že sa to už nikdy nezmení."

Tak a máme tu novú časť💜Prepáčte, že nevyšla skôr💜Ako sa Vám páčila?💜Poteší nás každý coment aj vote💜A inak, šťastné a veselé🎄💜
Ľúbime Vás💜
neznama19 💜

✔️○Milujem ho○✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora