part 13

4.3K 137 4
                                    

vanuit Sura ~

Hij opent zijn ogen. 'Sura!' Zegt Daan. Ik begin te lachen. "Sta op we moeten straks naar school" *op school* Daan stopt met lopen. "Daan wat doe je? We moeten opschieten!" Hij wijst naar Simone die bij de kluisjes staat met Fabienne dat meisje uit me klas. Ik pak Daan zijn hand en trek hem mee het lokaal in. We gaan naast elkaar achterin zitten. Fabienne komt binnen en kijkt arrogant onze kant op. 'Jou vriendin zoent met een andere hoor!' zegt Daan. 'Alles beter dan jou ego gedrag' zegt Fabienne. Ik kijk Daan verbaasd aan. 'Wist je dat nog niet Sura?' Zegt Fabienne. Ze pakt haar mobiel erbij. 'Fabienne stop' zegt Daan. Ze geeft mij haar telefoon. ( F= Fabienne - D= Daan ) F: Simone is er kapot van, beter ga je nu naar haar toe. D: Nee het is haar schuld en ik ben met Sura. F: nieuwe liefde gevonden? Zak. D:  HAHA nee ze stalkt me dood echt een stumperd dat ze is. Ik geef de mobiel terug aan Fabienne.    'Sura...' zegt Daan. "Zak dat je bent stik er maar in!" Ik pak mijn tas snel in en ren het lokaal uit. Ik laat mezelf vallen in het gras in een parkje. De tranen stromen over mijn wangen. Wat een zak! ik voel een hand op mijn rug. Ik kijk op en zie een getinte jongen naast mij zitten. 'Gaat het? ' zegt de jongen.

bij de 10 votes ga ik verder bij part 14 komen er meer rollen bij

Een nieuwe start { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu