4; küçük ellerim

7.6K 773 538
                                    


Yanlışlarım varsa, üzgünüm bebeklerim.. 💙

İyi Okumalar.. 💕




Dün bir rüya gördüm Min Yoongi.. Şu, etkisinden zar zor çıkılan rüyalardan...

Kalktığımda yatağım sırılsıklamdı.. Düşün artık nasıl bir rüyaysa.

Ama şey yani canım, yanlış anlama!

Terlediğim için! Neyse.

Şimdi garip rüyamı anlatacağım sana. Aslında teknik olarak günlüğe anlatacağım ama neyse.. Konumuz şu an bu değil..

Evet! Bunu nasıl söylerim bilmiyorum ama..

Sana karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştım Min Yoongi..

Sana aşık olan bir ben vardı rüyamda.

Ben ve sana aşık olmak...

Hayır bu aşırı saçma bir durum..

Böyle beraber aynı asansöre biniyorduk. -Tamam bunu her zaman yapıyorduk zaten.-

Ama bu kez sana öyle bir bakıyordum ki.. Aşık olduğum gözlerimden okunuyordu.

Ama bu daha daha daha saçma..

Ben; senden ölesiye nefret eden, Park Jimin... Sana öyle bir aşık olmuşum ki.. Gözlerim senden başka hiçbir şeyi görmüyor..

Bu; ultra saçma bir şey..

İmkansız! Öğk!!

Ah.. Neyse ki rüyalar, tersine çıkarmış. Kendimi bununla teselli ediyorum açıkçası. Başka çarem yok.

Öhöm!

Bugün sabah her zamanki saatte iş yerine gelmiştin. Tebrikler. Ama bil bakalım kim tam o sırada yerinde yoktu?

Evet, ben. Lanet olsun ki..

Hayır, alarmımın çalmaması benim suçum değildi. Bana neden kızdın ki?

Üstelik o rüyadan sonra garip bir ruh haliyle gelmiştim şirkete. Üstüne bir de azarlamıştın beni. Salak!

Neden bana hiç acımıyorsun, Yoongi? 

Ben ki artık sana fazla küfür etmeyen Park Jimin, neden bana acımıyorsun?

Sırf geç kaldığım için, bütün randevularını bana ayarlatmıştın..
-üstelik bu verdiğin en basit işti.-

Ama yine de canım çıkmıştı.

Onun dışında; dört yüz sayfalık bir proje dosyasını, sırf yazı stillerini beğenmediğin için bana yedi kere baştan yazdırtmıştın..

BU YÜZDEN ELLERİM UZAKTAN BAKILDIĞINDA ÇARPILMIŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR!

Mutlu musun?

AHAAA! TABİİ Kİ ÖYLESİN!

En azından bulunduğum odadaki klimayı da kapattırmasaydın. Popoma kadar ter aktı Min Yoongi! POPOMA KADAR!

Mobbing ❊ YoonminWhere stories live. Discover now