Letisya Uzer
Havuzun kenarına oflaya puflaya inerken kızlar kahkahalara boğulmuş gülüyorlardı.Herkes bir yere uzanmış güneşlenirken bende havuzun yanındaki oturma alanına uzandım.
-"Kuşum biraz gülsün şu yüzün artık geldiğimizden beri enerjin düşük.Anladık Esat'ı istiyorsun ama adam işi bitince gelecek sonuçta !" Delfin'in herkesin yanında söylediklerine kaş göz işaretleriyle kızmaya çalıştım.
-"Sussana!" dedim kısık sesle kızarak.
Omuz silkip güldü.
-"Ne olucak be !"Ona göz devirip ellerimi karnımda birleştirdim.Giydiğim beyaz bikini güneşin altında parlıyordu ve üzerimde oldukça güzel duruyordu.Sadece göğüslerim fazla açıkta o kadar.
Tam gözlerimi kapamış rahatlıyorken uzaktan tekne sesini duymamla ayağa kalktım.
Suyun üzerinde kaldığımız evin giriş tarafına koşa koşa geçtim.Teknede yaklaşan Esat'tı ! Sonunda gelebildi ! Ah özlemekten içim gidiyordu.İndiği gibi boynuna atladım.
-"Birileri çok özlemiş beni."
-"Çok çok çok !" derken boynunu doya doya kokladım.
-"Bende çok özledim. "
Bir haftadır gelmesini bekliyordum.Uzun bir süre benim için.
Hiç ayrılmak istemesem bile adam bir nefes alsın diyerek geri çekildim.Tekne uzaklaşırken bizde el ele diğerlerinin yanına geçtik.Esat'a selam verirlerken içimdeki cıvıl cıvıl mutlulukla gülümsüyordum.
-"Sonunda gülebildi şu yüzün !"
Mira'ya gözlerimi büyütürken
-"Dua et yeğenim var karnında !" dedim sinirli sinirli.Esat bana bakıp omzumdan kendine çekti ve başımın üstünü öptü.
-"Siz çıkın bizde masayı hazırlayalım yemek yeriz." dedi Deniz bey.Bunun üstüne benim kaldığım yani en üstteki odaya çıktık.Dolaba her ikimizin kıyafetlerini yerleştirmiştim.Odaya girince yatakta hangisini giyeceğime karar veremeyip attığım bir sürü bikinim vardı.Çabucak toparlayıp yerlerine koydum.Bu sırada gelen ayak sesiyle nefesimi tuttum.Tedirgin hareketlerle ellerimi iki yanımda sıkarken ona doğru yürüdüm. Pasifik okyanusuna bakan kocaman pencereden vuran güneş ışıkları çok hoş bir hava yaratırken yavaş yavaş gün karanlığa dönüyordu.
Esat gözlerini benden ayırmadan tek hamlede göğsüne çekerken ellerim omuzlarına düştü.Konuşmak için araladığım dudaklarım dudaklarıyla buluştuğu anda ne diyeceğimi unutmuştum bile.
Yatağa gideceğimizi sanarken odanın kendine ait açık balkonunda yere beni yatırıp üzerime geldi.Sıcak tahtalar sırtımı ısıtırken kollarımı boynuna doladım.Vücudunun her noktasını hissederken kendimi tutamayıp ağzının içine doğru inledim.
-"Bu giydiğinin hesabını az sonra soracağım güzelim ama önce şu sana yanan yüreğime su serpeyim." diyip yeniden dudaklarıma uzandı.Acıta acıta öperler boynuma ilerliyordu. Gözlerimi kapayıp başımı geri attım.Dilini hissettiğim gibi dudaklarımı ısırdım.Öyle güzel emiyordu ki tüm bedenim titredi.
Bize seslene kadar orda yerde güzel dakikalar geçirdik.Kenarda Esat'ın üzerinde öpüşürken esen rüzgardan dolayı yarım saat önce çıkarılan kıyafetlerinden gömleği alta uçunca gözlerimi utançla kapattım.Yine mi bir rezillik ?
-"Birazdan burda iç çamaşırı görmek istemiyoruz biiiz ! " Ve sonra gülmeler , dalga geçmeler falan.
-"Of." diyip Esat'ın üstünden kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİYACIM OLAN
RomanceHerkesin kalbinde ki ihtiyaçlarının karşılanması dileğiyle. -1 Nisan 2018-