Rahsia Ustazah

42.8K 104 6
                                    

Aku mengambil tempat di sofa di hadapan ustazah. Aku nekad untuk mngoda ustazah Bella. Tuala yg di bekal kn cukup kecik. Bila aku duduk tuala akn berada di atas paha aku sahaja. Bahagian Kote aku akn terdedah. Di tmbah dgn kote yg tengah tengang.

Aku mula berbicara pasal kehidupan ustazah di alam University. Pelbagai soalan aku lempar kan. Ustazah menjawab dgn semangat smbil mata masih focus pada tv dan hphone nye. Sesekali dya melihat ke arah aku.. tp pada pndagan aku ustazah tidak dpt melihat kote aku.

Aku mula bertanya berkaitan social kehidupan nye. Bertanya pasal adakah beliau sudah mempunyai pasangan. Ternyata beliau tidak pnh mempunyai pasangan. Gaya nye Ustazah mungkin masih dara dan tidak penah di sentuh oleh mana2 lelaki.

Aku mula tidak tahan melihat ustazah Bella. Aku mula menarik tuala shinga mendedahkan kote aku. Aku mula mngusap kote aku di hadapan ustazah. Ustazah masih tidak perasan.
Tidak beberapa lama slps itu, ustazah berpaling ke arah aku.

Wajahnye mnjdi pucat dan kemerah merahan di pipi nye. Aku pulak smakin rancak duk main kote. Tnya di duga 1 tamparan yg kuat hinggap di pipi aku. Shinga aku jatuh. Aku yg tengah menahan sakit dan pening, terbaring di atas lantai.

Ustazah terus memaki aku dgn pelbagai kata yg nnyakit kn atie aku. Antara nye, mngatakan aku ni jantan xguna.

Tnpa di duga ,tnaga jantan aku mula menunjukkan kekuatan nye. Aku terus bangun dan mula mnyerang nye. Aku menolak ustazah ke sofa dan mula menindih nye.  Aku yg agak berang, mula menyerang dgn kata2 yg lbh berbisa. Skrg ni sapa yg kt bawah dan spa kt atas. Hang patut tau pe akn jadi. Ustazah terus mnagis. Mulut nye mula mngatakan jgn apa2 kan dya, jgn rogol dya lagi.

Aku tersentap dgn perkataan jgn rogol dya lg. Aku cuba tenang dan mula bertanya pe yg terjadi. Aku pksa dya cete. Dya mngatakan dya setuju cerita tp nk aku rhsia kan. Dya nk cerita pon lepas aku gertak dya nk rogol dya pulak.

Aku suruh dya cerita pasal dya kna rogol. Dalam diam aku mula record cerita ustazah Bella.

Cerita ustazah Bella kena rogol ni berlaku semasa beliau di tingkatan 6 bawah.

Bella pada usia 18 tahun beliau telah mnjadi gadis idaman kebayakan lelaki di sekolah nye. Xkira lh tua muda bujang or dh berkawin.

Bg tngkatan 6 bawah biasa nye diorg mmpunyai kelas yg tidak di kongsi. Ini kerana kebiasannye mereka akn abis kelas dalam pukul 3.

Bella kebiasannye akn pulang ke rumah selepas pukul 4.30 kerana beliau lebih selesa untuk siap kan homework di sekolah.

Ali dan Abu adalah kawan sekelas nye. Manakala Arip adalah senior nye. Arip telah beberapa kali meluahkan perasaan nye kepada Bella tetapi bella tidak melayan.

Pada 1 hari, selepas kelas, bella sedang menyiapkan homewoknye. Beliau telah di gangu oleh Ali, Abu dan Arip. Bella tidak mengindah kn gangguan tersebut.

Secara kasar arip telah memeluk bella drpd belakang dan menarik bella ke  meja guru. Di sebabkan kelas bella agak jauh drpd kelas lain dan kesemua pelajr tngkatan 6 telah pulang. Jeritan bella tidak dapat didengari oleh sesiapa.

Ali dan abu mula memainkan peranannye. Bahagian kiri bdan bella di peggang oleh ali dan bahagian kanan di pegang oleh abu.

Arip yg agak golojoh telah melondehkan seluar dalam bella dan sumbat di dalam mulut bella. tnpa menbuang masa arip terus mnjolok kote nye masuk.

Bella yg merasakan skit yg teramat apabila kote arip menejah msuk ke dalam cipap nye. Bahagian dada telah terdedah dan di kerjakan oleh abu dan ali.

Pada hari tersebut bella telah di rogol oleh ali abu dan arip berkali2. Sejak drpd itu beliau kerap di rogol oleh mereka tnpa kerelaan nye.

Bergitu lh cerita ustazah bella sewaktu pertama kali dirogol.

Aku agak kecewa mndpat tahu beliau bkn dara lg tetapi aku simpati kepada nye yg dirogol dan tidak mndapat kepuasan.

Ustazah bella mngatakan bukan ali, abu dan arip shaja yg merogol nye.

Aku merapat kan badan aku pada nye. Aku meneluk nye. Aku meminta beliau mnceritakan kesah beliau di rogol oleh owg lain pulak.

Siapa yg rogol nye kali ni?

Dendam si ZacWhere stories live. Discover now