Ikin, hambaku

41.2K 131 0
                                    

Selepas prtiwa tersebut, ikin kini byk brubah. Tidak lg membuli aku atau tegur aku. Aku berasa lega tetapi aku blom puas. Keinginan tuk merasa cipap ikin kini kembali.

Semingu berlalu. Ikin seakan cuba mengelak drpd aku.

Hari yg ditungu2 oleh para pelajr kini tiba. Hari sabtu hari yg bebas drpd sek dan cikgu. Memandang pada mngu ini, family aku pulang ke kg halaman mak aku di Utara tanah air. Aku yg tidak ikt serta atas alasan ada kelas tambahan.

Sebaik sahaja family aku bertolak. Aku menalifon ikin. Aku memujuk nye untuk datang ke rumah aku di sebelah ptg. Ikin cuba menolak permintaan aku dgn mngatakan dya perlu ke rumah Ira untuk meneman Ira tuk malam tersebut.

Aku mula mngugut Ikin. Ikin terpksa untuk dtg ke rumah aku walaupon terpksa.

Lupa nk gtau pasal rumah aku 2. Umah aku terletak di hujung taman. Rumah terakhir dan rumah sebelah telah ditnglkan.

Tepat pukul 3, ikin telah smpai ke rumah aku. Bagi party akn bermula. Aku tidak tburu kali ni.

Aku melayam ikin umpama tetamu. Aku hidangkan air. Dan tngal kn ikin di ruang tamu. Setelah siap mngemas bilik aku yg bakal jd medan tepur sebentar lg. Aku menuju ke ruangtamu.

Aku mula besembang dgn dya. Tetapi bila tnya sepatah di jawap sepatah. Aku mula bosan tuk bersembang. Otak mula memcari idea tuk rangsang si Ikin ni.

Aku mula pasang vcd lucah. Sambil layan vcd lucah. Aku mula merapatkan bdan ku ke Ikin. Ikin kian terangsang. Jari jemari aku mula berkeja. Bdn Ikin kini mnjadi sasaran.setiap inci bdan Ikin yg masih berbalut baju kini raba aku.

Mulut Ikin kini bertemu dgn mulut aku. Lidah nye di sedut oleh aku... Jari2 jemari aku telah masuk ke dalam baju nye..

Di gosok nye perut ikin, sesekali tetek ikin di ramas di luar bra nye. Ikin smakin hanyut di bual nafsu.

Kini tngkok Ikin mnjadi sasaran. 1 kiss hingap di sana.  Aku kini membuka baju ikin. Kini terselah lah bdan nye yg putih kekuningan. Tetek nye nmpk bergitu cntik walaupon msh di bungkus oleh bra.

Kali ni, Ikin yg meminta untuk isap batang aku. Aku menbiarkan ikin untuk membuka selaur aku dan mngisap batang aku.

Terasa nikmat bila ikin mula blowjob aku. Hampir 30 mnt aku di blowjob oleh ikin dan aku tewas. Di saat2 terakhir, aku menekan kepla ikin serapat yg blh seminga batang aku yg pjg 2 terbenam abs ke dlm mulut nye. Hampir 5 das tembakan meriam di lps kn. Dan semua telah di telan oleh Ikin.

Kini giliran aku tuk puas kn Ikin.
Bra milik nye kini telah di tangal kn. Kini mulut aku mula mngisap tetek ikin. Tngan 2 aku mula mncari sasaran. Sblh lg tetek urut di urut dan d gintil. Mulut Ikin kni tidak berhnti2 mngerang kesedapan.

Tngan aku mula mnyerang pintu gua Ikin. Tngn aku mula mngosok cipap ikin. Semakin lama smkin laju bergiti jga isapan ku kian lama kian kuat.

Tiba bdn Ikin mengeras. Dan tngan aku mula di basahi air drpd cipap dya. Kini ikin yg mregek untuk di jolok.

Aku hnya mnbisu dan terus dgn isapan di tetek nye. Ikin smakin merayu untuk di jolok.

Aku mula mnbuat pnjanjian dgn ikin. Klu dya mahu di jolok dya msti akn ikt segala arahan aku tnpa membantah. Ikin hnya anguk tnda setuju.

Aku mula men jilat cipap nye. Smbil2 jilat aku cuba mnjolok lidah aku msk dlm cipap nye. Ikin seakan2 mnjerit2 bila lidah aku mnjolok msk. Hampir beberapa minit aku bermain di cipap nye.

Aku sudah tidak sabo untuk mnjolok cipap nye tuk kali kedua. Aku mula mngesel kote aku di bibir cipap. Bermula dgn pelahan dan smkin lama smakin laju."ahhhh aaaaahhhhh" kua drpd mulut ikin.

Aku mula menekan batang ku msk. Masih ketat. Aku cuba menekan pelahan2. Apabila kpla kote telah msk ke dalam aku. Akn cabut semula. Aku mngulang berkali2. Shinga Ikin seakan2 kecewa.

Aku mula menekan pelahan sehinga abis batang aku msk. Aku bia kan batang aku terendam. Setelah rase selesa, aku mula mndayung cipap ikin. Semakin lama smkin laju. Ikin seakan2 sdg berlayar. Terasa tersgt sdp. Aku kini memperlahan kan tmpo hnjutan ku.

Aku meminta Ikin tuk dalam posisi menerap. Aku mula mmskan batang aku. Dan mula hnjut dgn laju. Terasa tersgt sdp. Dan hmpir lupa aku bakal mlpskan benih aku.

Terasa hndak meletop kpla kote aku. Aku mmcabut batang aku dan meminta ikin untuk mngisap nye. Ikin smakin pndai mngisap.

Akhirnye beberap das benih aku di lps dalam mulut ikin. Dlm masa sma ikin juga climax.  Aku terdampar di tepi Ikin. Dalam tidak sedar sudah hmpir 2 jam kami berlayar.

Aku dan ikin terlena di ruang tamu rumah ku. Aku hnya sedar bila di kejut kn oleh Ikin. Ikin memnta diri untuk ke rumah Ira untuk study.

Aku meminta dya dtg kembali ke rumah aku. Tetapi Ikin akn tdo di rumah Ira malam tersebut.

Aku tpksa membenarkan. Tetapi dalm kepala aku mula berpikir untuk mndapat kan Ira. Mmpunkah Aku untuk mngoda Ira? Persoalan yg bermain di kpla aku.

Dendam si ZacOnde histórias criam vida. Descubra agora