chapter 16

207 17 5
                                    

Y/n menyediakan sarapan pagi untuk Suga . Dia hanya menyediakan sandwich dan air mineral . Dia tahu , Suga takkan minum susu pagi pagi buta ni .Ade muntah berlambak sesia je budak tu .

Yoongi POV . //tiba2 je eh ade pov 😑♥ //

" Mana tali leher pengawas aku ni ? " Suga berkata sendirian dan mencari tetapi tidak menjumpainya . Dia sememangnya tidak suka mencari barang , dia ni kan panas baran . Faham faham je lah apa jadi bila tak jumpa . Dia berfikiran untuk memanggil Y/n . Tetapi takut mengganggunya pula . Akhirnya Suga pergi kebawah untuk bertanyakan di mana nya budak yang selalu terletak di sekeliling Suga itu .

" Morning . Hey . Mana aku punya tali leher ni ? "

' Oh lupa nak bagi jap jap " Y/n berlari ke belakang di mana tempat menjemur baju . Y/n pulang semula ke dapur dan berlari ke arah Suga yang sedang menunggunya .

" Nah , pakailah " kata Y/n dan berjalan ke dapur semula . Tetapi terhenti seketika apabila Suga memanggilnya .

" Kau tak boleh pakaikan ke ? "

" hah ? pakai lah sendiri "

" pakaikan lah "

" grr ada tangan taknak guna " merungut Y/n lalu berjalan ke arah Suga dan mengambil tali leher di tangannya .

" Merungut merungut . " Suga menjentikkan jarinya di dahi Y/n .

" SAKITLAH !! AKU TAK PAKAIKAN KANG !! " marah Y/n lalu memakaikan tali leher itu dengan ganas di leher Suga .

Cuba bayangkan jari Suga yang panjang kurus tu jentik korang punya dahi . Agak agak berlekuk tak ?

" Woi agak agak ah . Kau nak cekik aku ke apa ? " kata Suga lalu membetulkan sedikit kedudukan tali leher itu . Senget benget pempuan ni pakaikan . Serious talk , siapa dapat bini macam ni , harap bersabar .

" memang pun " kata Y/n sambil menyiapkan ikatan terakhir .

" siap " kata y/n lalu berjalan ke dapur . Dengan tiba tiba perutnya sakit . Dia tidak boleh berjalan dan terduduk di atas lantai . Suga yang perasan situasi Y/n terus berlari dan menolong Y/n .

" Yah kau kenapa ? Sakit balik ? Kau buat kerja berat ke ? " tanya Suga dengan sedikit cemas tetapi sangat cool .

" Ergh .. aku angkat bakul baju je tadi .. " kata Y/n sambil memegang perutnya .

" Boleh bangun tak ni ? Duhh aku nak g sch ni . Sian pulak kau sorang2 kat rumah ni " kata Suga lalu mendukung Y/n ke dalam bilik Y/n . Y/n tekejut yang tidak boleh dikata . Terkejut nya dia apabila Suga berbuat sebegitu .

" Kau rest lah , lock door nanti if dah okey . Omma aku balik harini . Kul 1+ nanti dia balik . Kau tak larat tak payah masak . Omma aku faham . Okey ? Aku g dulu . Jaga diri , Bye " kata Suga . Dia keluar lalu menutup pintu dan mencapai beg nya . Mengambil sandwich dan disumbatkan dalam mulutnya .

" Sedap gak haha " kata nya sambil mengunyah makanan di dalam mulutnya itu .

Manakala Y/n yang berada di dalam biliknya sedang mengambil ubatnya . Ditelan satu per satu "benda " yang kecil itu , tetapi susah untuk ditelan oleh para manusia besar ini .

Dia hanya berehat sehingga perutnya tidak sakit . Dia turun ke bawah dan mengunci pintu
.

Disekolah

Suga masuk ke dalam kelasnya lalu duduk di tempatnya . Dia melihat rakannya , Kihyun sedang enak dibuai mimpi . Kihyun , sememangnya rakan baik suga sejak mereka kecil . Kenal benar perangainya yang pemalas dan kuat bercakap . Kadang2 malas si Suga melayannya .

"Kihyun , bangun ah . tidur je kau "

kihyun ; *tidak bergerak langsung *

Maka Suga pun ingin mengikut rakannya tidur tetapi ....

" oppa ~ ? "

seorang perempuann yg bernama Liao memegang tangan Suga . Suga terkejut dengan tindakan Liao .

" Eh kau pesal pegang pegang ni ?! " marah suga . Pantang keturunan nenek atok dia orang memegangnya sesuka hati .

" oppa ni .. liao baru pegang sikit je lah , belum satu badan oppa lagi " kata liao dengan nada menggoda . // rasa nak pijak 🌞 //

author kalau ade lah dekat situ , dah lama author pijak pempuan ni bagi mampos terus . ヽ(´▽`)/

" kau tak malu ke cakap macam tu dekat laki yang kau tak kenal ? aku ni kawan sch kau je , bukan bf or kawan rapat . jaga maruah kau sebagai perempuan , perempuan mahal , bukan murah . barang murah tak ada kualiti . " ujar Suga .

Terdiam kejap si Liao tu . Dah la nama pelik ngek tul .

" dah kau tunggu apa ? berambus lah " kata Suga yang memang tidak suka akan perangai Liao . Liao seorang perempuan yang membenarkan lelaki menyentuhnya dengan niat  untuk bersuka ria . Berapa ramai  lelaki sudah  menyentuhnya .

Cg Hwang , guru perempuan yang mengajar matapelajaran Bahasa Inggeris . Suga sangat benci akan mata pelajaran itu . Apakan daya , terpaksa juga dia hadapi kelas itu .

well , siapa yoongi stans tau lah why si yoongi tak suka BI .

2.45 petang

Suga pulang lambat sedikit kerana menyiapkan kerja sekolahnya . Dia bercadang untuk menjenguk restoran appanya , Encik Min . Restoran appanya memang menjadi tarikan ramai . Tarikan ramai sebab apa ? Sebab adanya anak lelakinya yang bernama Min Yoon Gi . Makanan di situ juga sangat sedap sehingga tidak puas makan .

Di restoran ,

Suga terkejut melihat sekujur tubuh perempuan yang dikenalinya berada di restorannya bersama seorang budak lelaki kecil . Dia pasti dia tidak salah pandang . Suga berjalan masuk ke dalam restoran appanya dan mencuri2 pandang perempuan itu .

" siapa budak kecil tu ? "

" anak dia ke ? "

" siapa tu ?? "

soalan itu bermain di dalam kepala Suga . Ingin dia tahu siapakah budak itu .




TO BE CONTINUE HOHO *dab*

Suami Aku Composer !?|• M . Y . G •| Where stories live. Discover now