ON BİRİNCİ BÖLÜM

33.1K 1.3K 77
                                    

Filmin bitiminde kendimi kasmaktan bedenim uyuşmuştu.Korkudan yerimden kıpırdayamazken Esat beyin varlığını dahi unutmuştum.Arada sıçrayınca ona değiyordum o kadar.Haricinde kalp krizi geçirme eşiğinde idim.

-"Evveet...yatma vakti !" Cihan bey kalkınca korku dolu gözlerle kızlara baktım.Benim gibiydiler.Hepimiz korkudan bembeyaz kesilmiştik.

-"Nerde yatıyoruz ?" diye sordu Mira.

Onlar ayağa kalkınca bende örtüyü Esat beye bırakıp kalktım.

-"Ben burda yatarım.Letisya yukarda odada yatsın."konuya açıklık getiren Esat bey olmuştu.

İtiraz etmemize izin vermeden hepimizi yolladı.Delfin sadece ona yastık yorgan ve çarşafla yatak hazırladı.Kalacağım odaya geldiğimde gözlerim heryeri tarıyordu.Hani bir çıt duysam olduğum yerde can veririm o derece.

Odada sadece yatak , komodin , yerde küçük bir postla birlikte kenarda duran ayaklı askılık vardı.Orta boyda olan yatağa girmeden ışığı kapattım.Yorganı başıma çeksem nefes alamıyorum , açsam gözümü kapatamıyorum.Kalbim hala gümbür gümbür atıyor.

Tam uyumak için bildiğim duaları okuyordum ki cama yakın bir yerden gelen uluma sesleriyle kendimi yataktan nasıl attım bilmiyorum.Zaten yarım saat canım burnumda yatıyordum.Karanlıkta zorla görerek alta ulaştım.Bu kat yola bakan camlar olduğu için aydınlıktı.

Nefes nefese korkudan büyümüş gözlerimle koltuklara ilerledim.Esat bey üstünü örtmeden bir kolu başının altında yatıyordu.

-"Şey...uyudunuz mu ?" usulca sorduğum soruyla bir adım daha attım.Yüzünü tam seçemiyordum.

-"Hayır.Ne oldu ?"

Kıpırdanıp ağır ağır hareketlerle kalktı.

Parmak ucumda boş koltuğa iliştim.

-"Uyuyamıyorum film yüzünden." derken başımı yere eğmiş çıplak ayak parmaklarıma bakıyordum.

-"Bende ne zaman gelirsin diye bekliyordum." Eğlenir gibi olan ses tonuyla yüzüne bakma gereği hissettim.Beni inceliyordu.Yüzünde de o tapılası tebessümüyle.

-"Ben korkuyorum siz gülüyorsunuz ama !" dedim alınarak.

-"Ne yapayım ?" diyip omuz silkti.

İçimden filme söverek dışımdan ofladım ve koltuktan kalktım.

-"İyi siz gülün ben giderim." Trip atmış olarak görünsem de umursamayıp geldiğim merdivenden geri çıktım.

Karanlıkta bir şey belirecek diye ödüm kopuyordu.Filmde hep karanlıktan gelen geliyordu.Ondan bu korkum.

Odaya girip kapıyı kapattıktan sonra bir dakika geçmeden açıldı.

-"Hem korkak , hem utangaç hemde alıngan." Esat bey konuşarak içeri girmiş ardından da kapıyı kapamıştı.

Gelmesine oldukça şaşırdım.Ne yani burda mı durucak ?

Heyecandan öteki tarafa geçebilirim !

-"Neden geldiniz ?" diye sordum heyecan içinde.

Bana cevap vermek yerine yatağın diğer tarafına geçip oturdu.

-"Yat hadi.Sen uyuyana kadar seni o kötülüklerden koruyacağım !" cümlesini gülümseyerek bitirmişti.

Bu samimiyeti benimde mutlu olmama sebep oldu.

-"Benim yanımda mı duracaksınız yani ?" E bu son sürat atan kalbimi kim koruyacak ?

-"Evet.Korkma yemem seni."

İHTİYACIM OLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin