5 - דוריטוס

2K 201 249
                                    

אז א - השיר הזה יתאים כל כך לפרק היום.

ב - אמג.

הגענו ל1400 צפיות... אם כי שבוע שעבר היינו על 800/900 כזה.

WTF MAN

תודה אדירה, חברים!D: אוהבת אתכם המון^^

נ.ב - אני לא מספנסרת את "דוריטוס"XD

ונ.ב.מ - אם אתם תוהים למה הפרולוג עלה שוב, זה בגלל בעיה של מישהי להיכנס לסיפור, שום דבר שדורש התייחסות, שום שינוי או משהו.

יאללה לפרק~

~~~

אדם הרים את ראשו ומצמץ.

בן אכל דוריטוס.

אדם מצמץ שוב.

לא, הוא עדין אכל דוריטוס, ממש מול הפנים שלו. טוב, לא ממש, כן? הוא פשוט התיישב למולו, עם החבילה הירוקה של החטיף החמוץ חריף בידיו. הריח החזק דגדג את נחיריו של אדם שעה שעיכל את הסיטואציה.

מה אדם כבר עשה? הוא פשוט ישב לו בגינה האחורית בכיף, לצד ספסל העץ החביב עליו, והשתרע מעל בלוק הציור שלו בזמן שניסה לצייר איזו תמונה שעלתה לו בראש, משהו עם ירח וגבעות וזאבים. היא יצאה די גרועה, אז הוא חשב לנסות למצוא תמונת רפרנס כלשהי... לפחות עד שבן התיישב למולו וקטע לו כל חוט מחשבה אפשרי.

וזה היה יום סתווי קריר ונחמד, בניגוד לרוב ימי הסתיו החמים בישראל, באמת היה לו את האופי של העונה. רוח קרירה חלפה לה בחוץ וקיבלה את פניו של כל מי שיצא החוצה ואמנם יכלה להיחשב כמפריעה, אבל אדם העדיף לשקול את זה כ...חיבוק מטעם הטבע. קול העלים המרשרשים, שהיו מיובשים אחרי הקיץ החולף, העניק לו שלווה פנימית שלא היה בה היגיון.

באמת, הוא אהב את הסתיו... והוא לא הבין למה האליל השרירי וירוק העיניים הזה צריך להרוס לו את הסתיו הנחמד והחמוד.

כלומר, אוקיי, הוא חיבב אותו. היה לו קראש, כן. אבל... הוא די קיווה שבן יהיה פשוט חתיך וישתוק. בשביל אדם, הוא בעיקר היה כזה... ממתק לעיניים, הוא הניח? אז כן, אולי הוא קצת החפיץ אותו, אבל כולם מחפיצים מישהו בנקודה כלשהי בחיים שלהם.

...נכון?

הוא לא היה מניאק או משהו, נכון?

טוב, אולי כן. אבל לא היה לו אכפת כי בן היה די קרוב אליו ברמה של להיות חרא בן אדם. אז כן, זה לא שינה. לפחות הוא לא עשה את זה למישהו תמים עם לב טוב (למעשה, המחשבה לשייך לבן את התכונות האלו ממש הצחיקה אותו. ממה שהכיר ממנו עד כה, הוא נשמע כמו בן זונה די גדול). הוא היה בטוח, גם, שאם בן ישמע את המחשבות שלו - בהנחה שהוא לא הומופוב, לפחות - הוא יהיה די מרוצה.

"מה...?" הוא מלמל בבלבול, סוקר את פניו חסרי הרבב של בן, שהמשיך לנשנש לו את הזבל הטהור הזה שהוא אהב אבל ממש השתדל להימנע ממנו.

שגוי (BoyXBoyXBoy)Where stories live. Discover now