Bebeklerim iyi okumalar dilemeden önce demek isterim ki...Beni takip etmeyi ve diğer hikayelerimi de gözden geçirmeyi unutmayın❤️
Reklamın iyisi kötüsü olmaz ama ben gerçekten kötü yapıyorum öeoqıwakspa
Ha bir de yorumlarınız çok tatlışlar..💕 Belirteyim dedim..💋
İyi Okumalar.. 💙
Şerefsizdin! Tamam mı?
TAM BİR ŞEREFSİZDİN!
Ah Min Yoongi! ÇILDIRMAK ÜZEREYİM! SENİN YÜZÜNDEN!
Ne güzel toplantıdaydık işte, neden attın ki beni odadan?
Yine güldüler bana işte..
Ah salak, gerizekalı!
Herkes sırayla fikrini söylüyordu.. Çünkü bize, "Evet, hangi şehirde bir gökdelen dikersek kazançlı oluruz?" diye sormuştun.
İlk önce sürekli benimle dalga geçip enseme vuran Kihyun konuşmuştu; "Efendim, bulunduğumuz şehir Seul'e pek de uzak olmayan İncheon'ı düşünebiliriz.."
Daha sonra ise "sevgili sekreterin" Yeri konuşmuştu; "Ama efendim, zaten İncheon'da bir gökdeleniniz bulunuyor. İkincisi size pek bir kazanç sağlamaz."
Usulca dinliyor ve kafanı sırayla bizde dolaştırıyordun.
Bu sırada da yanımda oturan Mina konuşmaya başlamıştı ve bu ne demek oluyordu, biliyor musun? ONDAN SONRA BEN KONUŞACAKTIM!! AHH!
"Efendim, Ulsan'ın gerçekten katkı sağlayabileceğini düşünüyorum. Elverişli bir toprak yapısı var ve belirli şirketler maddi yetersizliklerinden dolayı ne kadar isterlerse istesinler buraya yatırım yapamıyorlar. Bence sizin yapmanız onları zarara uğratabilir."
Tamam kabul! Mina güzel konuşmuştu ve bütün gözler Mina'dan bana dönerken diyecek birkaç kelimeyi ağzımda toplamak için canla başla çalışıyordum.
"Şey.. Efendim, ben Ulsan'ın doğru yer olduğundan pek emin değilim. Mina elverişli topraklardan bahsediyor ama bizim toprakla falan işimiz yok ki. Araştırmalarıma göre Daegu adeta bu iş için yaratılmış.."
Evet.. Araştırma yapıp gelmiştim, Min Yoongi..
"Ayrıca Daegu'ya dikeceğiniz bir bina, Ulsan'a ya da herhangi bir şehire dikeceğiniz binadan çok daha ucuza mal olur ve daha çok kazanç sağlar. Ayrıca diğer şirketlerin Daegu'da pek bir yatırımları bulunmuyor. Bu bizim için bir ilk olabilir ve diğer şirketleri zarara uğratabilir."
Önümdeki dizüstü bilgisayardan indirdiğim Ulsan resmini onlara doğru çevirip son sözlerimi de söylemiştim.
"Ayrıca rakip şirketlerin gördüğünüz üzere Ulsan'da zaten yatırım amaçlı gökdelenleri bulunuyor, efendim. Yani lafı toparlamam gerekirse; Daegu diyorum. Daegu en uygunu.."
Yazık.. Mina' yı severdim aslında, çok iyi bir kızdı fakat yüzü kızarmış ve o şekilde bana bakıyordu. Sanırım, araştırmalarım, onun düşüncesini çürütttüğü içindi. Ah... Bilmiyorum!
Neyse. Zaten burada odaklanmamız gereken şey Mina değildi. Sendin, Min Yoongi.
Kaşların şaşkınla havaya kalkmıştı ve oturduğun sandalyenden ayağa kalkıp yavaş adımlarla etrafta yürümeye başlamıştın.
YOU ARE READING
Mobbing ❊ Yoonmin
FanfictionSaf sekreter; Park Jimin ve ona şirketi dar eden patronu; Min Yoongi...