kerana pcaya

41K 86 1
                                    

Ustazah bella menceritakan kesah dia di rogol bersama rakan sekalasnya yg juga bakal ustazah, iaitu siti. Siti sangat lh bersopan santun dan juga sgt mnjaga batas batas bergaulan.

Kejadian ini terjadi di hujung semester pertama. Akibat tidak mendapat asrama, bella, siti dan beberape pelajar terpksa mencari umah sewa.

Mereka meminta bantuan syed dan yat untuk mencari rumah untuk mereka. Syed dan yat adalah senior mereka. Mereka telah yg tngal di rumah sewa berdekatan dgn tmpt belajar.

Pada 1 hari syed dan yat telah mengajak bella dan siti untuk melawat rumah untuk di sewa kan. Kebetulan rumah tersebut tidak lh jauh drpd rumah syed dan yat.

Dengan rasa gembira, bella dan siti telah mngikut syed dan yat untuk melihat rumah tersebut. Atas perminatan tuan rumah, rumah tersebut hnya blh di lawati di waktu malam.

Setelah berpuas atie dgn keadaan rumah tersebut, bella dan siti sepakat untuk menyewa rumah tersebut. Tuan rumah juga sangat berbaik hati untuk memberi kunci rumah kepada mereka pada mlm tersebut setelah di beri deposit.

Setelah tuan rumah berlalu mningal mereka berempat. Bella yg sedang asyik melihat keadaan dapur terdengar siti menjerit. Bella bergegas ke ruang tamu. Sebaik dya tiba di ruang tamu. Sesuatu yg tidak di sangka, dya melihat syed sedang memeluk siti.

Tiba2 siti terasa badan nye di peluk drpd belakang.  Pelukan yg sgt kemas dan mengunci setiap pergerakan nye. Yat yg cukup mahir dalam mengunci pergerakan lawan dgn mudah mngunci bella.

Terdengar suara siti merayu supaya di lepaskan nye. Manakala bella, hnya mndiam kn diri.. yat mencari bella ke tngah ruang tamu. Dya kini menhadap siti dan dapt melihat syed mula meramas buah dada siti di luar baju. Bgitu juga dgn bella kini dya juga diraba oleh yat.

Bermula kesah hitam  bella dan siti di rogol di rumah sewa mereka. Tidak cukup dgn itu. Mereka juga dibawa ke rumah sewa syed dan yat untuk di ratah oleh rakan2 mereka.

Mereka berdua umpama pelacur yg lacurkan oleh syed dan yat. 2 tahun mereka menderita. Tetapi bukan mereka sahaja tetap kesemua yg tngal di rumah tersebut di jadi hamba sex oleh syed dan yat.

Tetapi selepas 2 tahun, syed dan yat telah di tangkap oleh pihak polis atas kesalahan merogol pelajar semester 1.

Bergitu lh cerita ustazah bella di rogol buat kali kedua.

Ustazah bella cuba menahan sedih smbil bercerita. Aku hnya menbatukan diri ku.

Tiba2 aku menerima pngilan taliphone yg mgatakan ahli keluarga aku telah terlibat kemelangan dan kedua ibubapa aku telah meningal.

Dendam si ZacWhere stories live. Discover now