Thomas
S Cleo sme po pristátí počkali chvíľu na taxík, ktorý nás odviezol do hotela. Hotel z vonku vyzeral krásne. Cleo som chytil za ruku a do druhej ruky som zobral naše kufre.
Vošli sme do hotela a šli rovno na recepciu. Stál sám mladý chalan. Nevyzeral, že by ho táto práca nejako extra bavila. Chalan sa na mňa znudene pozrel.,,Dobrý deň. Čo si želáte?" Spýtal sa znudene. Za mnou si všimol Cleo a usmial sa ako slniečko. Pustil som naše kufre a Cleo som si k sebe majetnícky pritiahol. Cleo sa nad mojím gestom zasmiala.
,,Máme tu rezervovanú izbu na meno Black." Chalanovi zmizol úsmev z tváre, pretočil očami a začal niečo hľadať v počítači.
,,Láska? Ešte dlho? Už som unavená." Oprela sa o mňa Cleo.
,,Už len chvíľu láska." Povedal som a vtisol jej bozk do vlasov.
,,Áno, je to tu. Izba číslo 51 na druhom poschodí." Podal nám kartu od izby. Poďakoval som sa mu, zobral som naše kufre a prešli sme k výťahu. Stačil som tlačítko s číslom dva a čakal, kým výťah zastaví na druhom poschodí.
Cleo
S Thomasom sme boli v hoteli na recepcií a čakali, kým nám ten chalan dá kartu do izby. Konečne nám ju dal a s Thomasom sme šli k výťahu. Stáli sme vo výťahu a čakali, kým sa výťah zastaví na druhom poschodí.
Výťah sa zastavil a šli sme k dverám číslo 51.,,Už sa neviem dočkať, kedy sa vyvalím na posteľ."
,,To si až tak unavená láska?" Opýtal sa ma Thomas so smiechom.
,,Som, z tej cesty." Normálne som zaspávala na nohách.
Thomas rýchlo otvoril dvere, položil kufre a zobral ma na ruky ako nevestu. Rýchlo so mnou prešiel do izby až k posteli. Opatrne ma položil na posteľ, dal mi bozk a odišiel asi pre tie kufre.,,Si blázon! Vieš o tom?!" Zakričala som za ním.
,,Ale do teba láska." Povedal a vošiel do izby aj s našimi kuframi.
,,Ideš si ku mne ľahnúť?" Pozrela som sa naňho.
,,Keď si to praješ..."
,,Prajem." Usmiala som sa. Thomas sa na mňa tiež usmial a ľahol si ku mne.
,,Týždeň máme len a len pre seba."
,,Ja viem. A som preto veľmi šťastný."
,,A ja som šťastná za to, že ťa mám." Thomas si ma k sebe pritiahol a začal ma bozkávať.
Musela som sa usmiať do bozkov. Je to ako sen. Sen, ktorý sa stal realitou.,,Milujem ťa Cleo." Povedal Thomas, keď sa odo mňa odtiahol.
,,Ja teba tiež. A viem, že sa to nikdy nezmení." Pobozkala som ho a jemne mu kusla do pier.
,,Aj ja to viem. Vieš ako som to zistil?"
,,Zistil? Ako?"
,,Označkovala si si ma."
,,Noo... Tak trošku." Zasmiala som sa.
,,Trošku?" Opýtal sa ma so smiechom.
,,Ukáž. Veď ti to ani nevidno." Pozrela som sa mu na krk. Bolo to dosť vidieť, ale ja som sa hrala, že to nevidím.
,,Vravím. Ani ti to nevidno." Chcela som sa postaviť z postele, ale Thomas si ma pritiahol späť k sebe.
,,Ale za to na tvojom krku ich je vidno." Povedal a na obe značky na mojom krku ma pobozkal.
YOU ARE READING
✔️○Milujem ho○✔️
Romance○Sľúbený new príbeh spoločne s @neznama19?Čo sa stane, keď sa do seba zamilujú osoby, ktoré sú úplne odlišné? Ona - veselé a vždy pozitívne dievča. On- chlapec, ktorý si myslí, že jeho život nemá zmysel○