Kapıyı açmaya yeltendiğimde açılmadı.Bir kaç kez daha denesem bile aynı sonucu almıştım.
-"Kilitli."
Direk ona döndüm.
-"Ne demek kilitli ? Açın o zaman."
Motoru çalıştırınca ne yaptığına bir anlam veremedim.Evimin önüne gelmiştik işte neden gitmeme izin vermiyordu ?
-"Vazgeçtim." Araba tekrar yola girince kolunu tuttum.
-"İnmek istiyorum.Durdurur musunuz ? Vazgeçtim derken neyden bahsediyorsunuz ?" dedim.
-"Yanımda kalacaksın demek oluyor."
Bir an gülesim geldi.Bu adamın anı anına uymuyor.
-"Nedenmiş ? Gel dediğinizde geleyim istemediğinizde gideyim öyle mi Esat bey ?"
Saniyelikte olsa bana bakıp tekrar yola döndü.
-"Seni ne zaman istemedim ? "
Verecek cevap bulamadım.Tamam bana istemediğini söylememişti ama iki hafta boyunca beni görmek isteyip de gelmedi.
Kiminle neyi tartışıyordum ben ? Sanki aramızda bir şey varmış gibi üstüne üstlük trip atacak duruma gelmiştim.
-"Bir şey sordum."
Fazla sessiz kaldığımı anlayınca sustum.
-"Beni evime bırakır mısınız ?" diye rica ettim.
Başını iki yana salladı.Beklemeye karar verdim.Evlerine gelmiştik.Arabadan inmeyip oturduğum yerde kaldım.Kendisi inip kapımı açtı.
-"İnsene."
Omuz silktim.
-"Neden ?"
-"İki hafta da bir haller olmuş sana.Hayırdır ?" derken elini arabanın üzerine atıp bana baktı.
Nefesimi üfleyip çantamı ve ceketlerimizi alıp indim.Eve doğru yürürken arkamdan geldiğini duyuyordum.Kapının açılmasını beklerken yanımda dikildi.
Delfin beni gördüğüne şaşırsa da ardından gülümsedi.
-"Gelmene sevindim.Hadi içeri girin." diyip kenara çekildi.
Portmanto'ya elimdekileri bırakırken Delfin salona gitti.Esat beyle yanyana oturdukları odaya girdiğimizde Mira suratını asmış bir yerde oturuyordu.Cihan bey yoktu ama Deniz bey vardı.
-"Burda havalar gergin biraz otursanıza." dedi Deniz bey gözleriyle Mira'yı işaret edip.
Mira kendinden bahsedildiğini anlayınca ayağa kalktı.
-"Ben yatmaya gidiyorum.İyi geceler size." yüzünü ilk kez böyle sert görüyordum.Soğuk rüzgarlar estirerek geçti.
-"Nesi var ?" diye soran Esat bey oldu.
-"Cihan'la tartıştılar biraz abi ondan.O da kalktı gitti bozuklar."
Bu kadar ciddi miydi yani ?
-"Yanına gidelim mi Delfin ?" dediğim sırada Esat bey dirseğimi tuttu.
-"Yok yürü sen." diyip beni merdivenlere sürükledi.
-"Nereye gidiyoruz ?"
İtiraz bile ettirmemişti ama edesim de gelmedi.Özlemiştim onu.
-"Uyumaya." diyince yine nefeslerim sıklaştı.Konuşamadan beni odasına sokmuştu.
-"Bu şekilde mi uyuyacağım ?" dedim ve elimle kıyafetlerimi gösterdim.Bana ters ters baktı.
-"Delfin'den bir şeyler al gel.İki dakikan var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
RomanceHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-