10 - חמישים גוונים של ג'ינג'י

2.1K 184 186
                                    

אני פשוט... ממש אוהבת את השם של הפרק היוםXD

.

.

.

יאללה ביי~

~~~

אתם רואים...

יואב היה בחור מעניין.

אדם צמצם את עיניו למול הג'ינג'י שעה שזה התיישב למולו בתנועות אלגנטיות להחריד.

וב'מעניין' אדם התכוון לזה שבכל רגע נתון (כן, בכולם), לא היה לו שמץ מה עובר לג'ינג'י בראש. בהתחשב בעובדה שתמיד היה חיוך על הפרצוף שלו - או הבעה מעושה אחרת כלשהי, אבל זו נטתה להיות קצרה וחיוך תמיד עקב אחריה - הוא תמיד הרגיש כאילו הוא נופל לאיזושהי מלכודת.

כפי שהרגיש ברגעים בהם הרים את העיניים מעל לבלוק הציור והסתכל על הג'ינג'י הזחוח למראה, שנשען קדימה, על הספסל.

אחרי בדיקה כללית, יצא לו לראות שלא משנה מה, כל דבר שיואב עשה גרר בעקבותיו תוצאות כלשהן. הוא היה כמו... אדם לא יכל להסביר את זה טוב מידי, אבל הייתה לו תחושה שהחיים היו כמו שחמט בשביל יואב. זאת פשוט הייתה ההרגשה הכללית שלו; הצורה בה יואב התנהל, איך שהכל התקבל ועבר אצלו, העובדה שכל פעם שאדם ובן הגיבו אליו, הוא תמיד נותר עם אותה הבעה בדיוק - כל זה תמיד הרגיש כאילו זה הלך למקום מסוים. מה זה אומר? הא, שנראה שכאילו כל דבר תמיד הלך לפי התוכניות שלו.

אדם הרים גבה, והג'ינג'י השיב לו מבט תמוהה לחלוטין שהיה שגרתי להפליא בשבילו, כזה שנראה זחוח, אדם חשב שמבלי להתכוון.

עכשיו, העובדה שבכלל היו לו תוכניות הייתה מטרידה בפני עצמה - במיוחד כשהתוכניות די סבבו את הבתולים של אדם - אבל ההנחה שכנראה הכל הלך לפי התוכניות שלו גרמה לאדם להרים גבה בפקפוק.

...מה שכן, לאדם היה דבר בשבילו. כלומר, זה פשוט היה הטיפוס שלו, מה הוא יעשה? בן היה האידיאל מבחינת מראה - לא משנה כמה חרא הוא וכמה הוא עצבן אותו - ובמקביל, יואב היה סוג של... קומפלקס כזה בעיניו של אדם. שכבה מורכבת על גבי שכבה יותר מורכבת. אדם אהב לחשוב, להתעמק. אז הוא פשוט היה ממש מושך בעיניו. חוץ מזה, הוא עצמו היה אנטיסוציאלי בטירוף ולכן זה היה מאוד מורכב בעיניו.

יואב גיחך קלות לעברו.

אה, וגם - הוא היה נמוך, ולאדם הייתה נקודה חלשה לדברים קטנים וחמודים. זה היה די מוזר, אבל הוא... לא משנה איזה פגם היה ליואב מבחינת מראה (הוא היה נמוך [כמו, מטר שישים מינוס], לשיער שלו היו חיים משלו, העור שלו היה חיוור מידי... מבחינת מראה ממשי היו לו פנים של בן אדם שלא עבר את גיל שלוש עשרה - כל חלק וחלק נראה צעיר להפליא, שום זוויות - העיניים שלו היו גדולות מידי, ומלא נמשים לקינוח [אדם לא היה מעריץ גדול של נמשים]), היה לו קסם מטורף. כריזמה מפה ועד העיר ליד בערך. אנשים נמשכו אליו כמו לעש אל מנורה, והוא זרם עם זה לגמרי, בצורה כזאת טבעית שזה היה מפליא לחלוטין.

שגוי (BoyXBoyXBoy)Where stories live. Discover now