#bab1

6.6K 322 7
                                    





(2 tahun kemudian)

Langkah yang dsusun rapi,berjalan memasuki perkarangan VCH dengan penuh bergaya. 'Pengganut'perempuan mula menjerit seperti terkena histeria.

"Omaigad hensem bhai diorang" kata salah seorang dari pelajar perempuan tersebut."betul tu,aq sokong"kawannya menyetujui kata2 kawannya tadi.

"Erkkk!!!asal diorang pandang kita macam x pernah tengok lelaki weh" tanya Raikal kepada ahli TOPS BOY yang lain.

"Manalah aq tahu apasal bangan sangat ko ni yang pergi tanya kitaorang hah" marah Hairiey kepada Raikal.

Tiba-tiba kedengaran ngauman empat buah kereta sport memasuki perkarangan seolah dan memarkirkan kereta mereka di parking VVIP.

Tiba-tiba kedengaran ngauman empat buah kereta sport memasuki perkarangan seolah dan memarkirkan kereta mereka di parking VVIP

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

BUGGATY VEYRON (TENGKU EVELYN XAVIER)

BUGGATY VEYRON (TENGKU EVELYN XAVIER)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

FERRARY(TENGKU AFIQA WINA)

LAMBORGHINI AVENTADOR(TENGKU NABELLA RAINA)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


LAMBORGHINI AVENTADOR(TENGKU NABELLA RAINA)

LAMBORGHINI AVENTADOR(TENGKU NABELLA RAINA)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.






LAMBORGHINI MATADOR(TENGKU WAFIEYA RAISHA

Keluar sahaja empat orang gadis daripada kereta itu suasana mula menjadi gamat dengan kepulangan mereka(KILLER EVIL) rata2 pelajar terkejut dan ada beberapa pelajar tidak senag dengan kehadiran mereka iaitu LOVE GURLZ kumpulan paling gedik disekolah dan musuh utama KILLER EVIL di sekolah. Mereka tidak suka dengan KILLER EVIL kerana KE sentiasa menjadi perhatian guru2 di sekolah kerana cemerlang dalam akademik mahupun kokurikulum.

LOVE GURLZ dianggotai oleh empat orang gadis iaitu TENGKU HANA sebagai leader mereka diikuti TENGKU KYRA,TENGKU ILYA dan TENGKU FARA.

Tiba2 bell berbunyi menandakan pelajar harus ke dewan untuk perhimpunan rasmi sekolah menghentikan suasana bising tadi.TOPS BOY mula menjalankan tugas sebagai pengawas.

"Dah,korang buat apa lagi kat sini  xreti nak pergi ke dewan ke apa".jerkah Hairiey.

Namum pelajar masih lagi kaku x berganjak dari tempat mereka berdiri sehinggalah tiba2 terdengar jeritan seseorang.

" korang ni dah kenapa bodoh sangat jadi patung kqt sini hah,baik korang pergi dewan sekarang sebelum aq ambik tindakan"jerit Evelyn.

"Ekeleh baru balik dah tunjuk brrlagak kau kat sini,kau ingat kita orang takut,huh memang tak lah" kata Tengku Hana leader LG.

"Entah baru balik dah tunjuk lagak"kata salh seorang dari mereka (LG).

" ouh tunjuk lagak eh tunggu kau aq akan. Pastikan kau melutut depan aq kjp je lagi dan ingat jawatan yamg kau pegang sekarang ni pun hanya sementara so aq x nak cakap banyak dengan kau"kata Evelyn dengan sinis."dah jom kita ke dewan daripada layan minah sotong yang x cukupbtulang apa kes xdr faedanya,dan korang yang lain aq nak bila aq sampai je dekat dewan semua dah ada kat sana dan beratu dalm barisan mengikut kelas masing2 kalau tidak you'll regret"kata Evelyn lagi.

Semua pelajar mula berlari menuju ke dwan krana takut dengan ugutan Evelyn.

------------------------------------------------------

SKIP DI DEWAN

  TB dan KE masuk ke dewan dengan muka yang tegang kerana suasana di dalam dewan terlalu bising dengan suara2 pelajar.

Hairiey naik ke pentas dan meminta semua pelajar senyap,tetapi pelajar2 hanya buat x endah saja.Evelyn yang melihat situasi itu terus naik ke pentas "woi!!korang boleh senyap tak ke tak reti hah bodoh,x boleh nak hormat cikgu. Lain kali bodoh tu kau simpan kat rumah je jangan bawak sampai sekolah" jerkah Evelyn.Hairiey yang terkejut dengan jerkahan Evelyn itu mengurut dada.

Semua pelajar juga mula mendiamkan diri dari mengeluarkan sebarang suara takut nanti kna jerkah lagi.bukanya mereka xthu bila Evelyn marah bangunan 2 tingkat pin boleh terbalik(ceh!!!hiperbola je lebih)

------------------------------------------------------Hairiey P.O.V

   Aku terkejut apabila tiba2 si Evelyn ni naik ke pentas dan merampas mic yang berada di tangan aku kemudian menjerkah pelajar2 yang buat bising tu. Fuh!!hebat siot semua pelajar juga senyap dan menunduk akibat dek jerkahan yang maha besar dari si Evelyn ni.Aku pon just mampu urut dada je akibat terlampau terkejut.

END HAIRIEY P.O.V
------------------------------------------------------SKIP

  Perhimpunan diteruskan dumulai dengan ucapan guru-guru yang bertugas sehinggalah pengetua VCH menyampaikan ucapan.setelah perhimpunan tamat,pengetua meminta Hairiey supaya membuat pengumuman kepda semua pengawas supaya berkumpul di bilik mesyuarat pengawas.

"Hairiey awak tolong buat pengumuman kepada semua pengawas  supaya berkumpul di bilik mesyurat pengawas kerana saya nak melantik KP dan PKP sekolah pada tahun ni".kata umi iaitu pengetua VCH

" baik,Umi nanti Hairiey akan umumkan pada mereka semua ".

" terima kasih,nanti umi tunggu kamu semua disana ya".kata umi lagi

"Baik umi". Hairiey.

Ting2!!! (Bunyi loceng)

" perhatian kepda semua pengawas,anda diminta untuk pergi ke bilik mesyuarat pengawas kerana pengetua ingin melantik KP dan PKP sekolah pada tahun ini dan semua pelajar boleh bersurai dan duduk di dalam kelas kerana guru tidak akan masuk sampai wakty rehat kerana ada mesyuarat antara guru-guru".umum Hairiey.

************************************











Ok tak permulaan dia. Kalau ok just vote and comen. I hope you guys will enjoy with my story. Klau nak kritik just do't. Kritik laj selagi mampu saya akan terima dengan hati terbuka,maklumlah ni firts story saya and i'am still 16 y/o.kbye.

VICTORIA CRYSTAL HIGHSCHOOL  (HIATUS)         Donde viven las historias. Descúbrelo ahora