Rancangan Maut

25.5K 89 3
                                    

2 mngu berlalu, activity mnguaan aku tetap sama, family Yaya ,ira dan ikin.. 4 mangsa dan hmba sex aku.

Anis? Aku masih mngungu waktu yg sesuai untuk mnyerang. Tetapi rancangan aku tertumpu pada terget baharu.

Semingu yg lepas, kelas agama bg kelas aku telah di ambil alih oleh ustazah bella. Ustazah Bella ni adalah ustazah pelatih. Beliau tngal bersama Cikgu siti yg juga cikgu pelatih.

Aku sgt bertuah kerana mereka menyewa berdekatan dgn rumah aku.  Mereka tngal berdua. Mereka berdua tidak berkja dalam sesi yg sama. Cikgu siti di tugaskan untuk mngajar math untuk sesi petang.

Ustazah Bella, sentiasa berjubah dan bertudung labuh. Beliau sgt lh lemah lmbut dalam berbicara. Manakala Cikgu Siti seorg yg agak tngi dan mempunyai susuk tubuh yg menawan bg aku.

Kini target aku tertumpu kepada mereka berdua. Untuk mnrealizasikan rancangan aku. Aku mula rapat dgn ustazah Bella. Dalam kelas aku mula active dalam kelas untuk menarik perhatian ustazah.

Setelah beberapa kali di ajak oleh ustazah untuk menumpang beliau ke sekolah. Maka 1 hari aku telah mngambil keputusan untuk tumoang ustazah. Itu pon selepas ustazah mengajar aku untuk teman beliau ke bndar untuk membeli beberapa barangan keperluan peribadi.

Peluang hnya datang sekli, itu yg aku pikirkan. aku menerima pelawaan ustazah untuk meneman nye ke bndar. Peluang ini akn guna sebaik yg blh.

Seletah tamat sesi pagi persekolahan. Aku terus menuju ke bilik guru. semenang nye ustazah sedia untuk ke bndar. Tetapi ustazah telah mengajak Cikgu Fatimah. Mereka seakan serasi bersama. Aku yg kebosan hnya mndengar gelak tawan merak.

Setelah selesai membeli belah ustazah bella kembali ke sekolah untuk menurunkan cikgu fatimah.

Setelah itu kami terus menuju kawasan perumahan kami. Dalam perjalanan ke kawasan perumahan, hujan telah turun dgn lebat nye.

Ustazah Bella menhantar aku smapi dpn rumah..aku kua berlari drpd kereta ustazah bella untuk kawasan berteduh, kawasan paker kereta. Setelah melihat aku selamat snpai ke pintu rumah ustazah bella terus bergerak ke umh sewa nye.

Manakala aku yg telah basah, terlihat nota drpd famly aku yg mngatakan mereka keluar ke rumah sepupu aku.

Hndak ke rumah pn Yaya, aku pasti beliau akn ada di rumah. Akhirnya aku mengambil keputusan untuk ke rumah ustazah Bella.

Dalam hujan aku redah menuju ke rumah Ustazah Bella. Aku melihat pagar rumah terbuka. Aku terus masuk dan mengetuk sliding door. Drpd luar sliding door blh lihat isi umh. Aku melihat ustazah bella yg hnya bertuala. Tuala nye cukup untuk menutup bahagian bawah nye.

Itu lah kali pertama aku melihat susuk tubah ustazah bella. Badan nye tidak kurus dan tidak juga gemuk. Mmg sedap di lihat. Di tambah pulak dgn buah dada yg menbulat dan besar. Pada pndangan mungkin size 38d. Tnpa sedar adk dalam seluar mula mngeras..

Aku terus mengetuk pintu rumah ustazah. Tidak lama kemudian pintu rumah di buka.  Terkejut ustazah melihat aku yg mngigil kesejukan. Beliau hnya kua dgn bertuala dan memakai tshirt yg agak jarang. Jelas menampakan tetek dan puting. Beliau tidak memakai bra.

Adik dalam seluar mmg terus keras mmg blh nmpk di luar seluar. Ustazah agak tergamam melihat seluar aku.

Ustazah mnanyakan mengapa aku berada di luar rumah nye. Aku mnceritakan pe yg terjadi. Ustazah mula simpati pada aku.

Beliau mnjemput aku masuk. Dan memberi aku tuala dan shelai baju yg agak besar. Bagi aku sudah memadai.

Aku trus menuju ke bilik air di dapur. Aku mngaja menbiarkan pintu berbuka sedikit. Aku hanya mndi berbogel dan dalam masa yg sama aku bermain kote aku dgn sabun.

Aku dapat rasa akn de owg dgn melihat perbuatan aku. kote aku sememang nye cukup keras dan tegak berdiri.

Setelah selesai mndi, aku kua drpd bilik air dgn mmakai tuala dgn tshrit yg diberi. Tetapi kote aku msih tegang dan tgak berdiri.. dan blh dilihat drpd luar tuala.

Aku menuju ke ruang tamu, aku melihat ustazah sdg menonton TV.

Aku melihat ustazah telah menukar pakaian, beliau mengenakan kain batik dan tshirt yg beliau pakai sbentar tetapi beliau telah memakai bra di dalm nye.

Aku? Aku memilih untuj duduk dihadapan ustazah. Sememangnye, tuala yg aku pakai agak pndek. Bila aku duduk dihadapan ustazah, ustazah blb melihat kote di dalam tuala lebih2 lg kote yg tegah tegang.

Aku mula mngatur rancangan untuk menodai ustazah bella.

Adakah aku berjaya atau tidak? Adakah ustazah masih dara atau telh di tebuk?

Dendam si ZacWo Geschichten leben. Entdecke jetzt